درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 11:21   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29914صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1396 - 10:00
جاسوسی سامسونگ از کاربران
گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گزارشی جدید نشان می‌دهد سامسونگ اطلاعات فعالیت‌های کاربران خود را در فضای آنلاین رصد می‌کند. این فناوری قابلیت ردیابی ایمیل‌های شخصی کاربر را نیز دارد. گزارشی جدید نشان می‌دهد تلفن‌های ساخت شرکت سامسونگ با استفاده از روش beaconing از کاربران خود جاسوسی می‌کند. این فناوری تمام آنچه را که کاربر در فضای آنلاین می‌خواند و تماشا می‌کند (از جمله ایمیل‌های شخصی) را رصد می‌کند. با توجه به این یافته جدید، گروه Open Rights Group از سامسونگ خواسته از این فناوری در تلفن‌های خود استفاده نکند. یک beacon در صفحات وب سایت یا تبلیغات آنلاین پنهان می‌شود. این فناوری با هشدار به سیستم تلفن همراه وضعیت «جاسوسی» را در دستگاه فعال می‌کند. جیم کیلاک مدیر Open Right Group این خبر را افشا کرده است. البته این فناوری در بخش سیاست‌های حریم خصوصی شرکت توضیح داده شده است. سامسونگ در این بخش می‌نویسد: از فناوری برای مقاصد مختلف از جمله تحلیل شیوه استفاده کاربران از موبایل استفاده می‌شود. این گزارش پس از آن منتشر شد که گوگل نیز تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های اندروید را به دلیل استفاده از beacon ممنوع کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4065

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران