درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 06:19   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29887صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 10:15
افکار یک تبلیغاتچی
دوازدهمین بخش از سلسله مباحث افکار یک تبلیغاتچی را با اشاره به اینکه در بخش های قبلی با باید و نباید های تبلیغات، جایگاه برنامه ریزی در تبلیغات، نقش تصاویر در تبلیغات آشنا شدیم، آغاز می کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دوازدهمین بخش از سلسله مباحث افکار یک تبلیغاتچی را با اشاره به اینکه در بخش های قبلی با باید و نباید های تبلیغات، جایگاه برنامه ریزی در تبلیغات، نقش تصاویر در تبلیغات آشنا شدیم، آغاز می کنیم.

در دو مطلب قبلی تمرکز بر نقش و جایگاه و همچنین تاثیر تصاویر در تبلیغات بود که به چهار فاکتور مهم پرداختیم، در ادامه قصد داریم با تمرکز بیشتر بر این موضوع به موارد دیگر تاثیر گذار بر تبلیغات بپردازیم.

 

 5- حرکت را مجسم کنید

یکی از موارد تاثیر گذار در خلق تبلیغات موثر به تصویر کشیدن احساس حرکت به تصویر است که می تواند جلب توجه زیادی برای اجسام در حال حرکت نسبت به اشیای ثابت ایجاد کرد. فراموش نکنیم که مردم به طور ذاتی و غریزی نظرشان سمت اجسام متحرک بیشتر جلب می شود.

6- از عکس های با ابعاد منظم استفاده کنید

مردم به نگریستن به اشکال هندسی ساده بیشتر تمایل دارند. پژوهش ها نشان می دهند که تصویر مستطیل بیش از شکل های دیگر جلب توجه می کند و همچنین معتبرتر به نظر می رسد. مبحث دیگری که تاکید بسیار بر آن وجود دارد استفاده از اشکال ساده مانند مثلث و دایره و مربع است، چرا که با همه بی نظمی های ممکن در اطراف یک فرد علاقه و تمایل او به دیدن فضایی با نظم بیشتر است.

7- اجازه ندهید ذهن مخاطبان تان منحرف شود

تبلیغات تان را ساده طراحی کنید و از بهره گرفتن از انواع مختلف المان های شلوغ بپرهیزید، چرا که هر المان و موضوعی که استفاده  و اضافه می کنید حاوی پیامی خاص به مخاطب است و این بهره گرفتن از المان ها اگر بیش از اندازه صورت گیرد مخاطبان را با بحران چند پیامی مواجه می کند که این امر در نهایت موجب می شود پیام اصلی و مدنظر یک برند به مخاطب نرسد یا اینکه تحت پوشش و سایه پیام های دیگر کمرنگ تر دیده شود. اینکه نوشته ای که در تبلیغات وجود دارد با پیام تصویری مطابقت داشته باشد فاکتور تکرار را خلق می کند که می تواند یادگیری و نگهداشت را آسان کند.

تحقیقات نشان می دهد یک سوم از آگهی های ساخته شده درست فهمیده نمی شوند. نکته مهم این است که از پس تولید در تصاویر استفاده کنید ولی بیش از اندازه رتوش و مونتاژ نکنید چرا که باعث می شود تا ماهیت تصویر دچار تغییر شود و پیامی را که قرار بود به راحتی منتقل شود دچار چالش کند.

8- اصیل باشید

روزانه با حجم بسیار زیادی از تبلیغات روبه رو می شویم که این تبلیغات چه خوب و چه بد تاثیر های متفاوتی در اذهان مخاطبان می گذارند. یکی از فاکتور های افزایش تاثیرگذاری در مخاطبان اصالت است و این اصالت از جلسات توفان فکری به دست می آید، به طوری که ایده ای نقد نشود و شرکت کنندگان در این جلسات توفان فکری در تخیل بدون مرز باشند تا بتوانند به ماهیت اصلی و اصالت در ایده دست یابند. جلسات خلق ایده های ناب جلساتی است که برای تدوین و طرح ریزی ایده های بزرگ تبلیغاتی لازم و حیاتی است، چرا که ایده هایی محرک هستند که اصیل و ناب باشند.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران