درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 09:01   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29979صفحه نخست » سه شنبه، 23 خرداد 1396 - 11:15
بیانیه شادی و رسیدن به موفقیت در کار
وقتی خوشحال هستیم، میزان استرس ما پایین و نتایج کاری که انجام می‌دهیم درخشان خواهد بود و همین مساله موجب خرسندی و موفقیت ما در کار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وقتی خوشحال هستیم، میزان استرس ما پایین و نتایج کاری که انجام می‌دهیم درخشان خواهد بود و همین مساله موجب خرسندی و موفقیت ما در کار می‌شود. اما اگر نتوانید در زمان انجام یک کار از آن لذت ببرید، بدانید که مشکل از خود شما است. البته من قبول دارم که لذت بردن از کاری چون رفت و آمد در ترافیک سنگین امری دشوار است، اما باید بپرسم که آلترناتیو شادی و لذت بردن از این کار چیست؟ متنفر بودن از آن؟ همه ما لحظه‌های سخت و دشواری در زندگی مان داریم، اما باید تلاش کنیم برای آرام بودن، لذت بردن و رسیدن به نتایجی که ما را شاد خواهد ساخت، راهی پیدا کنیم.

 

به همین دلیل من تصمیم گرفتم بیانیه‌ای را شکل دهم که به من برای موفقیت و شادکامی همیشگی کمک کند. این بیانیه، خط راهنمایی است برای زندگی و کارم. من با این بیانیه می‌کوشم شکایت‌ها و غصه‌ها را از خود دور کنم، چرا که شکایت کردن‌های مداوم می‌تواند حتی مثبت‌اندیش‌ترین انسان‌ها را نیز از پا دربیاورد.

بیانیه شادی در کار من به شرح زیر است:

1- داستان هایتان را برای هم بازگو کنید (خوب یا بد کمی درد‌دل کردن می‌تواند برای شما خوب باشد).

2- خودتان را بشناسید.

3- احساسات و عواطف خود را زیر نظر بگیرید (حتی اگر از چیزی ناراحت هستید، عواطف تان می‌توانند راهگشا باشند).

4- هنگامی که در حال دعوا و جنجال آفرینی هستید، از خود بپرسید: «چگونه می‌توانم از موقعیتی که در آن قرار دارم لذت ببرم؟»

5- در محل کارتان موضوعات مختلفی را طراحی و اجرا کنید.

6- هدف و آرمان خود را بجویید.

7- با مسائل و مشکلات به صورت صادقانه و رو راست برخورد کنید.

8- خلاقیت برای هر شغلی ضروری و حیاتی است (در غیر این صورت، روزمرگی و کسالت افزایش می‌یابد).

9- هنگامی که به دیگران گوش می‌دهید، آرام باشید (اگر بیش از حد حساس باشید نیمی از پیام را دریافت نخواهید کرد).

10- به حس درونی تان اعتماد کنید (چون‌ در اغلب موارد درست است).

11- کنجکاو بمانید (کار برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد بود اگر بتوانید راه حل‌های جدیدی کشف کنید).

12- جیم مالونی می‌گوید: «کار سخت است.» (من با این گفته موافقم البته اگر به‌کار به عنوان یک شغل بنگریم نه یک سرگرمی مفرح. اگر کار را یک سرگرمی بدانیم، آنگاه هیچ چیز آزاردهنده‌ای در آن نمی‌یابیم).

13- با احساساتتان به‌کار خود بنگرید (کار کردن فقط به مغز نیاز ندارد، بلکه باید از احساسات نیز در انجام کار بهره گرفت).

14- هر روز یک چیز جدید را امتحان کنید.

15- با همه افراد به صورت شخصی و خودمانی ارتباط برقرار کنید تا آنها خود را به شما نزدیک کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4068

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش


  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد