درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29630صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 31 اردیبهشت 1396 - 15:15
به دنبال ایفای نقش توسعه‌ای از طریق روابط عمومی‌ها هستیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: در این مقطع روابط عمومی نمی‌تواند فقط به نصب بنر و برگزاری مراسم خلاصه شود؛ ما به دنبال ایفای نقش توسعه‌ای روابط عمومی‌ها هستیم تا بتوانند اصلاح نگرش‌ها را در دستور کار قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت: در این مقطع روابط عمومی نمی‌تواند فقط به نصب بنر و برگزاری مراسم خلاصه شود؛ ما به دنبال ایفای نقش توسعه‌ای روابط عمومی‌ها هستیم تا بتوانند اصلاح نگرش‌ها را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش شارا به نقل از آناج، داود بهبودی پیش از ظهر امروز در کارگاه آسیب‌شناسی پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی استان، با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و مسیر اعتدالی که ملت برگزیدند اظهار داشت: رویکرد دولت اعتدال توسعه گفتمان تعامل، تحمل و نقدپذیری است و رئیس جمهور محترم مخالفان را می‌پذیرند و از نقد آنها استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از محدودیت‌های روابط عمومی سازمان‌های دولتی یک طرفه بودن آنها است و بیشتر مواضع سازمان را انتقال می دهند و کمتر به بازتاب نظرات، پیشنهادات و انتقادات جامعه هدف خود می‌پردازند، افزود: روابط عمومی باید بتواند در کارکردهای توسعه ادارات و دستگاه‌ها با لحاظ بازتاب فعالیت‌های خود در جامعه موثر و کارساز باشد.

بهبودی توضیح داد: وقتی از دنیای توسعه یافته صحبت می‌شود با ویژگی‎های ثابتی مواجه هستیم که یکی از آنها شفافیت جامعه است؛ در جوامع توسعه یافته عملکرد مسئولان و مدیران به طور مرتب مانیتور و نظارت می‌شود و به دنبال آن مسئولیت‌خواهی و پاسخگویی هم اتفاق می‌افتد؛ قطعا وقتی جامعه ای به سمت شفافیت پیش می‌رود به سمت پاسخگویی هم خواهد رفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی ابراز داشت: در سطوح مختلف جوامع توسعه یافته به جای سلایق شخصی عقل جمعی، نظم و قاعده‌مندی حاکم بوده و قابلیت پیش‌بینی شرایط مختلف در این جوامع وجود دارد.

این اقتصاددان با بیان اینکه مدیران روابط عمومی‌ دانشمدار، دانش‌گستر و متکفل نشر دانش و توسعه آگاهی بوده و فعالیت‌های آنها مبتنی بر دانایی محوری است، ادامه داد: شناخت و مطالعه افکار عمومی و فراهم‌آوری فرصت برای اظهارنظر منتقدان و در واقع گفتمان‌سازی توسعه از اصلی‌ترین وظایف روابط عمومی به شمار می‌رود.

وی بر لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در جهت تولید گفتمان و تغییر و اصلاح نگرش‌ها تاکید و تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی‌های دستگاه‌ها بیشتر روی مراسم تجلیل و همایش‌های مختلف استوار است و هنوز روابط عمومی‌های ما برای رسیدن به تحلیل‌گری فاصله زیادی دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی متذکر شد: ما باید توان و ظرفیت جلب مشارکت را در خود ایجاد کنیم و روابط عمومی‌ها باید مبتنی بر مشارکت حرکت کنند؛ هر فعالیتی زمانی موفق است که از یک جانبه گرایی خارج شده و مشارکت ذینفعان را جلب کند.

بهبودی در عین حال خاطرنشان ساخت: اگر مبتنی بر صداقت و صراحت پیش نرویم اثر بخشی خود را از دست خواهیم داد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد