درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 17:35   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29861صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 16 خرداد 1396 - 09:21
عوامل سه‌گانه دلبستگی به کار
اگر شما هم جزو آن دسته از کارکنانی هستید که از روی اجبار و بیکاری شغلی را برگزیده‌اید و در نتیجه هیچ گونه دلبستگی نسبت به کارتان ندارید، حتما به آنچه در ادامه خواهد آمد توجه کنید، چرا که این عوامل مبانی اصلی تشکیل‌دهنده روش شادی در کار به شمار می‌آیند. چنانچه بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده‌اید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر شما هم جزو آن دسته از کارکنانی هستید که از روی اجبار و بیکاری شغلی را برگزیده‌اید و در نتیجه هیچ گونه دلبستگی نسبت به کارتان ندارید، حتما به آنچه در ادامه خواهد آمد توجه کنید، چرا که این عوامل مبانی اصلی تشکیل‌دهنده روش شادی در کار به شمار می‌آیند. چنانچه بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده‌اید.

 

1) قدرت‌های درونی: باید خودتان را بشناسید تا بتوانید شادی در کار و زندگی تان را به حداکثر برسانید. در جریان برگزاری یک همایش مهم، شرکت‌کننده‌ای که صاحب یک مغازه شیرینی‌فروشی بود، یک پیراشکی بزرگ به من تعارف کرد. من هیچ گاه علاقه‌ای به خوردن پیراشکی نداشتم. در ابتدا می‌خواستم تقاضای آن خانم محترم را رد کنم، اما هنگامی که یک لبخند امیدوارانه بر چهره‌اش دیدم، ترجیح دادم تعارف او را رد نکنم و یک گاز نمایشی به آن پیراشکی زدم. جالب آنکه در آن روز یکی از بهترین سخنرانی‌های عمرم را با انرژی فراوان انجام دادم و از اینکه تقاضای آن خانم را رد نکردم و موجب شادی او شدم، در خود احساس شادی می‌کردم.

هنگامی که به این نتیجه رسیدید که با انجام این کار در دیگران احساس شادی به وجود می‌آورید مطمئن باشید انعکاس آن شادی در وجود شما نیز متبلور خواهد شد و این همان چیزی است که افراد خودآگاه را از کسانی که به نیازهای خود واقف نیستند، جدا می‌سازد. کسانی که به نیازهایشان گوش فرا داده و در جهت تحقق خواسته‌های درونی شان گام برمی دارند، می‌توانند قدرت درونی‌شان را آزاد کنند.

2) روابط سازنده با دیگران: باید روابط و پیوندهایی را به وجود آورید که به شما کمک کنند با کسانی که در کنار شما برای رسیدن به اهداف مشابه تلاش می‌کنند، همکاری کنید. اگر می‌خواهید یک هنرمند معروف شوید، باید با سایر هنرمندان و هنردوستان بالقوه ارتباط برقرار کنید یا برای سرمایه‌گذاری باید با سایر سرمایه‌گذاران مرتبط شوید. اطراف شما باید پر باشد از اشخاصی که می‌توانند به شما یاد بدهند و از شما یاد بگیرند. بهترین نوع رابطه بر مبنای سود بردن همه از هم شکل می‌گیرد و در سایه چنین روابطی است که عملکردهای مطلوب و دستاوردهای درخشان تحقق می‌یابد.

3) نتایج و دستاوردها: من عاشق سخت کوشی هستم، اما فقط برای انجام کاری که عاشقانه دوستش دارم. شاید شما هم این گونه باشید و دوست داشته باشید کاری که باب میل و علاقه تان است انجام دهید، چون به آن به‌عنوان یک کار نگاه نمی‌کنید. در اینجا با هماهنگ ساختن نیازها و دلبستگی‌های خود با سایر همکاران و مشتریان به نقطه مطلوبی می‌رسید که می‌توانید لذت بردن از کار را در خود به وجود آورده و از این طریق دشوارترین و پیچیده‌ترین چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذارید. اگر بخواهید به اهداف خود در آینده دست یابید، باید نتایجی را رقم بزنید که برای شما و دیگران ارزش آفرین باشند. پس قبل از آغاز هر پروژه‌ای به این نکته بیندیشید که چگونه می‌توانم بیشترین ارزش را برای خود و دیگران به وجود آورم؟ مطمئن باشید در این صورت نتایج به دست خواهند آمد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4062

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"