درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 03:03   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29924صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 20 خرداد 1398 - 09:35
تاسیس انجمن تاریخ در ایران و انتقاد از روزنامه نگاران و تاریخنگاران
دهم ژوئن 1968 (1347 هجری خورشیدی و در آن سال مصادف با 20 خرداد) آغاز بکار «انجمن تاریخ» در ایران، در اجتماع صدها نفری [و طبق گزارش برخی از روزنامه های تهران، هزاران نفری] استاد، دبیر و دانشجوی رشته تاریخ در تالار باشگاه معلمان تهران اعلام شد. در این اجتماع چند استاد و دبیر تاریخ سخنرانی کردند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دهم ژوئن 1968 (1347 هجری خورشیدی و در آن سال مصادف با 20 خرداد) آغاز بکار «انجمن تاریخ» در ایران، در اجتماع صدها نفری [و طبق گزارش برخی از روزنامه های تهران، هزاران نفری] استاد، دبیر و دانشجوی رشته تاریخ در تالار باشگاه معلمان تهران اعلام شد. در این اجتماع چند استاد و دبیر تاریخ سخنرانی کردند.

 

دکتر فخرالدین شادمان استاد تاریخنگاری دانشگاه تهران [و وزیر پیشین] در نطق خود تاریخنگاری را دنباله روزنامه نگاری خواند و گفت که اگر روزنامه نگاران ضمن گزارش رویدادها، دو عنصر «چرا» و «چگونه» را از قلم نیندازند و تاریخنگاران به جای نقل ازخبرها و کتابها و نوشته های این و آن، همانند کارآگاه پلیس مسائل را دنبال کنند و برنگارند؛ دنیای بهتری خواهیم داشت. تاریخنگاران از آغاز قرن بیستم و روزنامه نگاران پس از جنگ جهانی دوم این وظیفه اساسی خودرا فراموش کرده اند، تن آسا (تن آسان) شده اند و در گوشه و کنار جهان مسائل دارد ریشه می دواند و وضعیت ازجمله مدنیت بدتر و پیچیده تر می شود. وی سخنرانی خودرا با این بیت آغاز کرده بود: هرکه نامُخت [نیاموخت] از گذشت روزگار ــ هیچ ناموزد [نیاموزد] زصد آموزگار


انجمن تاریخ ایران با هزاران عضو و یک نشریه ماهانه به نام زمین و زمان (جغرافیا و تاریخ) تا انقلاب 1357 فعالیت داشت و از آن پس، دیگر نامی از آن شنیده نشد. این انجمن در اجرای توصیه کنگره تاریخ و با هدف کشف گوشه های تاریک تاریخ طولانی ایران بویژه در زمینه اندیشه، دانش و ادبیات و آشناساختن ایرانیان و پارسی زبانان از گذشته خود و تجربه نیاکان ایجاد شده بود.
 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران