درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 بهمن 1398 - 12:42   

آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها

  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور

  بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آموزش عکاسی (۲): انواع دوربین‌‌ها و مشخصات آن‌ها
  یک روش کارآمد برای اجرای استراتژی شرکت
  جشنواره روابط عمومی‌ها ویژه دهه فجر برگزار می‌شود
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  شور و نشاط روابط عمومی‌های هرمزگان با دوشنبه‌های همدلی
  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی
  تغییر نگاه مردم به شهر از وظایف روابط عمومی هاست
  فرماندار رفسنجان: تحلیل‌گری از مهمترین کارهای روابط‌عمومی است
  فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران
  جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29675صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 2 خرداد 1396 - 11:46
بازدید ترامپ از عربستان سعودی، یک تمرین روابط عمومی
یکی از نتایج این مسئله برای او، یک تمرین روابط عمومی بدون هزینه، و تمرین حسن نیت با بیش از 40 کشور اسلامی از آسیا و آفریقا، و به خصوص شورای همکاری خلیج فارس بود، که همه این ها را از پادشاهی عربستان دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دونالد ترامپ به عربستان سعودی آمد تا به منظور ترمیم تصویر خود به عنوان رهبر ایالات متحده که با توجه به شعارهای مبارزات انتخاباتی ضد اسلام او در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا که خیلی مورد علاقه عموم مردم در خیابان های جهان اسلام نیست، یک تمرین تمام عیار روابط عمومی داشته باشد.


دولت آمریکا از طریق سخنرانی ترامپ در ریاض، سعی در نشان دادن چهره عمومی قابل قبول تری از خود به جهان اسلام دارد. این که در این کار چقدر خوب بوده است را هر کسی می تواند حدس بزند - به طور کلی مسلمانان، به امریکا به عنوان بخشی از مشکل در این بخش از جهان نگاه می کنند، و نه راه حل. بنابراین رویکردهای محافظه کارانه بسیاری وجود دارد چرا که عقیده مسلمانان تا حد زیادی آن است که رئیس جمهور آمریکا همان ایده ها و شعارهای قبلی خود را دارد البته نه با کلمات بلکه با عمل.


ترامپ سخنرانی خود را در ریاض، عربستان سعودی، در مقابل بیش از 50 تن از سران عربی- اسلامی که ادعا می کردند او قصد ندارد برای آن ها سخنرانی کند، آغاز نمود. در اصل، این یک سخنرانی موعظه ای با صدای بلند و روشن بر علیه افراط گرایی و تروریسم در جهان اسلام بود، که کلمات آن به دقت انتخاب شده بود...


بر خلاف پادشاه عربستان که سخنرانی افتتاحیه نوشته شده خود را خواند (یعنی از روی متن خواند)، ترامپ سعی کرد با خواندن یک سخنرانی به خوبی تمرین شده از طریق یک تله-پرامپتر (اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته در جلوی ناطق تلویزیونی) کمی طبیعی تر به نظر رسد، به نحوی که تشویق نیمی از سران دولتی و حکومتی مسلمان حاضر در اتاق کنفرانس را به دست آورد. ایران و سوریه با یک سناریوی از قبل طراحی شده از حضور در این گردهمایی حذف شدند چرا که بیشترین خشم سران دولت آمریکا و به ویژه عربستان سعودی علیه ایران و هم پیمانان آن در منطقه می باشد.


ترامپ از این مناسبت برای انتقال یک پیام بلند و واضح استفاده کرد، و آن پیام این بود که ایالات متحده، عربستان سعودی و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، با اتحاد کامل در برابر طرح های منطقه ای ایران خواهند ایستاد. این مسئله به طور طبیعی نتوانست به طور کامل در میان دیگر شرکت کنندگان غیر عرب طنین انداز شود...به طور خلاصه، او ایران را به عنوان یک نیروی بی ثبات کننده معرفی کرد که سوخت بحران فرقه ای در خاور میانه را تامین می کند و بارها از یک قیاس غلط بین داعش، حماس و حزب الله استفاده کرد.


در این فرایند، او خطوط سیاست خود در مبارزه با داعش را در کنار روس ها مبهم نمود. در عراق و سوریه، ایران با نفوذ ترین قدرت خارجی متحد با رژیم سوریه است که در سوریه عامل هماهنگی نزدیک با روس ها است.


ایران همچنین در عملیات ضد داعش در عراق به شدت تاثیر گذار است. با این حال، بسیاری از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، بیشتر در مورد ایران نگران هستند تا داعش. بنابراین، ترامپ متوجه شد که در حال قایقرانی در آب های آشنا و فضای مساعد می باشد.


ترامپ، عربستان سعودی را به عنوان اولین مقصد خارجی خود پس از ورود به کاخ سفید انتخاب کرد. با این حال، او، به مانند یک سیاستمدار تلاش زیادی نکرده است. او ساده بود و مستقیم به جلو حرکت می کرد، درست مثل یک معامله گر. او به خوبی می دانست که بسیاری از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بیشتر در مورد ایران نگران هستند تا داعش. بنابراین، آن جا پایه عالی و مناسبی برای ادامه گفتمانی که او ضد ایران ساخته بود، می باشد.


بنابراین چه چیزی می توان به عنوان نتیجه از این اجلاس سران عرب- آمریکایی- اسلامی، به دست داد؟


شرکت های آمریکایی تجارت هنگفتی در این میان با آن ها می کنند، در حدود 350 میلیارد دلار – که 110 میلیارد دلار آن به حساب قرارداد خرید و فروش تجهیزات دفاعی ریخته می شود.


در حال حاضر به نظر می رسد شعارهای انتخاباتی او یعنی "اسلام از ما متنفر است" و "ممنوعیت سفر مسلمانان" کمی تعدیل شده است، چرا که او به دنبال ایجاد روابط با جهان اسلام و عرب منهای ایران و سوریه می باشد. او باید یک عمل تعادلی سخت در کلمات و زبان بدن خود داشته باشد. همچنین یکی دیگر از نتایج این مسئله برای او، یک تمرین روابط عمومی بدون هزینه، و تمرین حسن نیت با بیش از 40 کشور اسلامی از آسیا و آفریقا، و به خصوص شورای همکاری خلیج فارس بود، که همه این ها را از پادشاهی عربستان دارد...
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟


  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


  مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل بهزیستی مازندران شد


  پیش‌گفتار: درآمدی بر آموزش آنلاین عکاسی


  نحوه مقابله با خطرات در سبد پروژه


  آموزش عکاسی (۱): تاریخچه عکاسی


  هنر و علم روابط عمومی در عصر دیجیتال


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه


  استفاده صحیح از استراتژی محرک هیجانی "ترس" در بازاریابی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی