درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:18   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29909صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 خرداد 1396 - 01:38
موسسه کارگزار روابط عمومی
هدف موسسه کارگزار روابط عمومی، تعامل و ایجاد روابط با مشتریان و مردم است. ما این کار را با آموزش، تحقیق و برنامه ریزی انجام می دهیم. ما می دانیم که چگونه می توان با مردم تعامل و توجه آنها را جلب کرد و چگونه آن را حفظ نمود.
  


موسسه کارگزار روابط عمومی
(رویکرد ما به روابط عمومی متفاوت است)


 

هدف موسسه کارگزار روابط عمومی، تعامل و ایجاد روابط با مشتریان و مردم است. ما این کار را با آموزش، تحقیق و برنامه ریزی انجام می دهیم. ما می دانیم که چگونه می توان با مردم تعامل و توجه آنها را جلب کرد و چگونه آن را حفظ نمود.

 اصول بنیادین موسسه، توسعه بینش در خصوص مهارت ها و فرصت های ارتباطی و شناسایی دقیق استراتژی روابط عمومی است که به شما در تحقق اهداف مدنظر یاری می رساند. در واقع تمرکز ما روی موفقیت است و ارایه رویکردها و روش های نوآورانه که حصول به موفقیت را تضمین کند.


موسسه کارگزار روابط عمومی خدمات زیر را ارایه می دهد:
آموزش
استفاده از یک برنامه آموزشی منسجم از ویژگی‌های اصلی روابط عمومی است؛ چرا که با توجه به تغییرات جدید در علوم و فناوری همواره نیاز به کسب مهارت‌های خاص و جدید وجود دارد. آموزش و یادگیری باعث افزایش خلاقیت و توانایی متخصصان روابط عمومی می‌شود و درک آنها را برای انجام کارها و امور افزایش می‌دهد.
موسسه کارگزارروابط عمومی با طراحی دوره ها و کارگاه های آموزشی، مجموعه ای از برنامه های ویژه برای توسعه منابع انسانی اجرا خواهد کرد. شرکت کنندکان در این دوره ها خواهند توانست:
- روش ها و مدل های کلیدی روابط عمومی که در برنامه ریزی طرح ها و فعالیت های آتی آنان مؤثر واقع می شوند را بیاموزند.
- نحوه عملکرد نظریات و دیدگاه ها را در موقعیت های واقعی دریافته و از چگونگی ارزیابی موفقیت حاصله در ابعاد داخلی و خارجی مطلع شوند.

مشاوره
موسسه کارگزار روابط عمومی با استفاده از تجارب و روش های مختلف می تواند به سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی خدمات مشاوره ارائه دهد.
 

استانداردسازی فعالیت ها
استانداردها جهت ارزیابی، بهبود و کیفیت برنامه های روابط عمومی تدوین می شوند. به عبارتی، این استانداردها چگونگی و روند تحقق و انجام فرآیندهای فعالیت ها و برنامه ها را شرح می دهند.
استانداردها، فرآیندها و شیوه های دقیق و نکته به نکته فعالیت های روابط عمومی را فراهم می آورند که می تواند مورد استفاده روابط عمومی ها قرار گیرد. موسسه کارگزار روابط عمومی قادر است با تدوین استانداردهای تخصصی، زمینه همسوسازی فعالیت های روابط عمومی را فراهم سازد.


محتوا
محتوا - چه بصری و چه نوشتاری - تعامل با مخاطبان هدف را افزایش می دهد. ما در موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری بسیاری از استادان و کارشناسان، می توانیم پیام های استراتژیک و قدرتمندی را به منظور تعامل و جلب توجه بسازیم.

جوایز
برنده شدن یک جایزه می تواند تفاوت زیادی برای هر کسب و کار ایجاد کند. اما این مسئله اغلب در نتیجه یک تحقیق و برنامه ریزی و مقدار زیادی ارزش افزوده در فعالیت های روابط عمومی رخ می دهد.
موسسه کارگزار روابط عمومی معتقد است که کسب و کارها برای دریافت جوایز واقعی باید یک استراتژی داشته باشند تا برای آنها اعتبار ایجاد کند. موسسه ما می تواند به شما توصیه و راهنمایی لازم در این ارتباط را ارایه کند.

رسانه های اجتماعی
امروزه رسانه های اجتماعی یک عنصر حیاتی از ارتباطات محسوب می شوند. هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد.
برای حضور موثر در رسانه های اجتماعی، باید پیام های عالی بنویسیم و با تولید قطعه های محتوای بصری برای ایجاد حداکثر تاثیر، یک تک خط کامل و عالی به منظور حلب توجه و هدایت مخاطبان به سمت یک رویکرد خاص، بسازیم.

روابط رسانه ای
کسب و کارها نیازمند ارتباطات رسانه ای فوق العاده و برنامه ریزی شده هستند. روابط رسانه ای خوب روی دانستن این که مخاطبان ما چه چیزی می خواهند استوار است.
ما در برهه ای از زمان واقع شده ایم که روابط عمومی به عنوان علمی برتر در حال توسعه و پیشرفت است. در چنین شرایطی داشتن ارتباطی موفق با رسانه ها امری ضروری و حیاتی به شمار می رود.
برقراری ارتباط مناسب با رسانه ها و حضور موثر در رسانه های جدید، نتایجی دائمی به شما عرضه خواهد کرد. سازمان شما باید توانایی های رسانه ای قدرتمندی داشته باشد.
موسسه کارگزار روابط عمومی با به کارگیری روش های مناسب می تواند سازمان شما را در امر برقراری ارتباط مناسب با رسانه ها، یاری رساند.

رویدادهای ویژه
رویدادهای ویژه، توجه مردم و مخاطبان را به سازمان شما جلب می کند و یا مردم را به محل کار شما می آورد. برگزاری مسابقات و کارهای جالب توجه و برجسته، مراسم اعطای جوایز، میهمانی ها و ارائه سخنرانی ها، نمونه هایی از رویدادهای ویژه هستند.
موسسه کارگزار رابط عمومی با پشتوانه نیروی کارشناسی و تخصصی خود، دارای سابقه و تجارب روشن در امر طراحی، برنامه ریزی و اجرای رویدادهای ویژه است.

انتشارات
(انتشارات، بلوک های ساختمانی هر برنامه روابط عمومی هستند.)
انتشارات کارگزار روابط عمومی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1382 با همکاری عده ای از دوستان دانشگاهی و همکاران فعال در عرصه هنرهشتم، برای پاسخگویی به نیازهای تخصصی و علمی جامعه روابط عمومی کشور تاسیس گردید و به لطف پروردگار آثار مثبتی نیز از فعالیت های خود بر جای گذاشته است.
اکنون انتشارات کارگزار روابط عمومی ضمن دعوت مشتاقانه از همه عزیزانی که در این عرصه قلم می زنند، برای پیوستن به این جمع کوچک اما پرتلاش، دعوت بعمل می آورد.
در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه نگارش کتاب، ترجمه و چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب می توانید با ایمیل kargozar80@yahoo.com با ما ارتباط برقرار کنید.
همچنین این موسسه خدمات پژوهشی نیز ارایه می دهد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی