درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 18:28   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود

  باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد

  سرپرست جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد

  آیین معارفه و تودیع مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تدوین مدل کسب کار بانک توسعه تعاون در راستای بانکداری دیجیتال
  رئیس باشگاه خبرنگاران جوان منصوب شد
  استاندار یزد: روابط عمومی‌ها مروج و مجری مفهوم عدالت در جامعه
  مدیرجدید روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان منصوب شد
  مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک مسکن خبر داد: انتشار اوراق خرید دین استهلاکی برای اولین بار در کشور
  نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
  آغاز پنجمین دوره جشنواره سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده
  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد
  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC
  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29664صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 1 خرداد 1396 - 22:49
تحقیق روزنامه گاردین منتشر شد: فیسبوک کدام پست‌ها را حذف می‌کند؟
تحقیق روزنامه گاردین بریتانیا نشان می‌دهد فیس بوک تهدید به قتل سران کشورها را حذف می‌کند اما در مورد شهروندان عادی این گونه اظهار نظرها اغلب باقی مانده و حذف نمی‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تحقیق روزنامه گاردین بریتانیا نشان می‌دهد فیس بوک تهدید به قتل سران کشورها را حذف می‌کند اما در مورد شهروندان عادی این گونه اظهار نظرها اغلب باقی مانده و حذف نمی‌شوند.

گاردین این تحقیق را براساس دستورالعمل‌های داخلی فیسبوک که به بیرون درز کرده انجام داده است و می‌گوید مدارکی که به دستش رسیده نشان می‌دهند فیسبوک با محتوای نامناسب چه می‌کند.

انتشار این تحقیق کمی بعد از آن صورت گرفت که نمایندگان مجلس عوام بریتانیا فیسبوک را متهم کردند که در مقابله با محتوای مخرب "ناکارآمد" است.

در گزارش گاردین آمده که کسانی که کار تعدیل محتوا را در فیسبوک به عهده دارند زیر فشار کار از پا در آمده‌اند و عملکرد آنها "متناقض" و "عجیب و غریب" است چون فقط چند ثانیه برای تصمیم‌گیری وقت دارند.

براساس دستورالعمل داخلی فیسبوک، پست هایی که حاوی "خشونت قابل اعتنا" هستند مثل این که "ترامپ را به قتل برسانید" باید حذف شوند اما ویدئو با مضمون سقط جنین اگر حاوی برهنگی نباشد می‌تواند باقی بماند.

علاوه بر این، تصاویر مرگ‌های خشونت‌بار هم می‌توانند باقی بمانند چرا که می‌توانند به آگاهی‌رسانی درباره سلامت روان کمک کنند.

تصاویری که کاربران با مضمون برهنگی و فعالیت جنسی در فیسبوک منتشر می‌کنند اگر خود با دست کشیده باشند می‌توانند باقی بمانند اما اگر این تصاویر بصورت دیجیتال تولید شده باشند باید حذف شوند.

فیسبوک همچنین پخش زنده خودآزاری را هم مجاز می‌داند چرا که "نمی‌خواهد کسانی را که زیر فشار روحی قرار دارند سانسور یا مجازات کند."

انتشار تحقیق گاردین یک بار دیگر مباحثی مثل آزادی بیان، ایمنی و امنیت و سانسور و رابطه این موضوعات با یکدیگر را مطرح کرده است.

تحقیقی که بی‌بی‌سی یک ماه و نیم پیش درباره سوء‌استفاده جنسی از کودکان در فیسبوک منتشر کرد نحوه انتشار محتوای نامناسب در فیسبوک را زیر سوال برده بود.‌

این تحقیق نشان داد سیستم تعدیل محتوای فیسبوک در حذف تصاویر کودکان با ماهیت جنسی ناکارآمد است و در این زمنیه فیسبوک حتی قواعد و مقررات خود را رعایت نمی‌کند و چنین تصاویری از فیسبوک حذف نمی‌شوند.

زمانی که بی بی سی جزئیات این تحقیق را در اختیار فیسبوک قرار داد، نه تنها ۸۲ درصد این تصاویر از فیسبوک حذف نشدند بلکه فیسبوک به سراغ پلیس رفت و گزارش کرد که بی‌بی‌سی محتوای غیرقانونی توزیع می‌کند.

بر اساس آماری که در ابتدای سال ۲۰۱۷ منتشر شد کاربران فیسبوک به ۱.۸۶ میلیارد نفر رسیده است.

تقریبا یک سال پیش فیسبوک، گوگل، توئیتر و مایکروسافت تعهد کرده بودند که برای حذف مضامین تندروانه و افراطی از فضای مجازی با یکدیگر همکاری کنند.

مونیکا بیکرت، مدیر سیاست‌گذاری جهانی فیسبوک، می‌گوید: "حفظ امنیت افراد در فیسبوک مهمترین کاری است که ما انجام می‌دهیم."

به گزارش بی بی سی، "مارک زاکربرگ، (بنیانگذار فیسبوک)، اخیرا اعلام کرد که تا سال آینده فیسبوک سه هزار نفر علاوه بر ۴۵۰۰ نفری که در امور اجتماعی ما اکنون کار می کنند استخدام خواهد کرد تا میلیونها گزارشی را که هر هفته در مورد محتوای نامناسب دریافت می کنیم بررسی کنیم و سرعت این کار را افزایش دهیم."

او گفت: "ما علاوه بر سرمایه‌گذاری روی افراد بر ساخت ابزارهایی که به امنیت افراد کمک کند هم سرمایه‌گذاری خواهیم کرد."

اما یکی از سخنگویان خیریه ان اس پی سی سی ( NSPCC)، یکی از بزرگترین خیریه‌های کودکان در بریتانیا استخدام سه هزار نفر برای تعدیل محتوا در فیسبوک را ناکافی می‌داند و می‌گوید: "مقررات برای فیسبوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی باید بص

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ مسیری را که یک امپراتوری بزرگ رسانه ای پیموده است


  نماینده مجلس باید یک متخصص روابط عمومی و ارتباطات هم باشد


  تقویم روز ارتباطات/ رسانه ها در آمریکا و تاسیس اف.سی.سی FCC


  دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد


  مدرس و پیشکسوت روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها باید زیر نظر بالاترین مقام دستگاه فعالیت کنند


  شماره جدید فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  انتظار از نهادهای صنفی روابط عمومی/ یک طرفه به محکمه نرویم


  نشست مدیران روابط عمومی پارک های علم و فناوری سراسر کشور


  مدیرکل روابط عمومی مجلس تغییر کرد


  روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: استاد هوشنگ عباس زاده چهره ماندگار روابط عمومی ایران چشم از جهان فرو بست