درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29706صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:56
روابط عمومی های برتر استان اصفهان معرفی شدند
روابط عمومی های ارگان ها و سازمان های مختلف استان در جشنواره امسال از طرف هیات داوران در بخشهای مراسم، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی و اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 ارزیابی وداوری شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان روز چهارشنبه با معرفی روابط عمومی های برتر برگزار شد.

به گزارش شارا از ایرنا، این جشنواره از سوی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، با سنجش عملکرد و آثار روابط عمومی ها در محورها و موضوعات مختلف در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.


روابط عمومی های ارگان ها و سازمان های مختلف استان در جشنواره امسال از طرف هیات داوران در بخشهای مراسم، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی، ایده های نو در روابط عمومی و اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 ارزیابی وداوری شدند.


بر اساس نتایج هیات داوران، در حوزه مراسم، تبلیغات و انتشارات روابط عمومی شرکت صنایع پلیمر اسپادانا و مجتمع صنایع شیمیایی ریف، اداره کل اوقاف استان و جهاد دانشگاهی استان، اتاق بازرگانی و شرکت سرمایه گذاری عقیق نقش جهان حائز رتبه های برتر شدند.


در حوزه ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب و شهرداری اصفهان بعنوان روابط عمومی های سرآمد در این حوزه معرفی شدند.


در محور روابط عمومی الکترونیک، شرکت گاز استان، شرکت توزیع برق استان، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توانستند رده های برتر را کسب کنند.


بخش برنامه ریزی، پژوهش و افکارسنجی نیز با برتری شرکت آبفا استان، سازمان جهاد کشاورزی، ذوب آهن و شرکت توزیع برق استان اصفهان همراه بود.


در محور ایده های نو در روابط عمومی، شرکت آبفا استان، شهرداری اصفهان و جهاد دانشگاهی توانستند تندیس و لوح سپاس را دریافت کنند.


همچنین در بخش اقدامهای انجام یافته برای تحقق شعار سال 95 نیز، شهرداری اصفهان، شرکت آبفا استان و شرکت مدیریت تولید برق اصفهان حائز رتبه های برتر شدند.


حمید رضا غزنوی رئیس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا تعامل سازنده روابط عمومی های استان، ارائه روش های برتر در روابط عمومی و معرفی الگوهای موفق را از مهمترین اهداف شکل گیری انجمن و برگزاری این جشنواره سالانه برشمرد.


وی افزود: این انجمن هم اکنون بیش از 200 عضو حقیقی از مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط با روابط عمومی و رسانه دارد و برگزاری بیش از 70 گردهمایی روابط عمومی در استان و دوره های آموزشی در شهرهای مختلف و همچنین برپایی جشنواره برترین روابط عمومی ها و نمایشگاه روابط عمومی از دیگر فعالیت های این انجمن در سال های اخیر محسوب می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد