درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:28   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29800صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 خرداد 1396 - 12:09
قائم مقام وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور:
روش های جدید باید به سرعت جایگزین روش های ناکارآمد شود
قائم مقام وزیر نیرو در ادامه همایش مدیران روابط عمومی صنعت، آب و برق در استان اصفهان اظهار داشت: صنعت آب و برق یک فعالیت اجتماعی است و باید بتوانیم با مردم ارتباط موثر برقرار کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، قائم مقام وزیر نیرو در ادامه همایش مدیران روابط عمومی صنعت، آب و برق در استان اصفهان اظهار داشت: صنعت آب و برق یک فعالیت اجتماعی است و باید بتوانیم با مردم ارتباط موثر برقرار کنیم.  

قائم مقام وزیر نیرو در ادامه همایش مدیران روابط عمومی صنعت، آب و برق اظهار داشت: صنعت آب و برق یک فعالیت اجتماعی است و باید بتوانیم با مردم ارتباط موثر برقرار کنیم.

مهندس ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر و نزدیک شدن به حلول ماه مبارک رمضان گفت : در اجتماع بزرگ کشور ما با قومیت ها و سلایق مختلف در این انتخابات آهنگ حضور مردم و یکپارچگی سر داده شد که نقش روابط عمومی ها در این میان کم نبود ، در حقیقت روابط عمومی ها طلایه داران عرصه ارتباطات انسانی و ارائه کننده حاصل زحمات صنعت آب و برق هستند و منعکس کننده این صنعت گویا می باشند . 

وی با تأکید بر ابعاد و گستردگی حوزه روابط عمومی ادامه داد :اگر دقت کنیم روابط عمومی جزو صنعت های موفق دنیا است و  تمام روابط به نوعی روی پل روابط عمومی حرکت می کنند و هر جا روابط عمومی موفق باشد نتایج مطلوبی به دست می آید.  

محمودی در رابطه با نقشی که روابط عمومی می توانند داشته باشند اذعان داشت: هر جا و هر اجتماعی فرستنده و گیرنده خاص خود را دارد و پیام ها باید به درستی صادر و گیرنده ها نیز به درستی کار کند .لذا از همین رو وزارت نیرو به عنوان وزارت خانه ای صنعتی و اجتماعی است و از همین رو باید بدانیم  که چطور ارتباط برقرار کنیم.

در حقیقت وزارت نیرو رسالت هایی به دوش دارد و به عنوان دستگاه تخصصی حاکمیتی و دولتی تخصصی باید بسیاری از مطالب را با توجه به تخصص خود به پیش ببرد و البته در این راه نیز خیلی موفق هستیم چرا که در ارائه خدمات از دولت های گذشته تا به امروز و اوج آن در دولت یازدهم موفق بودیم اما اگر تاثیر آن برای مردم مشخص نشود موفق نبوده ایم ، در مناظره های چندی پیش کاندیداها دیدیم در هر جا که اطلاعات بهتر به مردم و جامعه منتقل شد پیوند ذهنی میان فرستنده و گیرنده برقرار و در ارتبا طات موفق تر بودند .

در حقیقت در وزارت نیرو ما با افرادی سروکار داریم که شریک ما هستند و اگر حتی حضور هم پیدا نکنند شریک ما محسوب می شوند و حق برابر دارند وباید اطلاع رسانی دقیقی به آنها داشته باشیم . 

وی ادامه داد: ما باید مسئولانه و متواضعانه و از جانب خود بدهکارانه با مردم برخورد کنیم و این نیازمند آموزش های خاصی است .

قائم مقام وزیر نیرو در ادامه این همایش خاطر نشان کرد: در خیلی از کشور های دنیا  فردی که می خواهد خدمات عمومی بدهد باید لازما آموزش روابط عمومی را در کنار آموزش های تخصصی ببیند تا در کارش موفق شود و بداند که با مشتری چگونه برخورد کند . 

وی با تاکید بر شدت تغییر در دنیا افزود: همه چیز در حال تغییر است و در زیر پوست این لایه های صنعتی لایه های نرم در حال انجام است و باید مثل شهاب سنگ ها در کهکشان که مدام در حال حرکت هستند خود را با این تغییرات سازگار نماییم و بتوانیم از این ابزارها استفاده کنیم .  

این مقام مسئول با اشاره به تحولات دنیا به کشور ترکیه و از آن مهمتر به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : رسانه های مجازی و نو ظهور در این دوره نقش مهمی را ایفا کردند .

وی همچنین از شدت تغییرات نیز سخن به میان آورد و تصریح کرد روش های جدید به سرعت کهنه شده ولی به خاطر خصلت خود ترمیمی انسان ها ما هم باید به نفع کارهایمان از این ابزارها استفاده کنیم . 

وی در خصوص انتظاراتی که می توان از روابط عمومی ها داشت نیز یاد آور شد : در کارها نگاه زیست محیطی و فرهنگی داشته باشیم و باید بدانیم آنچه که در این صنعت ساخته می شود برای چه کسانی و متناسب با آنها برنامه ریزی کنیم. 

وی در بحث مدیریت مصرف نیز گفت :نیاز به خلق شاهکار است و اگر روابط عمومی های ما دست به دست هم دهند و برای کاهش مصرف با شیوه های هنرمندانه 1000 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق داشته باشند در زمینه های آب و خدمات فاضلاب و شیوه های مصرف در کشاورزی نیز می توان در قالب اطلاع رسانی به مردم کاهش مصرف را محقق نمود ، در واقع نگاه های صرفه جویانه در حال حاضر بیشتر به سمت  شهر ها رفته ولی این را باید بدانیم که نگاه درستی است اما کامل نیست چرا که حفاظت و صیانت در شهر ها به همراه روستا ها کامل است و کارهای مقطعی مثل فعال سازی گروه های گشت و بازرسی و انجام کارهای قهری تنها برای زمان کوتاه جواب می دهد اما کارهای انسانی و روابط عمومی ماندگار می شود ، باید قبول کنیم هر کاری نیازمند متخصص است و همه ما متخصص نیستیم و بخشی از کار بیرون انجام می شود و از همین رو باید با جذب اساتید وآموزش روش هایی که در دنیا مرسوم است سیستم ها را مجهز کنیم.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد