درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 - 09:05   

برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد

  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران

  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا

  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از اخبار فرار کنید، همانطور که از هروئین فرار می‌کنید
  آیا فناوری ما را افسرده می‌کند؟
  آینده تبلیغات و برندسازی
  رکوردشکنی رقیب گوگل
  نفوذ پایین رسانه‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی
  رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی: اولویت اصلی اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی، ایجاد آرامش در مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان است
  نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایراسین مطرح کرد: عملکرد خوب فولاد مبارکه در عرصه ارزآوری موجب تحریمهای مجدد آمریکا شده است
  امام جمعه مبارکه: فولاد مبارکه در راستای دغدغه ها و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است
  یک تحلیلگر مسائل اقتصادی: طرح تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه یک موضوع جناحی است
  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29861صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 16 خرداد 1396 - 09:21
عوامل سه‌گانه دلبستگی به کار
اگر شما هم جزو آن دسته از کارکنانی هستید که از روی اجبار و بیکاری شغلی را برگزیده‌اید و در نتیجه هیچ گونه دلبستگی نسبت به کارتان ندارید، حتما به آنچه در ادامه خواهد آمد توجه کنید، چرا که این عوامل مبانی اصلی تشکیل‌دهنده روش شادی در کار به شمار می‌آیند. چنانچه بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده‌اید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر شما هم جزو آن دسته از کارکنانی هستید که از روی اجبار و بیکاری شغلی را برگزیده‌اید و در نتیجه هیچ گونه دلبستگی نسبت به کارتان ندارید، حتما به آنچه در ادامه خواهد آمد توجه کنید، چرا که این عوامل مبانی اصلی تشکیل‌دهنده روش شادی در کار به شمار می‌آیند. چنانچه بعدها روزی در محل کار، خود را غمگین احساس کردید بدانید که یکی از این سه عامل را فراموش کرده‌اید.

 

1) قدرت‌های درونی: باید خودتان را بشناسید تا بتوانید شادی در کار و زندگی تان را به حداکثر برسانید. در جریان برگزاری یک همایش مهم، شرکت‌کننده‌ای که صاحب یک مغازه شیرینی‌فروشی بود، یک پیراشکی بزرگ به من تعارف کرد. من هیچ گاه علاقه‌ای به خوردن پیراشکی نداشتم. در ابتدا می‌خواستم تقاضای آن خانم محترم را رد کنم، اما هنگامی که یک لبخند امیدوارانه بر چهره‌اش دیدم، ترجیح دادم تعارف او را رد نکنم و یک گاز نمایشی به آن پیراشکی زدم. جالب آنکه در آن روز یکی از بهترین سخنرانی‌های عمرم را با انرژی فراوان انجام دادم و از اینکه تقاضای آن خانم را رد نکردم و موجب شادی او شدم، در خود احساس شادی می‌کردم.

هنگامی که به این نتیجه رسیدید که با انجام این کار در دیگران احساس شادی به وجود می‌آورید مطمئن باشید انعکاس آن شادی در وجود شما نیز متبلور خواهد شد و این همان چیزی است که افراد خودآگاه را از کسانی که به نیازهای خود واقف نیستند، جدا می‌سازد. کسانی که به نیازهایشان گوش فرا داده و در جهت تحقق خواسته‌های درونی شان گام برمی دارند، می‌توانند قدرت درونی‌شان را آزاد کنند.

2) روابط سازنده با دیگران: باید روابط و پیوندهایی را به وجود آورید که به شما کمک کنند با کسانی که در کنار شما برای رسیدن به اهداف مشابه تلاش می‌کنند، همکاری کنید. اگر می‌خواهید یک هنرمند معروف شوید، باید با سایر هنرمندان و هنردوستان بالقوه ارتباط برقرار کنید یا برای سرمایه‌گذاری باید با سایر سرمایه‌گذاران مرتبط شوید. اطراف شما باید پر باشد از اشخاصی که می‌توانند به شما یاد بدهند و از شما یاد بگیرند. بهترین نوع رابطه بر مبنای سود بردن همه از هم شکل می‌گیرد و در سایه چنین روابطی است که عملکردهای مطلوب و دستاوردهای درخشان تحقق می‌یابد.

3) نتایج و دستاوردها: من عاشق سخت کوشی هستم، اما فقط برای انجام کاری که عاشقانه دوستش دارم. شاید شما هم این گونه باشید و دوست داشته باشید کاری که باب میل و علاقه تان است انجام دهید، چون به آن به‌عنوان یک کار نگاه نمی‌کنید. در اینجا با هماهنگ ساختن نیازها و دلبستگی‌های خود با سایر همکاران و مشتریان به نقطه مطلوبی می‌رسید که می‌توانید لذت بردن از کار را در خود به وجود آورده و از این طریق دشوارترین و پیچیده‌ترین چالش‌ها را با موفقیت پشت سر گذارید. اگر بخواهید به اهداف خود در آینده دست یابید، باید نتایجی را رقم بزنید که برای شما و دیگران ارزش آفرین باشند. پس قبل از آغاز هر پروژه‌ای به این نکته بیندیشید که چگونه می‌توانم بیشترین ارزش را برای خود و دیگران به وجود آورم؟ مطمئن باشید در این صورت نتایج به دست خواهند آمد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4062

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  فهرست سخنرانان هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران اعلام شد


  انتشار پوستر سخنرانان هفدهمین‌ کنفرانس‌ بین‌المللی‌ روابط‌عمومی‌ ایران


  حتما به فرزندان خود ""فن بیان"" یاد بدهید


  بهترین جایگزین‌ها برای واتس‌اپ در سال ۲۰۲۱


  مدیریت ضعیف تنوع قومی در محتواسازی تلویزیون


  احساسات تبلیغاتی


  قربانی کردن انسان‌ها و الگوی تجارت دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران اعلام شد