درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29879صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 22 خرداد 1396 - 10:00
روابط‌عمومی در شرکت‌های خدماتی
تحقیقات کنونی در حوزه روابط‌عمومی به عنوان افزایش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از صنایع مختلف است. سازمان‌های خدماتی مطالعات متعددی را در بازارهای مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان کمبود تحقیقات در بسیاری از صنایع مشاهده می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بازاریابی خدماتی که هم ناملموس هستند و هم تمایز آن‌ها دشوار است، برقراری روابط قابل اعتماد یک هدف کلیدی محسوب می‌شود. به نوشته مراندا (2004)، هیچ چیز به اندازه اعتبار اعتماد پدید نمی‌آورد.

 

 این کار با افزایش تقاضا برای خدمات سازمان‌ها انجام می‌شود. راه نهایی برای بازاریابی یک خدمت ترویج آن از طریق تبلیغات و حمایت از آن توسط روابط‌عمومی اعتبارساز است (بیورز- موس، 2001). اعتبارسازی و قابلیت اعتماد مسایل اساسی در روابط‌عمومی هستند.


تحقیقات کنونی در حوزه روابط‌عمومی به عنوان افزایش‌دهنده اعتماد بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده از صنایع مختلف است. سازمان‌های خدماتی مطالعات متعددی را در بازارهای مختلف انجام داده‌اند. اما همچنان کمبود تحقیقات در بسیاری از صنایع مشاهده می‌شود.

 

 برای مثال،‌ ساپاریتو و دیگران (2007) درباره مشتری مداری و روابط مدیر در اعتمادسازی میان بانک‌ها و مشتریان تحقیق کرده‌اند. آن‌ها به محققان آتی پیشنهاد می‌کنند که به دیگر فعالیت‌های بانکداری حایز اهمیت در اعتمادسازی، مانند روابط‌عمومی نظر داشته باشند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد