درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 30 شهریور 1398 - 03:39   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  همزمان با راهپیمایی ۱۵۰۰ نفری کارکنان، آمازون از امضای پیمان اقلیم خبر داد
  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد
  توییتر حساب کاربری سعود القحطانی را بست
  اینستاگرام تبلیغات لاغری و جراحی زیبایی را محدود می‌کند
  تبلیغات و تبلیغات محیطی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  فیسبوک همچنان صفحات داعش و القاعده را بازنشر می‌کند
  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29685صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 2 خرداد 1396 - 16:46
گزارش برگزاری جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین
جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین روز سه شنبه باحضور فریدون همتی استاندار، کشفی مشاور ارشد استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان قزوین روز سه شنبه باحضور فریدون همتی استاندار، کشفی مشاور ارشد استاندار، مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.


استاندار قزوین: روابط عمومی ها مشاورانی امین برای مدیران هستند
استاندار قزوین گفت: روابط عمومی ها به عنوان رسانه دستگاههای اجرایی مشاورانی امین برای مدیران برای پیشبرد امور هستند که با آموزش مستمر باید به دانش روز مجهز شوند و تاثیرگزار باشند

به گزارش شارا، وی اظهارداشت: اگر گاهی دیده می شود که در روابط عمومی موفق نبوده ایم ناشی از بی توجهی وناآشنایی با این جایگاه است که با استفاده از افراد متخصص می توان روند موفقیت ها را تداوم بخشید.

استاندار قزوین اضافه کرد:آشنایی مسئولان روابط عمومی با دانش و ابزار روز برای تاثیرگذاری درمخاطب ضروری است تا در شرایطی که هر فرد با شبکه های اجتماعی خود یک رسانه محسوب می شود از غافله اطلاع رسانی عقب نمانید.

وی گفت:آموزش مستمر درعرصه روابط عمومی مهم است و باید جدی گرفته شود تابا افزایش دانش رسانه ای بتوان روی مخاطب تاثیرگذاشت و پیام را بخوبی منتقل کرد.

همتی اظهارداشت: مدیران هم باید برای تقویت جایگاه روابط عمومی ها تلاش کنند و آن را جدی بگیرند و از فعالان این عرصه به عنوان مشاورانی امین بهره مند شوند.

 

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین: تکریم رسانه ها و روابط عمومی ها در این دولت واقعی است

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199دبیر شورای اطلاعی رسانی استان قزوین گفت: رویکرد دولت تکریم واقعی رسانه ها و تقویت روابط عمومی هاست لذا هیچ رسانه و خبرنگاری در استان تاکنون با شکایتی به دادگاه نرفته است.

نصرت الله علیرضایی ضمن بیا این مطلب گفت: باید به جایی برسیم که اطلاع رسانی و پاسخگویی به مطالبات مردم و افکار عمومی به عنوان نماد حقوق شهروندی نهادینه شود و همه خود را ملزم به رعایت آن بدانند و در این مسیر روابط عمومی ها نقش کلیدی دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: عصر جدید جهان دیگری است که بسرعت در عرصه اطلاع رسانی حرکت می کند و سرعت کار بسیار بالاست و اگر بخواهیم در این زمینه عقب نمانیم باید علم روز را بیاموزیم و آن را رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: از میان ۱۳۵ روابط عمومی دستگاههای اجرایی با حضور ۲۲ روابط عمومی توانستیم شورای روابط عمومی ها را تشکیل دهیم و مدیران را وارد حوزه اطلاع رسانی کنیم و امروز اتاق مدیران در حال شیشه ای شدن و شفاف شدن است.

علیرضایی تصریح کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تکریم خبرنگار واقعی است و با این رویکرد هیچ رسانه ای نباید به دادگاه برود تا تکریم حقوق شهروندی محقق شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یادآورشد: در سال گذشته دکتر همتی به عنوان استاندار حامی روابط عمومی ها در سطح کشور تجلیل شدند و با این پشتوانه ما نیز تلاش کردیم با برگزاری همایش از فعالان عرصه روابط عمومی تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: در سال گذشته طرح ارزیابی مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفت و شاخص های ارزیابی در ۴ محور مشخص شد و مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضایی گفت: خودارزیابی مدیران، ارزیابی خانه مطبوعات، ارائه مستندات و اریابی استاندار از محورهای انتخاب این جشنواره تا بتوانیم مدیران توانمند را معرفی کنیم.

وی اظهارداشت: وجود ۱۲۹ رسانه گروهی و ۱۳۵ روابط عمومی از ظرفیت های بسیار خوبی است که اهمیت فعالیت روابط عمومی ها را دوچندان می کند و با بررسی نشست های خبری، دعوت از رسانه ها، تجلیل از رسانه، برگزاری گفتگو و تولید خبر از یک نگاه مورد توجه قرار گرفت.

علیرضایی اظهارداشت: بر اساس ارزیابی انجام شده ۶۴ درصد مدیران دستگاههای اجرایی از عملکرد روابط عمومی ها رضایت دارند و ۹ درصد آن را ضعیف دانسته اند.

وی اضافه کرد: همچنین ۶۸ درصد دستگاههای فرهنگی و اجتماعی تعامل خوبی با رسانه دشاته اند و دستگاههای عمرانی و خدمات شهری ۶۰ درصد و امور اقتصادی ۵۴ درصد با رسانه تعامل داشته اند.
 

کارشناس علوم ارتباطات و استاد دانشگاه: روابط عمومی ها باید نگرش و مهارت ارتباطی را در خود تقویت کنند

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199کارشناس علوم ارتباطات و استاد دانشگاه گفت: روابط عمومی ها باید نگرش و مهارت ارتباطی را در خود تقویت کنند و این امر اصل مهمی در این حوزه است.

حمید شکری خانقاه پیش از ظهر امروز (2 خرداد) در جشنواره تجلیل از روابط عمومی های برتر استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در روابط عمومی باید نادیده ها را دیده و ناشنیده ها را بشنوید زیرا با افکار عمومی سرکار دارید که نه دیده و نه شنیده می شود و این هوشمندی در روابط عمومی است که بتواند اینگونه باشد.

وی ادامه داد: روابط عمومی هوشمند مشارکت آفرین، شوق آفرین، امیدآفرین، ذوق آفرین، رضایت آفرین و تفاهم آفرین است و به سمت تحول حرکت می کند و روابط عمومی پویا آینده نگر و آینده پژوه است.

کارشناس علوم ارتباطات و استاد دانشگاه اضافه کرد: گام اول برای روابط عمومی قدرتمند و هوشمند نگرش ارتباطی است، اصل اساسی در ارتباطات وجود دارد مبنی بر اینکه که هر کاری می کنیم یک ارتباط است و روابط عمومی ها باید نگرش و مهارت ارتباطی را در خود تقویت کنند.

وی عنوان کرد: این نگرش ارتباطی باید با تفکر استراتژیک ارتباطی هم همراه باشد؛ فلسفه روابط عمومی مردم مداری است و هدف آن ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم است و عمل روابط عمومی ایجاد، حفظ و تداوم ارتباط است و وظیفه آن اطلاع رسانی است.

شکری خانقاه اعلام کرد: در تفکر استراتژیک روابط عمومی باید آینده نگر باشد و مدیران باید از روابط عمومی برنامه نویسی برای آینده بخواهند؛ روابط عمومی قدرتمند باید هم پیشگیری از بحران کرده و هم آن را حل و فصل کند و روابط عمومی باید اعتبار آفرینی کند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی نقش فرهنگ ساز دارد و باید بتواند نظریه پردازی کند؛ روابط عمومی باید برنامه محور باشد زیرا بدون برنامه راه به جایی نمی برد.

در این مراسم از ۳۰ روابط عمومی برتر دستگاههای اجرایی، بانکها، شهرداریها و شرکتها تجلیل شد.
 

اسامی روابط عمومی های برگزیده سال 95:
1- حسین رضایی مسئول روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان
2- حمید ساوه مسئول روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)
3- محمد حسن ارداقیان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی استان
4- حسن شکیب زاده مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
5- سمانه نیک پور مسئول روابط عمومی بهزیستی استان
6- یوسف خدایاری مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان
7- مجید بالدران مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنعت و تجارت استان
8- علیرضا منجم مسئول روابط عمومی شهرداری قزوین
9- کیانوش کاکاوند مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان
10- کیان رشوند مسئول روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان
11- فراس خواجوی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان
12- مجید برخورداری مسئول روابط عمومی شرکت آبفای شهری استان
13- فاطمه آسیابان ها مسئول روابط عمومی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان
14- مهدیه السادات قافله باشی همکار روابط عمومی و منمتخب شورای اسلامی شهر قزوین
15- فریدالدین ایوبی مسئول محترم روابط عمومی شرکت مخابرات استان
16- امیر ملاحسنی مسئول روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
17- علیرضا رحمانی مسئول روابط عمومی فرمانداری قزوین
18- مهری آشوری مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان
19- حسین عابدی مسئول روابط عمومی اداره امور شعب بانک ملی استان قزوین
20- محمد فرحی مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان
21- حامد مکملی مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان
22- اسماعیل معصومی مسئول روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان
23- زهره یزدی زاده مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
24- سعید میرعزیزی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان
25- زینت سیمیاریان مسئول روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای استان
26- عباس سرلک مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان
27- حمیدرضا پیله ور مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان
28- صدیقه رجبی مسئول روابط عمومی فرمانداری البرز
29- شیرین مافی مسئول روابط عمومی فرمانداری آبیک
30- مسعود توفیق مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان


 


 


 


 


 


 


 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ خاطرات و سفرنامه های ژورنالیستی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ


  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی


  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


  انتخاب هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بجنورد


  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود


  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران