درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 10:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2979صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 اردیبهشت 1392 - 12:18
وظیفه روابط عمومی ها برای حضورحداکثری مردم در انتخابات
  

شارا- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان بستر سازی با کمک رسانه ها و مطبوعات برای حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهمترین وظیفه روابط عمومی ها در این عرصه مهم دانست.

ایرج کارخایی روز شنبه افزود: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصاد مهمترین جلوه حماسه سیاسی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری مردم است.

وی گفت: در این زمینه باید از همه بسترها و توان ها برای اطلاع رسانی و تبلیغات استفاده شود و با توجه به نقش مهم و تاثیر گذار روابط عمومی ها در امر اطلاع رسانی و تبلیغات باید از بستر و توانایی روابط عمومی ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره برد.

کارخایی با تاکید بر اینکه سمنان در دوران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حضور و مشارکت بالایی داشته است افزود: رکوردبالای 75 درصد مشارکت را استان سمنان بر جای گذاشته و در انتخابات بیست و چهارم خرداد نیز با خلق حماسه ای دیگر رتبه بالاتری را کسب می کند.

وی ترغیب مردم به مشارکت گسترده را وظیفه ای همگانی خواند و افزود: روابط عمومی ها می توانند با اطلاع رسانی و انجام کارهای تبلیغاتی در این خصوص گام های اساسی بردارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: برای تبیین نقش روابط عمومی ها در این حماسه سیاسی همایش مدیران روابط عمومی استان سمنان روز یکشنبه با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان برگزار می شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد