درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29804صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 خرداد 1396 - 20:08
دکتر یحیایی ایله ای در همایش استانی پرستیز:
روابط عمومی علمی یعنی تحقیق، برنامه ریزی و ارزیابی
همایش استانی پرستیژ به مدت دو روز با موضوع تشریفات و رویکردهاین نوین روابط عمومی با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور چهارم و پنجم خرداد در مشهد برگزار شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  همایش استانی پرستیژ به مدت دو روز با موضوع تشریفات و رویکردهاین نوین روابط عمومی با حضور بیش از یکصد نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی کشور چهارم و پنجم خرداد در مشهد برگزار شد.


دکتر احمد یحیایی ایله ای مدرس و محقق روابط عمومی در این همایش در خصوص روابط عمومی در هزاره ی سوم گفت: روابط عمومی علمی فهمیدنی است و کارشناسان آن با تحقیق و تحلیل می توانند فهم خود از محیط پیرامونی، محیط سازمانی و محیط روابط عمومی تقویت کنند.


وی بیان کرد: طی سه دهه اخیر تغییرات شگرفی در زمینه تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاع رسانی در جهان بوجود آمده است، سطح سواد مردم افزایش یافته و بر اساس آن رابطه سازمانها و مشتریان با رویکردهایی متفاوت شکل می گیرد.


یحیایی ایله ای اظهارداشت: این تغییرات و تحولات منجر شده که روابط عمومی ها، مطالعات اجتماعی درباره مشتریان را بطور جدی تری پیگیری کنند، زیرا توقعات و انتظارات مشتریان به شدت تغییر کرده و بدون شناخت این تغییرات، تصمیمات و خدمات سازمانها و روابط عمومی ها هدفمند نخواهد بود.


وی گفت: در جهت اینکه روابط عمومی ها بطور کیفی به مردم و سازمانها خدمت کنند باید تحقیقات، برنامه ریزی و ارزیابی را در فرایند اجرای فعالیتهای روابط عمومی به خدمت بگیریم و با رویکرد علمی یعنی استفاده از پژوهش و برنامه ریزی، روابط عمومی را اداره کنیم.


یحیایی ایله ای اشاره کرد: بحران زدایی، مسئولیت اجتماعی، ارتباط تعاملی، اطلاع رسانی 24 ساعته و تجاری سازی از مهمترین رویکردهای نوین روابط عمومی محسوب می شود.
همچنین در این همایش مح

مد علی معصومی معاون تشریفات وزارت امور خارجه گفت: تشریفات در روابط بین‌المللی الزامی است و رفتار بین‌المللی، آداب و آئین تشریفات در درجه اول منحصر به روابط بین دولت ها و سازمان‌های بین‌المللی نیست، بلکه در جوامع کوچکتر و حتی خانواده نیز کاربرد دارد.


مدرس دوره های تشریفات، پذیرایی و میزبانی در خصوص آداب میزبانی و میهمانی ها افزود: رعایت اصول تشریفات به مفهوم چشم پوشی از آداب، رسوم، سنن ملی و مذهبی نیست، بلکه موارد تلفیقی از آداب و رسوم ملی و بین‌المللی می باشد.


محمد علی معصومی در رابطه با مفهوم تشریفات اظهار داشت: مسئله تشریفات مقررات، رسومی زائد، دست و پا گیر و ساخته و پرداخته افکار قرون گذشته نیست بلکه تشریفات رعایت آداب و قواعدی می باشد که رعایت آن در روابط بین‌المللی الزامی است.


وی با اشاره به رعایت نکردن اصول تشریفات بروز سوتفاهم و رنجش می شود، اضافه کرد: با توجه به درجه رسمیت میهمانی به موقع در خصوص شرکت یا عدم شرکت خود باید عکس‌العمل نشان داده و حضور یا عدم شرکت خود را اطلاع دهید.


یادآور می شود همایش دور روزه پرستیز با حضور مدیران روابط عمومی های نهاد ها، دستگاه های دولتی و شرکت های خصوصی استان خراسان رضوی و برخی از استان های کشور به همت موسسه بین المللی مکعب در محل سالن همایش هتل پارس مشهد برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد