درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:49   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29729صفحه نخست » شنبه، 6 خرداد 1396 - 09:31
جابه ‏جایی 7/ 2 میلیارد پیام در ایام انتخابات
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از جابه‌جایی 7/ 2 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام‌ها در قالب پیام‌های چندرسانه‌ای بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان فناوری اطلاعات از جابه‌جایی 7/ 2 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در ایام انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام‌ها در قالب پیام‌های چندرسانه‌ای بوده است. نصرالله جهانگرد در مراسم افتتاح مرکز تبادل ترافیک داده شبکه ملی اطلاعات و دروازه بین‌الملل اینترنت در اهواز، با اشاره به اینکه امروز پایه تمدن جدید مبتنی بر آگاهی است، افزود: مهم‌ترین ابزار آگاهی که توسعه شبکه‌های دسترسی و پیکربندی ارتباطی بین تمام مردم است؛ در ایران به همت دولت یازدهم ایجاد شده است. وی با تاکید بر اینکه این دسترسی و پیکربندی ارتباطی برای تمام مردم در سطح کشور انجام شده است، گفت: این وضعیت را در دو تا سه هفته مربوط به انتخابات همه شاهد بودند. معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: در حقیقت این دور انتخابات در ایران و افزایش سطح مشارکت مردم و امنیت، مرهون دسترسی به این بستر ارتباطی بوده است.

 

جهانگرد تاکید کرد: به جرات می‌توان گفت که زیرساخت‌های ارتباطی که در حال حاضر وجود دارد؛ پایه تحولات بسیار مهمی در آینده ایران است و ما موظف بودیم شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی کنیم. وی اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات در دو سه هفته، تست‌های بسیار مهمی را گذرانده است که این تست‌ها شرایطی بود که شورای‌عالی فضای مجازی برای شبکه ملی اطلاعات در نظر گرفته است. رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در روز انتخابات 7/ 2 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات جابه‌جا شده است، ادامه داد: در ایام انتخابات شاهد صدها حمله به سایت‌های همه کاندیداها بودیم که البته هیچ‌کدام نتوانست خللی در کار شبکه ملی اطلاعات ایجاد کند. وی درباره پیام‌های ایام انتخابات گفت: ۷۰ درصد این پیام‌ها در قالب پیام‌های چندرسانه‌ای بوده است، به‌گونه‌ای که هر کاندیدا به هر نحوی که در جریان تبلیغات انتخاباتی سخن می‌گفت، فیلم آن را مردم سراسر کشور می‌دیدند. معاون وزیر ارتباطات امنیت و استقلال را یکی از ویژگی‌های شبکه ملی اطلاعات دانست و اظهار کرد: توسعه شبکه دسترسی در بیش از هزار شهر در کشور، اجازه تحرک را به کاربران داده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 4055

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد