درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 15:02   

تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی

  تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک

  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  روابط عمومی (Public Relations) چیست؟
  چهار نکته ضروری برای روابط عمومی
  مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک
  واکنش‌ کارشناس ارشد اندیشکده شورای روابط عمومی به سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد
  تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی
  چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟
  معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی در امر به معروف دارند
  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29591صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 29 اردیبهشت 1396 - 10:19
جریمه ۱۱۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا برای فیس‌بوک
اتحادیه اروپا جریمه‌ای ۱۱۰ میلیون یورویی برای شبکه اجتماعی فیس بوک تعیین کرد. این اتحادیه بر این نظر است که فیس‌بوک به هنگام ادغام با سرویس پیام‌رسانی واتس‌اپ، درباره استفاده از اطلاعات آن شرکت اطلاعات نادرستی داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اتحادیه اروپا جریمه‌ای ۱۱۰ میلیون یورویی برای شبکه اجتماعی فیس بوک تعیین کرد. این اتحادیه بر این نظر است که فیس‌بوک به هنگام ادغام با سرویس پیام‌رسانی واتس‌اپ، درباره استفاده از اطلاعات آن شرکت اطلاعات نادرستی داده است.

به گزارش شارا، شبکه اجتماعی فیس‌بوک به پرداخت ۱۱۰ میلیون یورو جریمه به کمیسیون اتحادیه اروپا محکوم شده است. فیس‌بوک متهم است به هنگام ادغام با سرویس پیام‌رسانی واتس‌اپ اطلاعاتی نادرست نسبت به نحوه استفاده از داده‌های اعضای واتس‌اپ در اختیار عموم قرار داده است.

کمیسیون اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت / ۱۸ مه) در بروکسل هم زمان اعلام کرد که تعیین این جریمه با ادغام این دو شبکه عظیم ارتباطی ندارد که در سال ۲۰۱۴ فعالیت مشترک‌شان را آغاز کردند.

خبرگزاری رویترز اعلام کرد که به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی فیس‌بوک این جریمه را بپذیرد. یکی از سخن‌گویان این شرکت اعلام کرد: «با اعلام امروز کمیسیون اتحادیه اروپا، بررسی پرونده رو به پایان می‌رود.»

موضوع بر سر استفاده خودکار داده‌هایی در باره هویت‌ کاربران فیس‌بوک و وتس‌اپ است. خانم مارگرته وستاگر، کمیسر امور رقابت در اتحادیه اروپا در این باره گفت: « فیس‌بوک در سال ۲۰۱۴ در درخواست ادغام با شرکت واتس‌اپ، اطلاع داده بود که قادر نیست "مطابقت خودکار و قابل اعتمادی" میان حساب‌های کاربری فیس‌بوک و وتس‌اپ ایجاد کند.

او افزود که شرکت واتس‌اپ اما در اوت سال گذشته میلادی (۲۰۱۶) خلاف این سخنان را اعلام کرد و گفت شماره تلفن کاربران واتس‌اپ را می‌شد با هویت کاربران در حساب کاربری فیس‌بوک‌ مرتبط کرد. همین امر بود که انتقادهای فراوان حامیان حفاظت از اطلاعات خصوصی شهروندان را در پی داشت.

کمیسر امور رقابت در اتحادیه اروپا در این باره تاکید کرد که برای کمیسیون اتحادیه اروپا محرز شده که اطلاعاتی که فیس‌بوک در سال ۲۰۱۴ اعلام کرده، نادرست بوده و در همین سال امکانات فنی برای تطابق خودکار هویت‌ کاربران فیس‌بوک و واتس‌اپ وجود داشته و کارمندان فیس‌بوک نیز از آن آگاهی داشته‌اند.

شرکت فیس‌بوک در این باره اعلام کرده که با کمیسیون اتحادیه اروپا در جریان تحقیقات‌اش با حسن نیت همکاری کرده و هرگونه اطلاعاتی را در اختیار این کمیسیون قرار داده است. یکی از سخنگویان فیس‌بوک در همین مورد اطمینان داد که اطلاعات نادرست در مدارک سال ۲۰۱۴ عمدی نبوده است.

خانم مارگرته وستاگر در پایان افزود که این جریمه پیامی واضح برای شرکت‌ها دارد و آن این که اگر در آینده شرکت‌ها با هم ادغام شوند باید اطلاعاتی دقیق در اختیار اتحادیه اروپا قرار دهند.

به گزارش دویچه وله، او گفت رقم بالای جریمه نیز تضمینی است که دیگر شرکت‌ها به فکر دادن اطلاعات نادرست به اتحادیه اروپا نیفتند و بدانند که سطح جریمه در این ارتباط بالاست، زیرا ادغام شرکت‌ها در اتحادیه اروپا باید برمبنای رقابت آزاد صورت گیرد و اطلاعاتی دقیق و روشن در این رابطه ارائه شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  واکنش‌ کارشناس ارشد اندیشکده شورای روابط عمومی به سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد


  تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی


  چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟


  نظرسنجی: چگونه روزنامه نگاران در سال 2017 از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟


  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


  تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی


  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران


  مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد