درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:09   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29773صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 13 خرداد 1396 - 09:33
بانک ها بیش از هر زمانی به تعامل سازنده با جامعه نیاز دارند
روابط عمومی های عرصه اقتصادی و مسئولیت خطیر آگاهی دهی به مخاطبان
محمد علی کریمی مدیر روابط عمومی بانک مرکزی - خوشبختانه در حال حاضر و در سال های اخیر، تلاش شده است تعامل و انسجام مناسبی بین روابط عمومی های شبکه بانکی ایجاد شود و می توان با این همگرایی، قدم در مسیر جدیدی گذاشت و تعامل سازنده با مخاطبان داشت.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در عصر حاضر به جرات می توان گفت ارتباطات یکی از مهم ترین و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است و از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی است. امروز عصر اطلاع رسانی است و رابطه ای معنادار میان قدرت اطلاع رسانی نهادها با جایگاه و موفقیت آنها در دستیابی به اهداف وجود دارد. در عصر حاضر، همزمان با رشد ابزارهای ارتباطی که به سرعت حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع را در می نوردند، قدرت تاثیرگذاری آنان نیز به شدت افزایش یافته است و عرصه های مختلف ناگزیر از هماهنگی خود با تغییرات این حوزه هستند.

 

عرصه اقتصادی و به طور خاص عرصه بانکداری نیز به عنوان یکی از ذینفعان پیشرفت های فنی تکنولوژیک در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در عرصه ارتباطات انسانی و تعاملی با اقشار متنوع مخاطبان خود نیز باید وارد فضای جدید تعاملات و کنش های ارتباطی شود. به دلیل تغییرات روز افزون جهان امروز روابط عمومی می بایست پیوسته خود را با خواست های مخاطبان و محیط تطبیق دهد و برای ارتباط با جامعه و محیط آماده سازد. در این بین روابط عمومی پل ارتباطی بین سازمان و مخاطب است و هرچه این پل ارتباطی مستحکم تر باشد سازمان در رسیدن به برنامه ها و خدمات رسانی به جامعه موفق تر حرکت می کند.


مخاطبان میلیونی بانک ها امروز بیش از هر زمانی خواستار اطلاعات دقیق هستند
بانک ها به عنوان یکی از ارکان اقتصاد جامعه با میلیون ها نفر از شهروندان که شامل طیف وسیعی از آحاد و اقشار به لحاظ اجتماعی، اقتصادی، تحصیلی و ... هستند ارتباط مداوم و مستمر دارند. در عصر حاضر با گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و ظهور استارت آپ ها در عرصه بانکداری شاهد تغییرات چشمگیری در رفتار مالی و بانکی مشتریان بوده ایم. این تغییرات نیازهای جدیدی برای مخاطبان نیز ایجاد کرده است که به دنبال پاسخ های دقیق و روشن به آن هستند.


در این وضعیت نظام بانکداری باید بداند به کدام سمت و سو می خواهد برود و روابط عمومی با برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل، استراتژی سازمان را در جهت کارایی و رضایت مندی بیشتر سمت و سو دهد. از سویی در همه جا و همه چیز منابع محدود و خواست ها و تقاضاها نامحدود است و همه می خواهند منابع مورد نیازشان را ارزان تر تامین کنند. روابط عمومی نظام بانکداری باید بتواند چشم اندازی از عقلانیت و بصیرت مالی به مخاطبان ارائه دهد و بر اساس نگرش پویا و جستجوگر خود نقشه راهی پیش پای سازمان قرار دهد.


در نهایت می توان گفت که اقتصاد و بانکداری با بهره برداری از ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است در دنیای ارتباطات مالی نیازهای جدیدی را در میان مشتریان به وجود آورد و به آن نیازها پاسخ دهد و روابط عمومی ها نیز بایستی با بهره برداری از همین ظرفیت ها بتواند نیازهای تعاملی مخاطبان خود را به نحو شایسته ای پاسخ دهد. خاصه آنکه در اواخر قرن بیستم "مانوئل کاستلز" ظهور جامعه شبکه ای در هزاره جدید را نوید داده بود و اشاره می کرد که بخش عظیمی از اقتصاد دنیا بر روی تارهای اینترنت و در فضای بی زمان و مکان دنیای مجازی شکل خواهد گرفت باید ارتباط گران بخش مالی (روابط عمومی های نظام بانکداری) بر این بستر با دست یازیدن به تعامل دوسویه گام بلندی در جهت ارتقای خود بردارند.


خوشبختانه در حال حاضر و در سال های اخیر، تلاش شده است تعامل و انسجام مناسبی بین روابط عمومی های شبکه بانکی ایجاد شود و می توان با این همگرایی، قدم در مسیر جدیدی گذاشت و تعامل سازنده با مخاطبان داشت.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد