درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 18:21   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29635صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 17:06
ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتریان در دستور کار بانک ملی ایران
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار «حق با مشتری است» عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.

به گزارش شارا از به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استان های بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک به دنبال ارائه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان شعب باانگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزشهای معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: هدفمندکردن پرداخت های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح های در دست تدوین بانک است.

کریمی با اشاره به اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود: بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث "زمان" به عنوان ارزشمندترین دارایی انسان ها باید به بهترین نحو توسط سازمانهای خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.

وی با اشاره به شرایط مطلوب بانک ملی ایران از نظر سرمایه، جذب منابع و نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات پرداختی، افزود: همه تلاش ما در سال جاری این است که درآمدهای بانک را افزایش دهیم و این هم از طریق ایجاد درآمدهای جدید و جذب منابع ارزان قیمت امکان پذیر است.

به گفته کریمی، افزایش درآمدهای کارمزدی، می تواند به جذب منابع ارزان قیمت و در نتیجه ارائه تسهیلات ترجیحی منتهی شود که این اقدام هم خدمت به بانک، هم خدمت به مردم و خدمت به اقتصاد کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اپ‌های منتخب سال


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود