درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 17:43   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29854صفحه نخست » یکشنبه، 14 خرداد 1396 - 22:58
تماشای تلویزیون ممکن است کودکان را چاق ‌کند
نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد کودکانی که در اتاق خواب تلویزیون تماشا می‌کنند، بیشتر در معرض خطر چاقی قرار دارند.

مطالعات کالج دانشگاهی لندن نشان داده کودکان، به ویژه دختران، هر چقدر بیشتر تلویزیون تماشا کنند، بیشتر با خطر چاقی مواجه می‌شوند.

به گفته آنان نگاه بیش از حد به صفحه تلویزیون می‌تواند پیامدهای مختلفی داشته باشد.

پژوهشگران این دانشگاه حالا به دنبال آن هستند که بدانند استفاده از تلفن همراه و لپ تاپ نیز منجر به چاقی کودکان می‌شود یا خیر.

 

تماشا و وزن
در این تحقیقات اطلاعات بیش از ۱۲هزار کودک در بریتانیا در طول چند سال بررسی شده است.

پژوهشگران دریافتند که بیش از نیمی از کودکان ۷ ساله در اتاق خواب خود تلویزیون دارند.

از والدین کودکان نیز خواسته شده بود تا مدت زمان تماشای تلویزیون کودکان‌شان را گزارش دهند.

وقتی این کودکان ۱۱ ساله شدند، محققان شاخص توده بدنی (سنجشی آماری برای مقایسه وزن و قد یک فرد) آنها را محاسبه کرده و سپس درصد چربی بدن آنها را در نظر گرفتند.

احتمال افزایش وزن در دخترانی که در اتاق خواب خود تلویزیون داشتند، نسبت به آن عده کودکانی که تلویزیون نداشتند، ۳۰ درصد بیشتر بود. برای پسران این میزان ۲۰ درصد بود.

دکتر آنیا هیلمنن گفت: "مطالعه ما نشان می‌دهد که ارتباط معنی‌دار و روشنی میان داشتن یک تلویزیون در اتاق خواب کودکان و افزایش وزن در چند سال بعد وجود دارد."/ بی بی سی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد