درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29705صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:55
قائم مقام وزیر نیرو: روابط عمومی یکی از صنایع موفق دنیا است
قائم مقام وزیر نیرو گفت: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام وزیر نیرو گفت: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود.

به گزارش شارا از ایسنا، ستار محمودی امروز (چهارشنبه) در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: در حوزه فلز، هواپیماسازی، راه آهن و .... سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده است، اما روابط عمومی یکی از صنایع موفق دنیا است که دارای ابعاد گوناگونی مانند رسانه‌های مکتوب، شفاهی، تصویری و ارتباطات چهره به چهره است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان منکر نقش روابط عمومی‌ها شد، تصریح کرد: هر اجتماعی گیرنده و فرستنده خاص خود را دارد و پیام‌ها باید به درستی صادر شود تا گیرنده‌ها پیام را به درستی تشخیص دهند.

قائم مقام وزارت نیرو با بیان اینکه به عنوان روابط عمومی‌های وزارت نیرو که یکی از وزارت خانه‌های صنعتی، اجتماعی و فنی است، اضافه کرد: باید بدانیم چگونه با افراد ارتباط برقرار کنیم. وزارت نیرو به عنوان دستگاه تخصصی حاکمیتی و استانداری به عنوان یک دولت محلی دارای مخاطبان بسیاری هستند.

محمودی یادآور شد: وزارت نیرو اقدامات بسیاری مانند سدسازی، تونل‌سازی، تصفیه خانه، نیروگاه و ... داشته است و خوشبختانه در این امور موفق بوده، اما اگر مردم شناخت کاملی از این اقدامات پیدا نکنند، بخشی از کارها ناقص باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه این اقدامات باید به تدریج به جامعه منتقل شود، ادامه داد: در وزارت نیرو با کسانی سروکار داریم که شریک ما هستند و هر دو شریک حقوقی دارند، اما در این اشتراکات سهم سرمایه گذاری مردم بیشتر است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اطلاع رسانی عمومی باید اطلاع رسانی تخصصی نیز انجام شود، تصریح کرد: هر موضوعی اطلاع رسانی خاص خود را دارد، البته همه بخش‌های سازمان روابط عمومی هستند، اما به صورت تخصصی در حوزه روابط عمومی سازمان اطلاع رسانی انجام می‌شود.

قائم مقام وزیر نیرو خاطر نشان کرد: باید مسئولانه، متواضعانه و بدهکارانه از جانب خود با مردم روبرو شویم، که این امر نیازمند آموزش‌های خاصی است و حتی در بسیاری از کشورها برای دادن شغل به فرد ابتدا به او آموزش‌های حقوقی و سپس روابط عمومی داده می‌شود.

محمودی با بیان اینکه دنیا به سرعت در حال تغییر است، گفت: نمی‌توانیم وضعیت خود را با سال‌های قبل قیاس کنیم، در زیر پوست‌ لایه‌های صنعتی، نرم افزاری و سخت افزاری، رویدادها هر روز در حال انجام است و رسانه‌های نو ظهور روش‌های جدید را به سرعت کهنه می‌کنند، اما خوشبختانه انسان قابلیت خود ترمیمی دارد و باید از ابزارهای جدید به نفع خود استفاده کنیم.

وی گفت: در اقداماتی که انجام می‌دهیم باید به مسایل زیست محیطی و اجتماعی بیش از پیش نگاه داشته باشیم و متاسفانه در سال‌های گذشته این بخش‌ها را همپای اقدامات دیگر جلو نبرده‌ایم.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در مدیریت مصرف بسیاری از کارها به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود، اضافه کرد: در اطلاع رسانی نگاه روابط عمومی‌ها به سمت شهرها رفته است، اما این نگاه، نگاه کافی نیست و باید به کشاورزان و مزارع نیز نگاه کنیم و بپرسیم برای صیانت از منابع آب چه کرده‌ایم؟ اقدامات قهری برای یک مقطع زمانی کوتاه جواب می‌دهد، اما باید کارهای انسانی بلند مدت را برای همه مخاطبین مد نظر داشته باشیم .

محمودی افزود: با استفاده از آموزش، بهره گیری از اساتید دانشگاهی، روش‌های مرسوم در دنیا باید سازمان و شرکت‌ها را مجهز کنیم و اگر چه روابط عمومی‌ها با کمبود منابع انسانی درگیر هستند، اما توصیه می‌کنم حتی یک نفر را به روابط عمومی اضافه نکنید بلکه امور را به کارگزان بسپارید.

وی اظهار کرد: امکانات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف تولید، توزیع، آب و برق و ... وجود دارد که به صورت جزیره‌ای در بخش‌های فیزیکی، مستند سازی و فرهنگ سازی و .... از آنها استفاده می‌شود که باید این نقیصه برطرف شود.

قائم مقام وزیر نیرو ادامه داد: تمام تلاش وزارت نیرو جلب رضایت مردم است، که بخشی از این وظیفه بر عهده روابط عمومی است و این ظرفیت در بخش روابط عمومی قرار گرفته تا آن را عملیاتی کند.

محمودی تصریح کرد: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود. با توجه به محدودیت منابع آب در این استان هماهنگی‌های محلی زیر نظر استانداری می‌تواند حداقل‌ها را به بهترین وجه در بین اکثریت توزیع کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد