درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29856صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 07:57
شش واقعیت درباره روابط عمومی
یک برنامه روابط عمومی که از طراحی خوب برخوردار باشد، در هر شاغولی دشوار است، و در دنیای تبلیغات آنلاین، این دشواری با فرصتی به اندازه یک فنجان چای ترکیب شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "مارک نِیپلز " می گوید: روابط عمومی، بازاریابی یا تبلیغات نیست. واقعیت این است که رابطه میان روابط عمومی و بازاریابی مانند رابطه میان بازی سه بعدی شطرنج و چکرز است. یک برنامه روابط عمومی که از طراحی خوب برخوردار باشد، در هر شاغولی دشوار است، و در دنیای تبلیغات آنلاین، این دشواری با فرصتی به اندازه یک فنجان چای ترکیب شده است.


در طول چند ماه گذشته، یک نظرسنجی از کسانی که کسب و کار ما را در تعدادی از نشریات صنعتی و تجاری پوشش دادند به عمل آوردم که شامل وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، ادورتایزینگ ایج، اَد ویک، آی.مدیا کانکشن، مدیاپست، و ... بودند. قصد ندارم بگویم که هر یک از افراد چه نظری داشته اند اما نظرات آن ها درباره تلاش های تعاملی روابط عمومی بیش از آنچه فکر می کردم اطلاعات در اختیار ما قرار داد.


1) "آنچه کارگزاران روابط عمومی باید بدانند این است که دوره اطلاعیه رسمی دیگر گذشته است. اطلاعیه رسمی در واقع مدت هاست که مرده است"


2) "من روزانه بیش از 500 خبر را با پست الکترونیکی دریافت می کنم، و پست الکترونیکی خود را طوری تنظیم کرده ام که در پایان روز کاری صندوق آن خالی شود. بنابراین اگر تا آن زمان به شما پاسخ ندهم، دیگر این کار را نخواهم کرد. چرا درک این مطلب برای روابط عمومی ها تا این اندازه مشکل است؟"


3) "اگر اطلاعیه رسمی که برای من ارسال می کنید، تاریخ همان روز را داشته باشد، تنها پیامی که برای من دارد این است که احتمالا فکر نکردید آن اطلاعیه برای من اهمیتی داشته باشد."


4) "چرا در نامه های گیرای خود از عبارت ‘پیشرو صنعت’ استفاده می کنید؟ آیا این کار به آنان احساس بهتری می دهد یا چیز دیگری است؟"


5) "درباره مشتریان خود چیزی به من نگویید. برای من از بخش صنعت آن ها بگویید. من برای تولید یک خبر نیازمند داده هستیم نه افسانه".


6) "آنچه من نیاز دارم اطلاعات درباره چگونگی بهره گیری نام های تجاری از فن آوری برای دست یافتن به مشتریان و مصرف کنندگان است. این تمام چیزی است که نیاز دارم. هر چیز دیگر زائد است."
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد