درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 17:58   

العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد

  العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد


ادامه ادامه مطلب یک

خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل

  خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رییس روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان منصوب شد
  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
  پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
  قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد
  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌
  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی
  تصمیم گیری دسته جمعی
  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29581صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 12:10
گسترش رقابت وبلاگها و آنلاین ها با رسانه های سنتی و کتابهای چاپی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفسران کارشناس امور رسانه ها 17 ماه می 2003 ابراز نظر کرده بودند که گسترش وبلاگ نویسی حیات رسانه های معمولی (سنتی) را تهدید می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفسران کارشناس امور رسانه ها 17 ماه می 2003 ابراز نظر کرده بودند که گسترش وبلاگ نویسی حیات رسانه های معمولی (سنتی) را تهدید می کند و این وبلاگها و آنلاین ها که از چندی پیش رقابت با ادیشن اینترنتی رسانه های چاپی و صوت و تصویر را آغاز کرده اند تا نیمه دهه دوم قرن 21 (سال 2015) عملا جای آنهارا خواهند گرفت. قبلا وبلاگها حاوی نظرات ناشران آنها و یا خبرهای اختصاصی بودند که این ناشران شخصا به دست آورده بودند ولی اینک همه چیز منتشر می کنند ـ از تصویر تا نوشته، و همه اخبار و نظرات را دوباره نویسی می کنند و بعضا از زاویه دیگری منتشر می سازند.


این اصحاب نظر گفته بودند که پس از قرارگرفتن اخبار خبرگزاری های بین المللی و منابع خبر از جمله اطلاعیه های دفاتر روابط عمومی در اینترنت، رسانه های سنتی راهی جز رفتن از مسیری دیگری ندارند و گرنه تعطیل و ورشکسته خواهند شد. اینک هر دولتمرد و سیاستمدار، حتی هنرمند و استاد ـ از خرد و کلان دارای وبلاگ شده و اخبار، نظرات و نطق های خودرا در آن قرار می دهد و مخاطبان، دیگر منتظر انتشار آنها و بعضا ناقص و کوتاه شده در رسانه های سنتی نمی شوند و به این وبلاگها (دست اول) رجوع می کنند که در عین حال برای پژوهشگران سند هستند و ....


به اظهار این صاحبنظران، از آنجا که «طرز استفاده از اینترنت، ساخت فایل، فولدر و ای ـ میل» به صورت یک درس اجباری دبیرستانها درآمده و بهای لپ تاپ هرسال نسبت به سال پیش کاهش می یابد؛ پیش بینی افزایش (دست کم) شش درصدی سالانه مخاطبان اینترنت قطعی است. اینترنت و کتابهای «سی دی شده» و ای ـ بوک ها (کتابهای دیجیتالی) به صنعت چاپ آسیب شدید وارد آورده، فروش کتاب شدیدا کاهش یافته و تا سال 2010 خریدهای تازه کتابخانه های عمومی ـ پژوهشی کتابهای سی دی شده و «ای ـ بوک» خواهد بود تا چاپی. کتابخانه های عمومی به دلیل افزایش تقاضا، مجبور به افزایش تعداد کامپیوترهای عمومی خود شده اند که متصل به اینترنت هستند ـ تا میزان 12 درصد در هرسال. بعلاوه در همه کتابخانه های عمومی پریز متصل به اینترنت نصب خواهد شد تا مراجعان، لپ تاپ های خودرا به آنها متصل و استفاده کنند.


مرور زمان نشان داده است که همه این پیش بینی ها تحقق یافته و رو به تکامل است.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتظار معقول از روابط عمومی آموزش و پرورش


  اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی


  تجارب مدیریتی/ کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس


  تصمیم گیری دسته جمعی


  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟


  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی


  مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین: روابط عمومی یک علم است و باید با آن علمی برخورد شود


  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌


  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد