درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:26   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29779صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 8 خرداد 1396 - 15:51
نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف
محمد علیاری مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه زنجان - اصولاً مشارکت مردمی به سبب آن که نیازهای فرد را تأمین و عقاید وی را به دیگر انسانها منتقل می کند، بخش انرژی باعث افزایش دانش صرفه جویی می شود. یکی از علل پیدایش چنین امری را می توان انتقال تجارب در بین اقضار مردم باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر علمای علوم اجتماعی امروزه با مباحثی نظیر اجتماع، جامعه، توسعه یافتگی و عدم توسعه یافتگی، عدالت و عدم عدالت و حقوق متقابل در جامعه می پردازند، یکی از مهمترین ملاک های این گونه تقسیم بندی و درجه بندی ها وجود مبحث مشارکت مردمی است.

 

بی شک مشارکت در تمامی گونه های مختلف جوامع و گروه ها دارای دستاوردهای متنوع و پرثمری است که هر یک به عنوان عنصری ضروری در خدمت جامعه قرار گرفته و به حمایت و پشتیبانی بقای آنها می پردازد. آگاهی یابی، تبادل نظرات، ارضاء روانی و اقتصادی، احساس امنیت و خودباوری در خصوص صرفه جویی انرژی از جمله دستاوردهای ارزشمند مشارکت مردمی هستند که مجموع آنها رمز بقای جامعه و نظام توانمند است.

 

اصولاً مشارکت مردمی به سبب آن که نیازهای فرد را تأمین و عقاید وی را به دیگر انسانها منتقل می کند، بخش انرژی باعث افزایش دانش صرفه جویی می شود. یکی از علل پیدایش چنین امری را می توان انتقال تجارب در بین اقضار مردم باشد. این کار باعث انتقال معانی و ادراک مشترک از مسایل و علوم مورد نیاز مدیریت مصرف می شود و در نهایت پیوند و رابطه آنها در رسیدن به اهدافشان را مستحکم تر می کند.

 

روابط عمومی می تواند این اطلاعات و همبستگی را در میان مردم جهت صرفه جویی انرژی و بسیج آنها بوجود آورد. بنظر آبراهام مازلو بیشترین پاداشی که بر اساس نیاز به همبستگی پدید می آید از همراهی و مصاحبت است.

 

دانلود فایل کامل مقاله
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد