درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29989صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 خرداد 1396 - 13:57
در سمینار نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد
بررسی رابطه اقتصاد مقاومتی با مردم‌، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در دانشگاه تربیت مدرس
رابطه بین مردم، رسانه‌ها و روابط عمومی با اقتصاد مقاومتی در قالب 3 بخش مجزا در «سمینار تبیین نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدرضا نقیب السادات گفت: در بخش اول تحت عنوان «مردم و اقتصاد مقاومتی» 3 صاحبنظر اقتصاد، به تبیین نقش مردم در اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت و در بخش دوم نیز با عنوان «رسانه‌ها و اقتصاد مقاومتی» 3 صاحبنظر و مدیر رسانه نقش رسانه‌ها را در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تبیین می‌کنند.

دبیر سمینار تبیین نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی افزود: در بخش دوم که بخش مهم سمینار است، 3 مدرس و صاحبنظر روابط عمومی‌، به بررسی نقش روابط عمومی در اقتصاد مقاومتی می‌پردازند.

نقیب السادات با اشاره به اینکه پس از پایان کار 3 بخش مذکور، جمع بندی سمینار و قطعنامه نهایی صادر خواهد شد افزود: این سمینار روز 14 تیر در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس با حضور 300 تن از دست اندرکاران روابط عمومی‌های کشور برگزار خواهد شد.

دبیر سمینار بررسی نقش روابط عمومی‌ها در اقتصاد مقاومتی همچنین با بیان اینکه 13 تیر 2 کارگاه آموزشی برای ارتقای مهارت دست اندرکاران روابط عمومی‌ها در زمینه اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: نقش روابط عمومی در پیشبرد امر اقتصاد مقاومتی راهبردی است و روابط عمومی‌ها با داشتن ماموریت روشن، در کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بهتر عمل خواهند کرد.

 

منبع: فارس

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد