درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 09:43   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29848صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 11:49
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی اصفهان:
شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی، حلقه‎‎‌ مهم توسعه گردشگری است
رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا رجالی در نشست کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان با مدیران شرکت روابط عمومی گردشگری (kPRN)آلمان که با هدف برنامه‌ریزی گردشگری اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: توسعه صنعت گردشگری نیاز به دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار دارد که بخش سخت‌افزار آن شامل زیرساخت‌های گردشگری و مراکز اقامتی و سیستم حمل‌ونقل است و بخش نرم‌افزار آن مدیریت مقصد گردشگران و بازاریابی است.

وی با بیان اینکه این کمیسیون در طول چهار سال گذشته همواره به دنبال توسعه بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صنعت گردشگری اصفهان است، افزود: در این راستا همراهی سازمان‌های دولتی و شهرداری قابل‌تقدیر است.

رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: یکی از حلقه‌های توسعه گردشگری، وجود شرکت‌های روابط عمومی بین‌المللی است تا بتوانند ظرفیت‌ها گردشگری اصفهان را در بازارهای هدف به ‌خوبی معرفی کنند.

مدیرعامل شرکت روابط عمومی گردشگری Kprn آلمان در این نشست با اشاره به اینکه آلمان سومین کشور گردشگر فرست دنیاست، افزود: سالانه ۷۱ میلیارد دلار توسط آلمانی‌های برای بازدید از کشورها هزینه می‌شود.

هانا کلبر استقبال گرم میزبان، بازدید از اماکن تاریخی، آشنایی با فرهنگ کشورهای خارجی، ارتباط با مردم محلی، تغییر زندگی روزمره و تفریح را شش خواسته اصلی گردشگران آلمانی دانست.

وی نقاط قوت صنعت گردشگری اصفهان را شامل مقاصد گردشگری دنیا، دارای آثار تاریخی و فرهنگی، دارای امنیت سیاسی و مهمان‌پذیری برشمرد و گفت: ناآگاهی از آثار تاریخی اصفهان، دیدگاه منفی غرب از ایران، نبود زیرساخت‌ها، مشکلات زبانی، نبود پروازهای مستقیم، نبود نماینده اصفهان در بازارهای هدف گردشگری را از نقاط ضعف صنعت گردشگری این شهر است.

کلبر خاطرنشان کرد: فرصت‌های صنعت گردشگری اصفهان شامل برند شهری، ارایه محصولات جدید از (low season) تمرکز بر برند ایران و تاریخ تمدن این کشور، زمینه برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و همچنین امکان سفر گردشگران کوله‌پشتی است.   

وی اضافه کرد: تهدیدهای گردشگری اصفهان شامل تبلیغات منفی رسانه‌های غربی، نبود هدف‌گذاری، کمبود سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها است.

علی کرباسی زاده نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند شهری اصفهان در این نشست تاکید کرد: شرکت‌های روابط عمومی گردشگری برنامه گردشگری شهرهای توریستی را بر اساس مدل‌های اجرایی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

 

منبع: ایمنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"