درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29784صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 10 خرداد 1396 - 10:23
اولین ایندکس روابط عمومی در امارات متحده عربی راه اندازی شد
Content Plus با راه اندازی این ایندکس، قصد تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف صنعت روابط عمومی امارات متحده عربی و اشاره دقیق به راه های عملی برای بهبود سطح آن ها در همکاری با رسانه های مختلف دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه نگاران در امارات متحده عربی فرصتی برای بیرون ریختن افکار خود در مورد آژانس ها و متخصصین روابط عمومی بدست آوردند. اولین ایندکس روابط عمومی (Public Relations Index) برای امارات متحده عربی بر اساس یک نظر سنجی از بین 200 روزنامه نگار در ارتباط با دیدگاه های آن ها از این صنعت و نقش آفرینان آن به وجود آمده است.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این ایندکس به شناسایی 10 آژانس برتر بر اساس دو معیار کلیدی می پردازد: کیفیت محتوا و تعامل موثر با رسانه ها به واسطه ارزیابی سطح آن ها از پشتیبانی، پیگیری سریع و تعامل. به علاوه، این معیارها به صورت جداگانه به عنوان بخشی از دو زیر شاخص امتیازبندی شدند.

 

 این کار توسط یک شرکت مشاوره ای در دبی است، راه اندازی شد. محمد بایدا، مدیر عامل شرکت Content Plus می گوید: "اهمیت این دیدگاه ها، در این واقعیت نهفته است که رسانه ها در اصل، کانال اولیه مورد استفاده برای انتقال پیام مشتریانِ آژانس های روابط عمومی به مخاطبین هدف می باشند".

 

 "Content Plus با راه اندازی این ایندکس، قصد تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف صنعت روابط عمومی امارات متحده عربی و اشاره دقیق به راه های عملی برای بهبود سطح آن ها در همکاری با رسانه های مختلف دارد."


این نظرسنجی، که توسط شرکت تحقیقاتی ایپسوس انجام شد، 100 روزنامه نگار عرب و 100 روزنامه نگار انگلیسی را در سراسر رسانه های سنتی، دیجیتال و بصری پوشش داد. این نظرسنجی با استفاده از شیوه Cati (مصاحبه تلفنی به کمک کامپیوتر) که از مصاحبه های تلفنی بهره می گیرد، انجام شد.


یافته های کلیدی این نظرسنجی عبارتند از این که فعال ترین آژانس ها، آژانس های برتر بر اساس کیفیت محتوا و آن هایی هستند که بر اساس پشتیبانی، پیگیری و تعامل انتخاب شده اند.

 

بیانیه شرکت Content Plus بیان می کند که نتایج به طور معنی داری بین خروجی های رسانه ای عرب زبان و انگلیسی زبان متفاوت است. " مسئله ای که برای اولین بار توسط این شاخص مشخص شد، این بود که اولویت سردبیران، همکاری با آژانس های روابط عمومی در مقابل بخش ارتباطات داخلی می باشد."
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد