درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:14   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29942صفحه نخست » یکشنبه، 21 خرداد 1396 - 13:27
بررسی و تحلیل روندهای برتر سال ۲۰۱۷ برای هدایت بازاریابی
بدون توجه به فاکتور زمان، تبلیغات و هدایت بازاریابی جنبه‌هایی از مساله بازاریابی است که هیچ گاه تغییر نمی‌کند. چه قبل از عصر ارتباطات دیجیتال چه بعد از آن، این موضوع حائز اهمیت است که مشتریان کسب و کار شما را چگونه می‌بینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بدون توجه به فاکتور زمان، تبلیغات و هدایت بازاریابی جنبه‌هایی از مساله بازاریابی است که هیچ گاه تغییر نمی‌کند. چه قبل از عصر ارتباطات دیجیتال چه بعد از آن، این موضوع حائز اهمیت است که مشتریان کسب و کار شما را چگونه می‌بینند. در این مقاله، برخی از روند‌های برتر هدایت بازاریابی را بررسی خواهیم کرد.

تمرکز بر روی موضوع امری حیاتی و مهم است و حتی می‌تواند به یک چالش بزرگ نیز تبدیل شود. هر چه یک کسب و کار بزرگ‌تر باشد، گستره مخاطبان نیز وسیع‌تر خواهد بود. هر چند تحلیل داده‌های آماری می‌تواند به شما کمک کند در امر هدایت بازاریابی خود، مشتریان هدف را شناسایی کنید. اما از سوی دیگر نیز ممکن است استخراج داده‌های باارزش از بین داده‌های آماری موجود کار دشواری باشد. نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توان با تمرکز بر روی تبلیغات، با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را افزایش داد؟ برای پاسخ به این سوال ۹ روند برتر هدایت بازاریابی در سال ۲۰۱۷ را بررسی می‌کنیم.

۱) افزایش تمرکز بر روی تجربه مشتریان
در هر صنعت، تجارب مشتریان می‌تواند قلب و هسته استراتژی بازاریابی آن باشد. با این که تجربه مشتریان همواره مورد توجه بازاریابان بوده است، اما برای موفقیت در کسب و کارهای امروزی باید به روش‌‌ها و استراتژی‌های موفق بازاریابی، انتقال تبلیغات مثبت به مشتریان و تجربه‎‌های مشتریان بیش از پیش توجه شود.


۲) سنجش موثر و کامل روش‌های بازاریابی
صحبت در مورد چگونگی سنجش موثر روش‌های بازاریابی بحث جنجال برانگیزی است. در سال‌های قبل این سنجش بر اساس گفته‌ها و استنباط بازاریابان از داده‌های پراکنده از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک انجام می‌گرفت. اما امروزه، این سنجش با روش‌های دقیق‌تر و با داشتن هدف مشخص انجام می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار داشت با اتخاذ این روش‌ها در هدایت بازاریابی، رضایت مشتریان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و شرکت‌ها نیز سود تضمین شده بالاتری داشته باشند.


۳) یادگیری روش‌های علمی و تکنولوژی‌های جدید بازاریابی
قدم مهم دیگر در هدایت بازاریابی موفق، توجه به این نکته است که تمامی رفتار و اقدامات یک بازاریاب باید بر اساس داده‌های استخراجی باشد. اگر شرکت‌ها بخواهند از ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند یا استراتژی‌های بازاریابی موفق را یاد گیرند، باید تکنولوژی مناسب آن را نیز در اختیار داشته باشند. مطالعات نشان می‌دهد از هر ۵ سرمایه گذار، ۴ سرمایه ‌گذار این مهم را رعایت کرده‌اند.


۴) خصوصی سازی و شخصی کردن اهداف و خدمات
بر خلاف دهه‌های قبل، امروزه بازاریابی و تبلیغات دیگر برای گستره وسیعی از مشتریان نبوده و این تبلیغات بیش‌تر بر اساس نیاز و سلیقه مشتری شخصی سازی شده است. در کسب و کارهای مختلف، نحوه شخصی سازی تبلیغات متفاوت است. در برخی از کسب و کارها، مشتریان دقیقا به صورت فردی مورد هدف قرار می‌گیرند، در حالی که در برخی دیگر، مشتریان به صورت گروهی انتخاب شده‌اند.

۵) استفاده بیش‌تر و بهتر از محتواهای ویدئویی
درست است که محتوا هم‌چنان حرف اول در بازاریابی را می‌زند، اما نحوه ارائه محتوا در وبسایت‌ها تغییر کرده است. محتواهای شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌های دیجیتال و الکترونیکی، وبلاگ‌ها و مقالات هم‌چنان از اجزای اساسی در بازاریابی هستند. اما استفاده از محتوای ویدیویی امروزه بیش از پیش مهم است. برندهایی که در استفاده از جلوه‌های بصری و ویدئوها موفق نیستند، بدون شک هدایت بازاریابی موفقی نیز نخواهند داشت و از عرصه رقابت کنار گذاشته می‌شوند.


۶) تبلیغات بیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی، روند دیگری در هدایت بازاریابی
ما نیاز داریم نوع تفکر خود را نسبت به شبکه‌های اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی تغییر دهیم. داشتن استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی به معنای برنامه‌ریزی برای بازاریابی کمتر و فروش بیش‌تر است. بیش‌تر مواقع، برندهای برتر سعی دارند از شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتواهایی استفاده کنند که معمولا مشتریان نسبت به آن‌ها بی‌توجه هستند. در حالی که بهتر است با ایجاد فضای شخصی در شبکه‌های اجتماعی، از آن‌ها برای ایجاد فضایی برای خدمات رسانی به مشتریان و فروش محصول استفاده کرد.


۷) استفاده از اینترنت اشیا (IOT)
اینترنت اشیا از تکنولوژی‌های نوظهور دنیای امروز است. پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۷ به منظور هدایت بازاریابی کسب و کارها از این تکنولوژی برای اتصال صدها وسیله از قبیل سنسورها، وسایل الکترونیکی، تلویزیون و وسایل دیگر به هم استفاده نمایند. این اتصال و ارتباط، می‌تواند با ایجاد داده‌های مفید این امکان را برای بازاریابان فراهم کند تا ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان خود داشته باشند.


۸) استفاده از چت‌بات‌ها
ارائه تجربه مثبت مشتریان و خدمات به معنای استفاده از اهرم تکنولوژی در هدایت بازاریابی است. تصور کنید چت باتی وجود داشته باشد که علایق شما را به دقت بداند و بتواند در هنگام نیاز شما را راهنمایی کند، به شما بگوید چه غذایی مناسب شماست، چگونه مسافرت کنید یا از کجا خرید کنید. چت بات‌ها با بهره‌‌گیری از تکنیک‌های هوش مصنوعی و داده کاوی می‌توانند رفتار مشتریان را تحلیل کرده و آن‌ها را راهنمایی کنند.


۹) بازاریابی به موقع و به هنگام به جای بازاریابی‌های بلا درنگ
بازاریابی‌های بلادرنگ به معنای جستجو برای یافتن مشتری و تبلیغات، در سال‌های اخیر از بحث‌های داغ بوده است. با این حال، برای داشتن هدایت بازاریابی موفق بهتر است با تحلیل داده‌ها، بازاریابی‌ بلادرنگ را با تشخیص موقعیت‌های مناسب به بازاریابی‌های به موقع تبدیل کنیم.

انتظار شما برای هدایت بازاریابی در سال ۲۰۱۷ چیست؟ آیا به روندهای مورد نیاز خود برای هدایت بازاریابی فکر کرده‌اید؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد