درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 20:15   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29702صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 خرداد 1396 - 15:05
جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی یزد برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با حضور کلیه اعضاء در واحد صنعتی بهپود مستقر شهرک صنعتی یزد تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین جلسه شورای اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با حضور کلیه اعضاء در واحد صنعتی بهپود مستقر شهرک صنعتی یزد تشکیل شد.

به گزارش شارا از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی از اقدام صورت گرفته از زمان تشکیل جلسه قبل گفت: شورای اطلاع رسانی شرکت با هدف ارائه گزارش های موثق و دقیق از اقدامات و دستاوردهای مهم دولت در زمینه های حمایتی از صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی تشکیل شده است.

عظیمی ادامه داد: طی جلسات شورای اطلاع رسانی بنا داریم به معرفی اقدامات مهم و شاخص شرکت برای اعضا بپردازیم و برای شیوه های مناسب اطلاع رسانی از این اقدامات برای عموم جامعه برنامه ریزی و تدوین استراتژی داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی (SPX) یکی از مهمترین اقداماتی است که در جهت اجرای شعار اقتصاد مقاومتی،‌تولید و اشتغال در سال جاری در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

عظیمی با بیان اینکه این مرکز سبب تسهیل یکپارچگی شرکت های داخلی و پیمانکاران فرعی (صنایع کوچک و متوسط) در زنجیره خریداران بزرگ دولتی و خصوصی(در سطح ملی و خارجی) می شودصورتی که بتوان چنین ساختاری را برای صنایع استان تعریف کرد، گام موثری برای مرتبط ساختن صنایع کوچک به صنایع بزرگ برداشته خواهد شد.

در ادامه خدمتگذار عامل توسعه مرکز SPX ضمن معرفی اولیه و بیان تاریخچه و چگونگی شکل گیری مراکز SPX در دنیا و کشور ایران بیان داشت: استان یزد یکی از 8 استانی است که در کشور این مرکز در ان راه اندازی شده است و امیدواریم با ایجاد آن بتوانیم گام های مهم و عملی را برای رونق تولید و تکمیل زنجیره های تولید واحدهای صنعتی کوچک و بزرگ برداریم.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار این مرکز نزدیک به 115 واحد صنعتی کوچک و متوسط مورد بازدید و بررسی توسط کارشناسان مرکز قرار گرفته است، گفت: در مرکز SPX خدمات توسعه بازار از قبیل شناسایی نیاز های صنایع و معرفی و شناساندن واحدهای صنعتی کوچک به واحدهای بزرگ و همچنین خدمات توانمندسازی واحدهای کوچک از طریق ارائه آموزش های مورد نیاز با ارائه سوبسید های حمایتی به صنایع ارائه می شود.

در پایان اعضا از خط تولید پارچه های بی بافت واحد صنعتی بازدید کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود