درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29769صفحه نخست » دوشنبه، 8 خرداد 1396 - 09:41
قدم زدن در شرکت
اگر تا به حال فیلم های کلاسیک تاریخ سینما را مشاهده کرده باشید، معمولا مدیران شرکت ها به صورت افرادی مستبد و منفور ترسیم شده اند. اگرچه این نوع ترسیم ویژگی مدیران در آن زمان تاحدودی زیاده روی محسوب می شود، با این حال نکته قابل توجهی در چنین طراحی ای نهفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر تا به حال فیلم های کلاسیک تاریخ سینما را مشاهده کرده باشید، معمولا مدیران شرکت ها به صورت افرادی مستبد و منفور ترسیم شده اند. اگرچه این نوع ترسیم ویژگی مدیران در آن زمان تاحدودی زیاده روی محسوب می شود، با این حال نکته قابل توجهی در چنین طراحی ای نهفته است.

به عبارت ساده، شرایط موجود در کسب وکارهای امروزی به راحتی می تواند منجر به انزوای مدیران شده و به این ترتیب آنها را از برخی واقعیت های جاری دور نگه دارد. راهکار مورد توجه در ایده حاضر، استفاده از روش «مدیریت با قدم زدن در شرکت» است.

در واقع با استفاده از چنین الگویی شما به داخل شرکت رفته و شرایط را از لایه های زیرین مورد بررسی قرار خواهید داد. این سبک به طور کامل با الگویی که برخی مدیران جوان در ذهن دارند و متکی بر اطلاعات ارائه شده از سوی بخش های مختلف است، متفاوت است.

ایده

گرگ اشتاین هافل، مدیرعامل و رئیس برند مشهور تارگت، زمان زیادی را به انجام شیوه موسوم به «مدیریت با قدم زدن در فروشگاه ها» اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که برند تارگت پس از والمارت، دومین شرکت بزرگ خرده فروشی آمریکاست.

در ادامه بخشی از نظرات اشتاین هافل را در مورد شیوه مورد علاقه اش بررسی خواهیم کرد: «به نظر من این نکته که رهبران تجاری منزوی نشوند، اهمیت بسیار زیادی دارد. شما به عنوان مدیر یک برند خرده فروشی نیاز دارید به زیرمجموعه های خود سر بزنید.

همچنین علاوه بر بازرسی از فروشگاه های خود، بررسی فروشگاه های رقبا نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. موضوعاتی که در بررسی ها باید مدنظر داشت عبارتند از اینکه چه نوع فضایی بر فروشگاه حاکم است؟ آیا جو شعبه موردنظر آرام است؟ آیا ارزش های بنیادین برند در فروشگاه ها رعایت و دنبال می شوند؟ علاوه بر این موارد نباید نگاه به صف خرید را از یاد برد.

در واقع وضعیت صف های فروشگاه باید کاملاً تحت کنترل کارمندان تان باشد تا از هرگونه بی نظمی و نارضایتی مشتریان جلوگیری شود.

موارد دیگری از قبیل وجود امکانات تفریحی برای مشتریان، بررسی وضعیت شعبه های برندهای رقیب و همچنین صحبت رو در رو با مشتریان (با آگاهی به این امر که شما مدیرعامل برند هستید) می تواند نکات مثبت و مفید دیگری باشد.»

علاوه بر تجربه منحصر به فرد مدیر برند تارگت، مکالمه جالب جان کوتر، استاد دانشگاه هاروارد، با مسئولان برند داو جونز و یک شرکت اطلاعات مالی آمریکایی نیز تا حدود زیادی به روشن شدن ایده حاضر کمک خواهد کرد.

در واقع این مکالمه در یکی از کتاب های کوتر ذکر شده است. بر این اساس جان کوتر به سخنان جالب مدیر این برند اشاره می کند: «ما اجازه نمی دهیم در ساختار سازمانی محدودمان کنید.

اگر نیاز به اطلاعات خاصی داشته باشیم، به صورت مستقیم به سراغ منبع اطلاعاتی معتبر خواهیم رفت. به عنوان مثال اگر در زمینه شرایط کارمندان نیاز به بررسی باشد، ترجیح می دهم خود به میان آنها رفته و اطلاعات کسب کنم.با استفاده از این روش، جایگاه مدیریتی من به عنوان یک فرد معمولی تنزل پیدا خواهد کرد. با این حال نباید تصور کرد که چنین امری بی فایده و خطرناک است.

در واقع این نکته که کارمندان به شما دسترسی داشته و مدیرعامل شان را فردی مانند خود قلمداد کنند، نتایج غیرقابل باوری هم روی عملکرد آنها و هم کسب اطلاعات مورد نیاز خواهد داشت.»

آنچه در عمل باید انجام دهید

- هیچ راه گریزی برای نادیده گرفتن اهمیت حضور در محل ارتباط مشتریان با برندتان نیست. برای شرکت های خرده فروشی چنین مکانی به طور معمول فروشگاه های شرکت است.

- در عصر نوین مدیران به راحتی می توانند توسط کارمندان در انزوا قرار گرفته و از مسائل بنیادین شرکت بی اطلاع بمانند.

علت اصلی چنین حادثه ای فاصله معناداری است که در برخی شرکت ها میان مدیران و کارمندان وجود دارد.

تجربه ثابت کرده است در صورت برقراری ارتباط مناسب و نزدیک با کارمندان اطلاعات مفیدی را به دست خواهید آورد.

در واقع کارمندان علاقه مند به ایجاد ارتباط پایدار با شما هستند و ارائه اطلاعات، کمترین کاری است که برای تان خواهند کرد.

- یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت ارسال سفارشات مشتریان است.

 این مورد بیشتر در شرکت های پستی کاربرد داشته و نیازمند توجه به فرآیند تحویل سفارشات در خارج از شرکت است.

- بهتر است سلسله مراتب موجود در شرکت ها را کنار گذاشته و به میان کارمندان تان بروید. این امر علاوه بر ایجاد پیوند عاطفی، شما را در جریان امور نیز قرار خواهد داد.

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد