درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 22:13   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29921صفحه نخست » شنبه، 20 خرداد 1396 - 10:11
شاخص های مهم در تحلیل کارایی یک صفحه اینستاگرام
شاخص هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید میزان تعامل مخاطبان با یک صفحه اینستاگرام و کارایی آن صفحه را محک بزنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شاخص هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید میزان تعامل مخاطبان با یک صفحه اینستاگرام و کارایی آن صفحه را محک بزنید. شبکه اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال به طور روزانه، خود را به سطحی از اعتبار و کارایی رسانده که تقریباً محال است برندی پیدا شود که از کنار این شبکه و پتانسیلش به راحتی بگذرد. با این وجود، تمامی برندهایی که از اینستاگرام برای گسترش خدمات شان استفاده می کنند، این کار را به طور صحیح و اصولی انجام نمی دهند.

شما برای اینکه بتوانید ارزیابی درستی از میزان فعال بودن صفحه اینستاگرام و همچنین میزان تأثیرات مثبت حاصل از فعالیت در این شبکه داشته باشید، باید دستاوردها و نتایج به دست آمده از اینستاگرام را مورد سنجش قرار دهید. فرقی نمی کند که شما هنوز حسابی در اینستاگرام ندارید یا اینکه قصد ایجاد یک حساب تازه دارید؛ یا اینکه یک حساب در حال استفاده دارید و می خواهید برخی از رهیافت های نتیجه محور را روی آن اعمال کنید، در هر صورت ما در اینجا شاخص هایی ارائه می دهیم که می توانند شما را در رسیدن به موفقیت یاری کنند.

1- فالوورها

تعداد اعضای صفحه یکی از ساده ترین و در عین حال حیاتی ترین شاخص هایی است که باید آن را رصد کنید. شاید شما در حساب شخصی اینستاگرام خودتان، تصمیم بگیرید که به سادگی و بدون توجه به موضوعی خاص، یک عکس جالب از حیوان خانگی تان را با شماری از دوستان یا اعضای خانواده تان به اشتراک بگذارید. اما اگر در حال مدیریت یک حساب اینستاگرام تجاری باشید، باید بتوانید محتوای خود را به سطحی برسانید که بیشترین افراد ممکن را از میان مخاطب های هدف به سوی صفحه بکشاند.

وقتی که در مورد اینستاگرام صحبت می کنیم، آن گفته قدیمی در مورد اینکه تعداد پست ها هر قدر بیشتر باشد، بهتر است، دیگر صادق نخواهد بود. شما می توانید با تگ کردن پست های خود با هشتگ های محبوب و مرتبط به صنعت یا کسب وکارتان، فالوورهای اینستاگرامی بیشتری جذب کنید.

برای مثال تیم پایگاه آنترپرنر موفق شده  بودند مخاطبان اینستاگرامی خود را با استفاده از هشتگ های مرتبط business،  #startup# و entrepreneur# طی حدود شش ماه به ۵۰۰هزار نفر برسانند.

استفاده از این هشتگ ها به افراد علاقه مند به مباحث کارآفرینی اجازه می داد که محتوای دلخواه شان را بهتر پیدا کنند و با آن پایگاه مرتبط شوند.

شما حتماً باید پست های تان را با تگ هایی ارسال کنید که کاملاً با کسب وکار شما مرتبط هستند. برای نمونه اگر شما در کار فروش کفش های ورزشی هستید، بهتر است از هشتگی همانند #دو، #تناسب  اندام یا #دونده های اینستا استفاده کنید. اگر شما می خواهید کفش های پاشنه بلند ارائه کنید، می توانید از هشتگ هایی در مورد مد و فشن و استایل استفاده کنید.

شما به سرعت می توانید هشتگ های محبوب مدنظر خودتان را با تایپ کردن کلمات کلیدی آن صنعت در قسمت جست وجوی اینستاگرام شناسایی کنید. از پر شدن هشتگ ها نترسید.

توییتر شمار کاراکترها را محدود می کند؛ اما اینستاگرام تا سقف استفاده از ۳۰ هشتگ را برای تان مجاز گذاشته است. درحالی که ما به طور متداول پست هایی را می بینیم که دارای هشتگ های زیادی هستند اما به نظر می رسد که بین پنج تا ۱۰ هشتگ برای یک پست رقم مناسبی باشد.

اگر مطمئن نیستید چه هشتگ هایی می توانند در زمینه فعالیت شما بیشترین جاذبه را ایجاد کنند، محبوب ترین پست ها را مدنظر قرار دهید یا اینکه نگاهی به کارهایی داشته باشید که سایر برندهای فعال در زمینه شما انجام داده اند.

2- درگیر شدن ذهن مخاطب با پست

هنگامی که اکانت اینستاگرام شما شروع به رشد می کند، باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کاربران واقعی با پست های تان درگیر می شوند و آن را با لایک زدن یا کامنت دادن برای این پست ها نشان می دهند.

استاندارد موجود در صنعت، حدود ۷۰ واکنش به ازای هر هزار فالوور است. سطح بالای درگیر شدن مخاطبان نشان دهنده این خواهد بود که محتوای شما در میان مخاطبان تان بازتاب دارد. حال اگر میزان درگیر شدن مخاطبان با پست های تان کم باشد چه باید کرد؟ بر پایه تحقیق های نیل پاتل، کارشناس بازاریابی و کارآفرینی، بالاتر بردن تأثیر شما بر مخاطبان در اینستاگرام و به حد بیشینه رساندن آن یک علم است.

۳۸ درصد لایک ها برای پست هایی زده می شود که دارای عکس از پدیده ها باشند.

۳۰ درصد افزایش در میزان درگیری مخاطبان برای پست های عکس دار، نشان می دهد که مشتریان و مخاطبان واقعی در حال استفاده از سرویس هستند.

29 درصد لایک ها برای پست هایی با فضای پس زمینه زیاد ثبت می شوند.

۲4 درصد از لایک ها برای تصاویر روشن در برابر تصاویر تیره به ثبت می رسند.

شما باید پست های اینستاگرام تان را به نحوی برنامه ریزی کنید که میزان تأثیرشان به ماکزیمم برسد. این هدف و کار برای آن هیچ تفاوتی با تلاش برای پردازش مفهوم  و مفهوم دهی به یک پرینت یا بیلبورد تبلیغاتی ندارد.

بهتر است یک تقویم ادیتوریال ویژه برای کسب وکارتان در اکانت اینستاگرام در نظر داشته باشید. نوع تصاویری را که هرروز می خواهید پست کنید، یک هفته زودتر مشخص و برنامه ریزی کنید.

سپس یک بعدازظهر را به طور کامل به گرفتن عکس از محصولات و ادیت تمامی آنها اختصاص دهید، به طوری که تصاویر شما دارای جلوه های کامل و مناسب و در زمان معین شده برای ارسال پست ها، آماده باشند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد