درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:18   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29703صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:07
مدیرروابط عمومی هواپیمایی کشور در جشنواره روابط عمومی اصفهان: فعالیت روابط عمومی بدون استفاده از رسانه ناقص است
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت روابط عمومی بدون رسانه را ناقص دانست و گفت: یک روابط عمومی بدون استفاده صحیح از ابزار رسانه‌ هرگز در کار خود موفق نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت روابط عمومی بدون رسانه را ناقص دانست و گفت: یک روابط عمومی بدون استفاده صحیح از ابزار رسانه‌ هرگز در کار خود موفق نمی‌شود.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری ایمنا، رضا جعفرزاده صبح امروز در دوازدهمین جشنواره روابط عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه بحث روابط عمومی‌ها به دهه نخست قرن بیستم باز می‌گردد، اظهار کرد: از سال ۱۹۲۳ نیز آموزش درس روابط عمومی آغاز شد و در ایران نیز برای نخستین بار در سال ۱۳۲۷ روابط عمومی به همت شرکت نفت کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روابط عمومی باید پردازشگر بوده و از مهارت‌های بالای ارتباطی، نوشتاری و کلامی برخوردار باشد، افزود: مدیر روابط عمومی باید مدیریت زمان را بداند و با برنامه‌ریزی‌های مناسب در مقابل مجموعه سوالاتی که مطرح می‌شود، مقاوم باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه روش‌های مدیریت روابط عمومی در هر سازمان یا وزارتخانه متفاوت است، تصریح کرد: این تفاوت بستگی به نوع سازمان، بودجه آن و یا خصوصی و دولتی بودن یک سازمان دارد که مدیریت هر کدام از این‌ها روش‌های خاص خود را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه روابط عمومی باید به اهداف باشد و مدیر بتواند سازمان متبوعش را به جهان معرفی کند، ادامه داد: نگاه روابط عمومی در قدیم بیشتر تبلیغاتی بود که در حال حاضر نیز جزو لوازمات آن نیز به حساب می‌آید اما در همه سازمان‌ها به همین سبک نیست.

جعفرزاده افزود: به عنوان مثال نگاه روابط عمومی در سازمان هواپیمایی کشوری به مجموعه، یک نگاه تبلیغاتی نیست و برای این اینکه تمامی ارتباطات تنظیم شود بیشتر بحث حاکمیتی و نظارتی مطرح است و باید طبق اهداف خود دنبال شود.

وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی باید از اطلاعات کافی برخوردار باشند، گفت: شناخت مدیران از ابزارها و ظرفیت‌هایی که برای روابط عمومی استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت روابط عمومی بدون رسانه را ناقص دانست و عنوان کرد: مدیر روابط عمومی بدون رسانه‌ها موفق نمی‌شود چرا که رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارها در این حوزه است.

وی خصوصیات و توانمندی‌های شخصی مدیر روابط عمومی در ایجاد فضاها و میدان‌های کاری در مجموعه تحت مدیریت خود را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یک مدیر در حوزه روابط عمومی باید شناخت کافی بر فضاها و میدان‌های کاری خود داشته باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: از سوی دیگر مدیران رده اول و عالی‌رتبه شرکت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، باید مدیر روابط عمومی خود را به خوبی باور کنند.

وی با ابراز تاسف از عدم حضور مدیران بالادستی در بسیاری از همایش‌ها و نشست‌های تخصصی که در رابطه با روابط عمومی برگزار می‌شود، اضافه کرد: تا زمانی که مدیران رده اول و تصمیم‌گیر سازمان‌ها و ادارات حضور ندارند، نمی‌توانند جایگاه اصلی روابط عمومی را باور کنند و به وسیله آن به عنوان بازوی موثر شرکت خود اهداف را پیش ببرند.a

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد