درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 آذر 1398 - 17:38   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد

  مدیرعامل یوتیوب از عملکرد سیستم پیشنهاد ویدئوی سایت دفاع کرد


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام
  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی
  برگزیدگان هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه
  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29704صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:12
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان: روابط عمومی وظیفه صیانت از برند سازمان را برعهده دارد
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: حفظ و صیانت از برند سازمان، یکی از وظایف اصلی و مدرن روابط عمومی ها در سازمان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان گفت: حفظ و صیانت از برند سازمان، یکی از وظایف اصلی و مدرن روابط عمومی ها در سازمان است.

دکتر احسان مشکلانی با تبریک روز روابط عمومی ها به زحمت کشان این عرصه در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: در هیچ سازمانی غیر از روابط عمومی حفظ صیانت از برند سازمان بر عهده بخش دیگری نیست.

وی در خصوص تاثیر و نقش روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: همانطورکه زبان در بدن انسان یکی از اعضای حیاتی و مهم در ایجاد ارتباطات کلامی، تغییر سبک زندگی و مشخص کردن جایگاه وی در جامعه است، به همان اندازه روابط عمومی ها در یک سازمان موثر و کارآمد هستند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه یک سازمان را در جامعه روابط عمومی آن سازمان مشخص می کند، گفت: یکی از مهم ترین بخش های هر سازمانی در تعاریف جدید و مدرن بخش روابط عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیا سازمان هایی موفق بوده اند که دارای روابط عمومی های قوی هستند، افزود: در واقع نقش اصلی در موفقیت و شکست هر سازمانی اعم از خصوصی و دولتی مربوط به روابط عمومی هاست.
سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان تاکید کرد: با توجه به اینکه اکنون در یک محیط آشفته و پیچیده قرار داریم و هرروز تغییرات با شیب بالا انجام می شود، روابط عمومی ها نقش بسیار حساس تری پیدا کرده اند، چراکه کنش و واکنش سازمان با محیط، مخاطب شناسی، نیازسنجی و نیازسازی های سازمان بر دوش روابط عمومی هاست.

مشکلانی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی در ایران نسبتا پایین است، افزود: در واقع با روابط عمومی استاندارد فاصله داریم.

وی تصریح کرد: تعاریف ما در ایران از روابط عمومی تعریفی بسیار حداقل است. در واقع مدیران در سازمان های ایران نقش روابط عمومی را تنها در مخابره اخبار و گزارشات خلاصه می کنند. در حالیکه روابط عمومی از نظر علمی در یک سازمان مسئول ارتباط با مشتریان، مدیریت مشتریان و مهم تر از همه حفظ و صیانت از برند سازمان در جامعه است.

وی بیان کرد: اگر ذینفعان مرتبط با سازمان از جمله مشتریان و مردم و کارکنان سازمان را بررسی کنیم متوجه می شویم که یکی از وظایف کارکنان روابط عمومی ها ارتباط با کارمندان داخل مجموعه است و در این حالت هم حفظ و صیانت از برند سازمانی نمود پیدا می کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در خصوص اینکه روابط عمومی ها در ایران تغییری داشته اند یا خیر گفت: در پاسخ می توان گفت در زمانی که چندان هم دور نیست، 80 درصد روابط عمومی ها تخصصی در این حوزه نداشتند، ولی امروزه با توجه به اینکه هنوز با تعریف جهانی فاصله داریم اما حدود 70 درصد روابط عمومی ها در سازمان ها کسانی هستند که دارای مدرک تحصیلی در حوزه علوم ارتباطات و یا روابط عمومی هستند و سوابق بالایی در این حوزه کسب کرده اند.

وی اضافه کرد: در واقع این روزها در راستای تخصصی شدن روابط عمومی ها گام برداشته ایم.

دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان جهت ارزیابی عملکرد یکساله (اول فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته) دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان اصفهان به میزبانی انجمن فرهنگی روابط عمومی استان و همکاری شهرداری اصفهان سوم خردادماه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  انتصاب رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش


  تبدیل مشتری به طرفدار


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  تاکید رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش بر اصول کار روابط عمومی


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود