درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:14   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29894صفحه نخست » پنجشنبه، 18 خرداد 1396 - 08:29
وب‌سایت‌های اجتماعی
در حالی که وب‌سایت‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس‌بوک و مای‌اسپیس برای جذب مخاطب عام طراحی شده‌اند،‌ اجتماعات شرکتی تمایل دارند تا کوچک‌تر و متمرکز بر افراد با سلایق مشترک (مشتریان و مشتریان احتمالی) باشند. شواهد نشان می‌دهد که روش آن‌ها مؤثر واقع شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در حالی که وب‌سایت‌های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک و مای‌اسپیس برای جذب مخاطب عام طراحی شده‌اند،‌ اجتماعات شرکتی تمایل دارند تا کوچک‌تر و متمرکز بر افراد با سلایق مشترک (مشتریان و مشتریان احتمالی) باشند. شواهد نشان می‌دهد که روش آن‌ها مؤثر واقع شده است.

 

جو کوترل، مدیر تحقیقات پارتیسیپیت و بیل جانسون،‌ استاد اجتماعات، اطلاعاتی را درباره بازده سرمایه اجتماعات آن‌لاین جمع‌آوری کرده‌اند که به قرار زیراست:


- کاربران اجتماعات نسبت به غیرکاربران 50 درصد بیشتر مشتری شما باقی می‌مانند. (ای.تی اند تی، 2002)


- 43 درصد از بازدید از فاروم‌های پشتیبانی به جای یک مورد پشتیبانی عمل می‌کنند. (سیسکو،‌ 2004)


- کاربران اجتماعات 54 درصد بیشتر از غیرکاربران پول خرج می‌کنند. (ایی.بی، 2006)


- در پشتیبانی مشتری،‌ هر تعامل زنده 87 درصد بیش از گزینه‌های فاروم و دیگر سلف‌سرویس‌های وب هزینه‌بردار است. (ای.اس.پی، 2002)


- هزینه هر تعامل در پشتیبانی مشتری به طور متوسط از طریق مرکز تماس 12 دلار و از طریق گزینه‌های سلف‌سرویس 25/0 دلار است. (فورستر، 2006)


- کاربران اجتماعات 9 بار بیشتر از غیرکاربران بازدید می‌کنند. (مکنزی، 2000)


- کاربران اجتماعات نسبت به غیرکاربران چهار برابر بیشتر صفحه بازدید می‌کنند. (مکنزی، 2000)


- 56 درصد از اعضای اجتماع آن‌لاین یک بار یا بیشتر در روز لاگین می‌کنند. (آننبرگ،‌ 2007)


- مشتریان در فاروم‌ها 2 برابر زمانی که تماس تلفنی می‌گیرند یا ایمیل می‌دهند از تجربیات خوب خود صحبت می‌کنند. (جوپیتر، 2006)
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد