درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 آذر 1396 - 06:41   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ت‌فلیکس
  تجهیز کلیه ایستگاه های متروی <تی تی سی> به سیستم شبکه سلولار
  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد
  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»
  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29892صفحه نخست » روابط عمومی بحرانچهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 23:01
روابط عمومی یعنی تبادل اطلاعات برای مبادله آرامش
روابط عمومی در بحران
حمید شکری خانقاه - روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد و ستدهای ارتباطی برای مبادله آرامش ...
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یعنی گسترش شتابان «سرمایه ارتباطی» در سایه: اعتمادسازی، یکپارچگی و همکاری، تقویت درک متقابل، ارتقای بهره وری ارتباطی، بکارگیری نظارت مردمی، افزایش خلاقیت اجتماعی، شتاب دادن به داد و ستدهای ارتباطی برای مبادله آرامش ...

اهم وظایف ارتباطی در شرایط بحران:
1-مساله شناسی ارتباطی
ـ کسب آگاهی درباره حوادث احتمالی پیش روی
ـ تحلیل اطلاعات محیطی در زمینه‏ وضعیت پیش آمده
ـ پیش ‏بینی‏ های منطقی درباره تحولات محیط و اثرات آن بر افکار عمومی
ـ تقویت افق شناسی ارتباطی
ـ برنامه‏ نویسی برای آینده
ـ آینده‏ نگری و به دنبال آن آینده‏ سازی برای نظام ارتباطی (فکری و احساسی) افکار عمومی


2- بحران ستیزی

پیشگیری از بحران:
شناسایی محورها و گلوگاه ‏های بروز بحران
فراهم آوردن فرآیندهای برنامه‏ ریزی برای پیشگیری از بروز بحران.
یادآوری ‏های مداوم به واحدهای ذینفع برای انجام اقدامات پیشگیرانه.
 

حل و فصل بحران:
ترویج طرز تلقی سرمایه‏ ای از بحران؛
فراهم کردن زمینه‏ های پذیرش اصولی بحران در افکار عمومی؛
خط شکن شدن در بحران و باز کردن راه برای بقیه فعالیت ‏های ارتباطی؛
 

هوشیاری مضاعف در زمان بروز بحران
ایجاد فضای آرام و تسلط بر امور در افکار عمومی؛
حمله به قلب و نقاط کلیدی بحران؛
تصمیم‏ گیری‏ های اصولی و منطقی در حوزه ارتباطات؛
تقویت قدرت ترکیب عوامل و توانمندی‏ های دیگران برای حل بحران.

3-نظریه پردازی برای ایجاد آرامش
- هدایت ایدئولوژیک افکار عمومی به طور جامع‏ نگر و کلی؛
- ایده‏ سازی و یاددادن به افراد که ایده‏ سازی کنند؛(بالا بردن سواد رسانە ای عمومی)
- تحلیل مسایل حرفه‏ ای از دیدگاه ارتباطی (روانشناختی و جامعە شناختی) در ابعاد مختلف؛
- برقراری ارتباط بین مولفه‏ ها و موضوعات؛
- تبیین درست جریانات سیاسی،اجتماعی و...درون و برون سازمانی؛
- سوژه سازی برای ایجاد آرامش در افکار عمومی.


فکر آفرینی، ایجاد امید، شفافیت، هم افزایی، بینش آفرینی، تفاهم و مشارکت آفرینی از دیگر وظایف روابط عمومی هاست و فعالان این عرصه باید در اعتماد سازی، حرکت آفرینی و مبادله آرامش همگام با سایر بخش های فنی نقش آفرین باشند...
 

به بهانه حملات تروریستی داعشیان منفور به خاک سرزمینم ایران...
و نقشی که هر روابط عمومی باید برای خروج از انفعال و تماشاچی بودن و اتخاذ رویکردی فعالانه و موثر،ایفا کند

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد