درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:04   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29816صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 16:37
چهار هدف UFI در روز جهانی صنعت نمایشگاهی
محمد سعادتی پور مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی (۷ژوئن -۱۷ خرداد ) اهداف ۴ گانه اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی UFI را در روز جهانی نمایشگاه های ۲۰۱۷ میلادی توضیح داد . متن پیام ایشان به این شرح است…
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  محمد سعادتی پور مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی (۷ژوئن -۱۷ خرداد ) اهداف ۴ گانه اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی UFI را در روز جهانی نمایشگاه های ۲۰۱۷ میلادی توضیح داد . متن پیام ایشان به این شرح است…

اهمیت صنعت نمایشگاهی به عنوان صنعتی که طی نیم قرن اخیر در رونق مبادلات بازرگانی، توسعه صنعتی دنیا، ایجاد اشتغال، گسترش گردشگری، انتقال فناوری های پیشرفته و تقویت بنیه اقتصادی کشور ها نقش آفرین بوده است، اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی( UFI ) را برآن داشت که روز هفتم ژوئن (۱۷ خرداد )را به عنوان روز جهانی نمایشگاه ها Global Exhibition Day تعیین نماید.

پیشنهاد تعیین روز خاصی برای مطرح کردن جایگاه صنعت نمایشگاهی در دنیا برای نخستین بار توسط یکی از همکاران ارجمند و با سابقه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به UFI ارائه شده بود. آقای شاهرخ مدرس ( ارائه دهنده این پیشنهاد ) دارای سوابق ارزشمندی در این صنعت بوده و با تألیف کتب تخصصی و علمی و شرکت در کنفرانس های بین المللی مرتبط با نمایشگاه ها در پیشرفت این صنعت نقش ارزنده ای ایفا کرده است.

روز جهانی نمایشگاه ها بر اساس اعلام اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی به خاطر تحقق اهداف زیر با استقبال سازمان های اقتصادی دنیا مواجه شده است:

قدردانی از فعالان صنعت نمایشگاهی
آگاه کردن جامعه جهانی از اهمیت نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها
فرهنگ سازی برای توسعه نمایشگاه ها توسط رسانه ها
آگاه کردن مقامات تصمیم گیرنده از اهمیت نمایشگاه ها و ترغیب آنها به حمایت از این صنعت

خوشبختانه همه مراکز نمایشگاهی کشور ما با درک اهمیت این رویداد جهانی، از آن به خوبی استقبال کرده و با برگزاری مراسم ویژه ای در این رویداد از فعالان این صنعت قدردانی نموده اند.

روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی همزمان با انعکاس به موقع این رویداد مهم در رسانه ها طی سال گذشته فعالان این صنعت را مورد تقدیر قرارداده و در سال جاری نیز مراسم ویژه ای برای بزرگداشت روز جهانی نمایشگاهها و تحقق اهداف آن برگزار خواهد کرد.

روابط عمومی نمایشگاه ها ضمن تبریک روز جهانی نمایشگاه ها به فعالان صنعت نمایشگاهی در سراسر کشور و قدرشناسی از مدیریت های تخصصی و کارشناسان فعال شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران که صادقانه برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه های داخلی و برون مرزی به طور مستمر فعالیت می کنند تلاش خواهد کرد که همه امکانات خود را برای انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاه ها و دستاوردهای آنها به کار بندد و به ارتقای سطح آگاهی جامعه تجاری کشور از اهمیت نمایشگاه ها و رفع چالش های آن کمک نماید.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد