درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 17 خرداد 1399 - 00:36   

متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت

  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد
  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎
  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت
  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد
  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است
  بازی کامپیوتری
  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده
  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری
  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند
  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29914صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1396 - 10:00
جاسوسی سامسونگ از کاربران
گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد. گزارشی جدید نشان می‌دهد تلفن‌های ساخت شرکت سامسونگ با استفاده از روش beaconing از کاربران خود جاسوسی می‌کند. این فناوری تمام آنچه را که کاربر در فضای آنلاین می‌خواند و تماشا می‌کند (از جمله ایمیل‌های شخصی) را رصد می‌کند. با توجه به این یافته جدید، گروه Open Rights Group از سامسونگ خواسته از این فناوری در تلفن‌های خود استفاده نکند. یک beacon در صفحات وب سایت یا تبلیغات آنلاین پنهان می‌شود. این فناوری با هشدار به سیستم تلفن همراه وضعیت «جاسوسی» را در دستگاه فعال می‌کند. جیم کیلاک مدیر Open Right Group این خبر را افشا کرده است. البته این فناوری در بخش سیاست‌های حریم خصوصی شرکت توضیح داده شده است. سامسونگ در این بخش می‌نویسد: از فناوری برای مقاصد مختلف از جمله تحلیل شیوه استفاده کاربران از موبایل استفاده می‌شود. این گزارش پس از آن منتشر شد که گوگل نیز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های اندروید را به دلیل استفاده از beacon ممنوع کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4065

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  شیوع کرونا؛ شبکه‌های اجتماعی میدان اصلی رقابت برای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا


  دو دسته‌گی در فیس‌بوک؛ پیام ترامپ زاکربرگ را از چشم کارکنانش انداخت


  برنامه‌های جدید فیس‌بوک


  اسنپ‌چت دیگر پست‌های ترامپ را تبلیغ نمی‌کند


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  آلمان خواستار توضیح در مورد حمله به خبرنگار دویچه‌وله در آمریکا شد


  پیام تسلیت روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت آقای حاج رضا طاهری


  ممنوعیت «تلفن حرف زدن حین راه رفتن» در یکی ازشهرهای ژاپن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2