درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 17:29   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29705صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:55
قائم مقام وزیر نیرو: روابط عمومی یکی از صنایع موفق دنیا است
قائم مقام وزیر نیرو گفت: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قائم مقام وزیر نیرو گفت: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود.

به گزارش شارا از ایسنا، ستار محمودی امروز (چهارشنبه) در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: در حوزه فلز، هواپیماسازی، راه آهن و .... سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده است، اما روابط عمومی یکی از صنایع موفق دنیا است که دارای ابعاد گوناگونی مانند رسانه‌های مکتوب، شفاهی، تصویری و ارتباطات چهره به چهره است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان منکر نقش روابط عمومی‌ها شد، تصریح کرد: هر اجتماعی گیرنده و فرستنده خاص خود را دارد و پیام‌ها باید به درستی صادر شود تا گیرنده‌ها پیام را به درستی تشخیص دهند.

قائم مقام وزارت نیرو با بیان اینکه به عنوان روابط عمومی‌های وزارت نیرو که یکی از وزارت خانه‌های صنعتی، اجتماعی و فنی است، اضافه کرد: باید بدانیم چگونه با افراد ارتباط برقرار کنیم. وزارت نیرو به عنوان دستگاه تخصصی حاکمیتی و استانداری به عنوان یک دولت محلی دارای مخاطبان بسیاری هستند.

محمودی یادآور شد: وزارت نیرو اقدامات بسیاری مانند سدسازی، تونل‌سازی، تصفیه خانه، نیروگاه و ... داشته است و خوشبختانه در این امور موفق بوده، اما اگر مردم شناخت کاملی از این اقدامات پیدا نکنند، بخشی از کارها ناقص باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه این اقدامات باید به تدریج به جامعه منتقل شود، ادامه داد: در وزارت نیرو با کسانی سروکار داریم که شریک ما هستند و هر دو شریک حقوقی دارند، اما در این اشتراکات سهم سرمایه گذاری مردم بیشتر است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اطلاع رسانی عمومی باید اطلاع رسانی تخصصی نیز انجام شود، تصریح کرد: هر موضوعی اطلاع رسانی خاص خود را دارد، البته همه بخش‌های سازمان روابط عمومی هستند، اما به صورت تخصصی در حوزه روابط عمومی سازمان اطلاع رسانی انجام می‌شود.

قائم مقام وزیر نیرو خاطر نشان کرد: باید مسئولانه، متواضعانه و بدهکارانه از جانب خود با مردم روبرو شویم، که این امر نیازمند آموزش‌های خاصی است و حتی در بسیاری از کشورها برای دادن شغل به فرد ابتدا به او آموزش‌های حقوقی و سپس روابط عمومی داده می‌شود.

محمودی با بیان اینکه دنیا به سرعت در حال تغییر است، گفت: نمی‌توانیم وضعیت خود را با سال‌های قبل قیاس کنیم، در زیر پوست‌ لایه‌های صنعتی، نرم افزاری و سخت افزاری، رویدادها هر روز در حال انجام است و رسانه‌های نو ظهور روش‌های جدید را به سرعت کهنه می‌کنند، اما خوشبختانه انسان قابلیت خود ترمیمی دارد و باید از ابزارهای جدید به نفع خود استفاده کنیم.

وی گفت: در اقداماتی که انجام می‌دهیم باید به مسایل زیست محیطی و اجتماعی بیش از پیش نگاه داشته باشیم و متاسفانه در سال‌های گذشته این بخش‌ها را همپای اقدامات دیگر جلو نبرده‌ایم.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه در مدیریت مصرف بسیاری از کارها به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود، اضافه کرد: در اطلاع رسانی نگاه روابط عمومی‌ها به سمت شهرها رفته است، اما این نگاه، نگاه کافی نیست و باید به کشاورزان و مزارع نیز نگاه کنیم و بپرسیم برای صیانت از منابع آب چه کرده‌ایم؟ اقدامات قهری برای یک مقطع زمانی کوتاه جواب می‌دهد، اما باید کارهای انسانی بلند مدت را برای همه مخاطبین مد نظر داشته باشیم .

محمودی افزود: با استفاده از آموزش، بهره گیری از اساتید دانشگاهی، روش‌های مرسوم در دنیا باید سازمان و شرکت‌ها را مجهز کنیم و اگر چه روابط عمومی‌ها با کمبود منابع انسانی درگیر هستند، اما توصیه می‌کنم حتی یک نفر را به روابط عمومی اضافه نکنید بلکه امور را به کارگزان بسپارید.

وی اظهار کرد: امکانات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف تولید، توزیع، آب و برق و ... وجود دارد که به صورت جزیره‌ای در بخش‌های فیزیکی، مستند سازی و فرهنگ سازی و .... از آنها استفاده می‌شود که باید این نقیصه برطرف شود.

قائم مقام وزیر نیرو ادامه داد: تمام تلاش وزارت نیرو جلب رضایت مردم است، که بخشی از این وظیفه بر عهده روابط عمومی است و این ظرفیت در بخش روابط عمومی قرار گرفته تا آن را عملیاتی کند.

محمودی تصریح کرد: باید در حوزه آب بین وزارت نیرو و استانداری اصفهان کارهای کارشناسی برای پیشبرد برنامه‌های بلند مدت انجام شود. با توجه به محدودیت منابع آب در این استان هماهنگی‌های محلی زیر نظر استانداری می‌تواند حداقل‌ها را به بهترین وجه در بین اکثریت توزیع کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود