درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:57   

نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج

  نشست روابط عمومی‌های مجموعه مدیریت شهری کرج


ادامه ادامه مطلب یک

"روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان

  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی

  بی توجهی اتاق اصناف به جایگاه روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان
  گزارش برگزاری گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات در سنندج
  بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر
  مژده برای عاشقان بازی‌های کامپیوتری: لپ‌تاپ جدید HP دو صفحه نمایش دارد
  «ویوا تک» و گردهمایی اندیشه‌های خلاق و نوین در پاریس
  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی
  روابط عمومی ها در اقناع افکارعمومی و اعتلای نظام ارتباطی نقش کلیدی دارند
  حسینی شاهرودی: حذف بازخورد‌ها از سیستم مدیریتی مجموعه را تنبل و خرفت می کند
  "روابط عمومی" و مسئولیت اجتماعی سازمان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29914صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1396 - 10:00
جاسوسی سامسونگ از کاربران
گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد. گزارشی جدید نشان می‌دهد تلفن‌های ساخت شرکت سامسونگ با استفاده از روش beaconing از کاربران خود جاسوسی می‌کند. این فناوری تمام آنچه را که کاربر در فضای آنلاین می‌خواند و تماشا می‌کند (از جمله ایمیل‌های شخصی) را رصد می‌کند. با توجه به این یافته جدید، گروه Open Rights Group از سامسونگ خواسته از این فناوری در تلفن‌های خود استفاده نکند. یک beacon در صفحات وب سایت یا تبلیغات آنلاین پنهان می‌شود. این فناوری با هشدار به سیستم تلفن همراه وضعیت «جاسوسی» را در دستگاه فعال می‌کند. جیم کیلاک مدیر Open Right Group این خبر را افشا کرده است. البته این فناوری در بخش سیاست‌های حریم خصوصی شرکت توضیح داده شده است. سامسونگ در این بخش می‌نویسد: از فناوری برای مقاصد مختلف از جمله تحلیل شیوه استفاده کاربران از موبایل استفاده می‌شود. این گزارش پس از آن منتشر شد که گوگل نیز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های اندروید را به دلیل استفاده از beacon ممنوع کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4065

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پیام معاون پارلمانی رییس جمهور به مناسبت روز روابط عمومیروابط عمومی


  آینده روابط عمومی ها با اثبات نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی رقم می خورد


  جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان کرمان در حد متوسط است


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  گزارش/ حقوق و وظایف شهروندی از موضوعات مهم قابل پیگیری توسط حوزه روابط عمومی


  مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان: روابط عمومی ها فرهنگ آرامش را در استان حاکم کنند


  روابط عمومی ها رسانه را بازوی قدرتمند خود بدانند


  تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی


  روابط عمومی های خبر نویس


  روابط عمومی‌ها ملزم به دعوت از خبرنگاران هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی