درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 20:13   

شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند

  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


ادامه ادامه مطلب یک

آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه

  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب دو

فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی

  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی


ادامه ادامه مطلب سه

شکلک های مسخره ی با معنی

  شکلک های مسخره ی با معنی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حذف اثرلایۀ کروماته در ورق‌های گالوانیزه
  بهره‌برداری از دومین کارخانۀ تولید پودر میکرونیزه بنتونیت و آهک
  ظرفیت‌های عظیم کشور نباید معطل خوراک مواد معدنی بماند
  ماشین‌کاری قفسه‌های نورد مقدماتی بدون حضور کارشناسان خارجی
  تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد
  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری
  فرهنگ سازی در جوامع، مهمترین نقش نظام های آموزش عالی
  آموزش؛ کلید واژه موفقیت صنعت بیمه
  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29640صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 21:18
دیدار مدیرعامل شرکت آبفا با کارکنان روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آبفا با پرسنل واحد روابط عمومی دیدار کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی، مدیر عامل شرکت آبفا با پرسنل واحد روابط عمومی دیدار کرد.

به گزارش شارا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد : علی اسلامی در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی، از فعالیت های پرسنل این واحد تقدیر نمود.

اسلامی جایگاه روابط عمومی را یک جایگاه خاص برشمرد و گفت: این روابط عمومی است که می تواند جایگاه شرکت را ارتقاء دهد و ارتباط بین مشتری و سازمان را برقرار کند.

وی در ادامه ضمن اشاره به این که روابط عمومی ازحساسیت زیادی برخوردار است اظهارداشت : اخلاق و انضباط در روابط عمومی اهمیت بسزایی دارد چرا که وقتی انسان می خواهد با یک نفر ارتباط موفق برقرار کند نخستین خصوصیتی که باید داشته باشد چهره باز و اخلاق نیکو است.

مدیر عامل شرکت آبفا افزود : از آن جا که رفتار جامعه مرتب در حال تغییر است و روابط عمومی برای گسترش فرهنگ صرفه جویی در بین مردم با رفتار افراد سرو کار دارد ، پرسنل روابط عمومی برای موفقیت در این راه باید به طور مستمر مطالعه داشته و به علم روز آگاه باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  شکلک های مسخره ی با معنی


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  شرکت های بیمه از طریق فرایند آموزش، متمایز می شوند


  یک خبر خوب/ تشکر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود