درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29770صفحه نخست » دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 09:43
چه سایتهایی را برای رپرتاژ خبری انتخاب کنیم
رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثر ترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است .
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثر ترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است . رپورتاژ در واقع یک خبر تبلیغاتی است که به سفارش برندها و از طریق شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و همچنین سایت های خبری پربازدید در حوزه آی تی و لایف استایل منتشر میشود .
انتشار اخبار رسمی کسب و کار ها در خبرگزاری های پربازدید میتواند اعتبار بالای را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند . امروز رپورتاژ خبری یکی از مهمترین استراتژی های مارکتینگ و برندینگ کمپانی های بزرگ و استارت آپ های هوشمند است . همچنین شرکت گوگل در مقالات آموزشی و کنفرانس های مختلفی اعلام کرده است که با توجه به اینکه چند کلمه کلیدی در متن رپرتاژ آگهی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود و خبر منتشر شده در سایت ها آرشیو شده و حذف نمیشود ، این یک روش دریافت بک لینک کاملا ارگانیک است و موثر ترین تکنیک جهت بهبود رتبه سایت در گوگل محسوب میشود .

رپرتاژ خبری یکی از پرکاربردترین و بهترین روش های تبلیغات در اینترنت است و برای ییشرفت در سئوی سایت نیز خیلی مفید است. اگر در موتور جستجوگر گوگل به دنبال روشهای جدید بهینه سازی سایت و پیشرفت در سئوی سایت باشید، به تازگی در سایتهای آموزش سئو و سایتهای تبلیغاتی پیشنهاد استفاده از رپورتاژ خبری یا همان آگهی رپرتاژ را مشاهده خواهید کرد.

معنی رپورتاژ

رپرتاژ یا رپورتاژ در اصل یک کلمه فرانسوی است که به صورت “reportage” نوشته میشود. که از کلمه ریپورت گرفته شده است و معنی آن گزارش یا شرح جریان امر است. بنابراین معنی رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری را در حوزه سئو سایت و تبلیغات اینترنتی میتوان به عنوان یک مصاحبه یا گزارشی برای معرفی کردن برندها و یا اشخاص مختلف در سایتهای خبری دانست. و در اصل به صورت یک خبر تبلیغاتی است که معمولا در سایتهای خبری منتشر میشود.

تاثیر رپورتاژ در برندسازی

کاربرد دیگر رپورتاژ خبری یا همان آگهی رپورتاژ در حوزه برندینگ است و یکی از بهترین و تاثیرگذارترین روش ها در برندسازی و تبلیغات اینترنتی محسوب میشود. خیلی از بزرگترین و قوی ترین برندها در جهان برای معرفی کردن خدمات و یا محصولات جدید خود از رپورتاژ خبری استفاده میکنند.

دلیل اصلی تاثیر گذاری بالای رپورتاژ خبری این است که به نوعی یک تبلیغات غیر مستقیم محسوب میشود. بدین معنی که مخاطبان با مشاهده این نوع تبلیغات اعتماد بیشتری به صحت نوشتاری متن خواهند داشت و آن مطلب را با اشتیاق بیشتری مطالعه خواهند کرد. در واقع رپورتاژ خبری یک خبر تبلیغاتی است، اما برای جذب مخاطب بیشتر در قالب یک گزارش، مصاحبه و یا مقاله در سایتهای خبری پر بازدید منتشر میشود. این خبر میتواند از یک عنوان جذاب، یک متن در چند پارگراف پنجاه تا صد کلمه ای، یک یا چند عکس و کلمات کلیدی هایپرلینک شده تشکیل شود.

نکات مهمی درباره روش تبلیغاتی رپورتاژ خبری

اولین نکته ای که باید در این روش به آن توجه ویژه ای داشت محتوای خبر است. برای درج این متن باید به نوع مخاطب وبسایت منتشر کننده رپرتاژ خبری توجه کرد و خبر را متناسب با سلیقه مخاطبان تهیه و منتشر کرد. چرا که با این کار تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبان خود خواهید گذاشت.

دوم اینکه سعی کنید رپورتاژ خبری را در سایتهای خبری و خبرگزاری های معتبر و پر بازدید منتشر کنید تا کارایی آن چند برابر شود. چرا که با این کار اعتبار سایت و برند شما نیز تقویت شده و در نهایت به بالا رفتن رتبه سایت شما منجر خواهد شد.

سومین نکته این است که برای تهیه خبر رپرتاژی و یک خبر تبلیغاتی مناسب سعی کنید از متخصصان این امر بهره کافی را ببرید. اشخاصی که میتوانند برای تهیه این گزارش به شما یاری برسانند شامل یک تیم متخصص که دارای خبرگزاری حرفه ای است ، متخصص سئو ، مشاور برندینگ و مشاور بازاریابی هستند.

رپرتاژ خبری چگونه باعث ارتقاء رتبه سایت ها در گوگل میشود؟

مهمترین عاملی که استفاده از رپرتاژ خبری باعث بالا رفتن رتبه سایتها میشود این است که برای تهیه رپرتاژ خبری لازم هست از یک تا سه کلمه کلیدی در متن به کار گرفته شود و آن کلمات را به سایت مورد نظر لینک دهیم، چنانچه این لینک ها قالبیت فالو داشته باشند، کارایی لازم را خواهند داشت. برای توضیح بیشتر در این رابطه باید بدانید که در الگوریتم های جدید گوگل، وجود لینک های فالو در قالب یک متن مناسب که سایتهای پر بازدید و معتبر آن را منتشر میکنند تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء رتبه سایتها دارد.

از عوامل دیگر باید به این نکته توجه کنیم که رپرتاژ خبری فقط یک روش تبلیغاتی نیست که برای مدت محدودی مورد استفاده قرار بگیرد. بلکه این مطلب در قالب یک خبر مفید به صورت مادام العمر در سایتها خواهد ماند، بنابراین تاثیر آن بر روی سئوی سایتها بسیار زیاد خواهد بود.

اهمیت لینک در سایتهای دانشگاهی

همانطور که قبلا در تعریف رپورتاژ خبری گفته شد، وجود لینکهای فالو یکی از مهمترین عوامل در ایجاد یک قالب محتوای مناسب است. در سایتهای دانشگاهی نیز وجود این لینک ها میتواند کمک بسیار زیادی در ارتقاء کیفیت سایت و بهبود سئوی آن ها داشته باشد. و با هایپرلینک کردن کلید واژه های مرتبط با محتوای سایتهای دانشگاهی، و قرار دادن این لینک ها در متن رپرتاژ خبری، تاثیر بسیار زیادی در ارتقاء کیفی سایتهای دانشگاهی خواهد داشت.

رپرتاژ خبری در چه سایت هایی تاثیر بیشتری دارد ؟

بیشترین تاثیر بک لینک از رپرتاژ خبری در سایت های دانشگاهیدولتیسایتهای مرجع و تخصصی در زمینه مرتبط با محتوای سایت شما می باشد.

 

منبع: پرتال دانشگاهی کشور

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد