درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 آبان 1397 - 18:40   

نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است

  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است


ادامه ادامه مطلب یک

گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری

  گردآوری روزنامه‌های تهران قدیم در کتاب تهران‌نگاری


ادامه ادامه مطلب دو

طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی

  طعم شیرین روزنامه‌نگاری و نویسندگی


ادامه ادامه مطلب سه

آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز

  آیین مکاتبات اداری زمان ساسانیان الگوی مدیریت در جهان امروز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد
  سه مزیت یک پیشنهاد برای بانک مسکن
  آشنایی با روابط عمومی
  برگزاری دومین کارگاه تخصصی روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
  حمایت بانک سپه از بازسازی و نوسازی 19 هزار مسکن شهری و روستایی در کرمانشاه
  کتاب «ارتباطات بازاریابی مد» منتشر شد
  دلیل تعطیلی جشنواره مطبوعات و آخرین وضعیت وام خبرنگاران
  نفس های صنعت نشر به شماره افتاده است
  بهترین تکنیک های روابط عمومی که تاکنون دیده اید
  فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29924صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 20 خرداد 1397 - 09:35
تاسیس انجمن تاریخ در ایران و انتقاد از روزنامه نگاران و تاریخنگاران
دهم ژوئن 1968 (1347 هجری خورشیدی و در آن سال مصادف با 20 خرداد) آغاز بکار «انجمن تاریخ» در ایران، در اجتماع صدها نفری [و طبق گزارش برخی از روزنامه های تهران، هزاران نفری] استاد، دبیر و دانشجوی رشته تاریخ در تالار باشگاه معلمان تهران اعلام شد. در این اجتماع چند استاد و دبیر تاریخ سخنرانی کردند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهم ژوئن 1968 (1347 هجری خورشیدی و در آن سال مصادف با 20 خرداد) آغاز بکار «انجمن تاریخ» در ایران، در اجتماع صدها نفری [و طبق گزارش برخی از روزنامه های تهران، هزاران نفری] استاد، دبیر و دانشجوی رشته تاریخ در تالار باشگاه معلمان تهران اعلام شد. در این اجتماع چند استاد و دبیر تاریخ سخنرانی کردند.

 

دکتر فخرالدین شادمان استاد تاریخنگاری دانشگاه تهران [و وزیر پیشین] در نطق خود تاریخنگاری را دنباله روزنامه نگاری خواند و گفت که اگر روزنامه نگاران ضمن گزارش رویدادها، دو عنصر «چرا» و «چگونه» را از قلم نیندازند و تاریخنگاران به جای نقل ازخبرها و کتابها و نوشته های این و آن، همانند کارآگاه پلیس مسائل را دنبال کنند و برنگارند؛ دنیای بهتری خواهیم داشت. تاریخنگاران از آغاز قرن بیستم و روزنامه نگاران پس از جنگ جهانی دوم این وظیفه اساسی خودرا فراموش کرده اند، تن آسا (تن آسان) شده اند و در گوشه و کنار جهان مسائل دارد ریشه می دواند و وضعیت ازجمله مدنیت بدتر و پیچیده تر می شود. وی سخنرانی خودرا با این بیت آغاز کرده بود: هرکه نامُخت [نیاموخت] از گذشت روزگار ــ هیچ ناموزد [نیاموزد] زصد آموزگار


انجمن تاریخ ایران با هزاران عضو و یک نشریه ماهانه به نام زمین و زمان (جغرافیا و تاریخ) تا انقلاب 1357 فعالیت داشت و از آن پس، دیگر نامی از آن شنیده نشد. این انجمن در اجرای توصیه کنگره تاریخ و با هدف کشف گوشه های تاریک تاریخ طولانی ایران بویژه در زمینه اندیشه، دانش و ادبیات و آشناساختن ایرانیان و پارسی زبانان از گذشته خود و تجربه نیاکان ایجاد شده بود.
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  جایگاه از بالا به پایین در فضای روزنامه نگاری علم ما وجود دارد


  مقاله/ برنامه ریزی بر پایه سناریو ، چراغ راه یک روابط عمومی موفق


  در کار خود بهترین باشید


  10 نکته کاربردی درباره اندازه گیری و ارزیابی روابط عمومی


  تودیع و معارفه رئیس جدیداداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی


  ترابی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن شد


  مدیر جدید روابط عمومی انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد


  2 پیام رسان بومی مورد حمایت بیشتر دولت قرار می گیرند


  بازدید رئیس مرکز روابط‌عمومی وزارت ارشاد از ستاد انتخابات نماینده مدیران مسئول ارتباطات و رسانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری