درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 - 00:44   

آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!

  آیا رسانه های اجتماعی مکانی مناسب برای گزارش جرم و جنایت است؟!


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست

  دیوان عالی آلمان فیلتر کردن تبلیغات اینترنتی را مجاز دانست


ادامه ادامه مطلب دو

مسدود شدن گوگل در روسیه

  مسدود شدن گوگل در روسیه


ادامه ادامه مطلب سه

  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیش از آن که دیر شود، صدای مخاطبان را باید شنید
  جشن روز روابط عمومی در هند برگزار شد
  سخنی در باب گردشگری و صنعت توریسم - نگاهی تطبیقی با محوریت ایران
  ایمیل محرمانه شما با پایان تاریخ انقضاء از بین می‌رود، در قابلیت جدید جی میل
  از قانون 90 روز پیروی کنید
  فیسبوک در افغانستان بازار فروشگاه‌ها‌ را گرم کرده است؟
  مسدود شدن گوگل در روسیه
  بهره مندی 673 هزار میلیارد ریالی بخش های مختلف اقتصادی از تسهیلات بانک ملی ایران
  قدردانی نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از خدمات بانک ملی ایران
  تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از کالای ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29574صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 10:24
پیام شهردار کرج به مناسبت روز روابط عمومی
شهردار کرج با تاکید بر تدوین الگوی ایده آل برای فعالیت روابط عمومی ها عنوان کرد: بی شک از جمله مواردی که اهداف سازمانی با تکیه بر آن محقق می شود، بهره برداری و استفاده از ارتباطات نوین است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار کرج با تاکید بر تدوین الگوی ایده آل برای فعالیت روابط عمومی ها عنوان کرد: بی شک از جمله مواردی که اهداف سازمانی با تکیه بر آن محقق می شود، بهره برداری و استفاده از ارتباطات نوین است.


علی ترکاشوند پضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه دست اند کاران این عرصه عنوان کرد: روابط عمومی ها با برخورداری از دانش تخصصی و پایبندی به اصول حرفه ای و اخلاقی، ضمن شناخت صحیح مسوولیت ها، نیازها و منافع متقابل سازمان خود با رسانه ها را حفظ کرده و با استفاده از راهکارهای مناسب ارتباطی و پرهیز از انتظارات نامعقول و غیر منطقی و خودداری از دروغ پردازی و پنهان کاری، سعی در ارائه اطلاعات و اخبار شفاف سازمان دارد. وی، با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد حرفه ای و توانمند در ساختار روابط گفت: برای عبور از چالش های فراروی این عرصه پیشنهادات مختلفی بیان می شود که قانونمند کردن مسئولیت ها و حرکت به سمت حرفه ای بودن در حوزه روابط عمومی از مهمترین آنها است.

 

ترکاشوند، بیان کرد: آنچه امروز روابط عمومی های سازمانها، نهادها و دستگاه های فعال در جامعه مدنی صرف نظر از نوع مسئولی تها اعم از خدماتی، نظارتی، اجرایی و ... به آن نیاز دارند، پویایی حوزه روابط عمومی با استفاده از پتانسیل های تخصصی منابع انسانی است تا به واسطه آن شناخت از مردم و درک خواسته های آنها صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه در هر حوزه ای نبود تفکر و تلاش آسیب و تهدیدی جدی برای سازمان و خدمات رسانی توسط آن محسوب می شود، افزود: از دیگر بحران هایی که روابط عمومی ها را در بر می گیرد، دچار شدن به روزمرگی و گره خوردن با کارهای عادی و جاری است، این امر باعث می شود روابط عمومی ها از برنامه ریزی های کلان و استراتژیک غافل شوند و کارکرد اصلی و مهم آنها مغفول بماند.

 

شهردار کرج، عنوان کرد: جایگاه و نقش یک روابط عمومی کارآمد در توسعه هر سازمان با اهداف و شرح وظایف خاص آن سازمان مقوله اساسی و مورد توجه متخصصان ارتباطات بوده است. همه سازمانها و ادارات به یک واحد روابط عمومی منسجم وپویا و قدرتمند و مهمتر روابط عمومی دانشی نیازمندند تا با تجمیع افکار عمومی نسبت به شکل گیری و جهت گیری افکار عمومی با هدف آگاهی رساندن از فعالیت های سازمان اقدام کنند. ترکاشوند اضافه کرد: رسیدن به این مهم کارآمدی حوزه روابط عمومی را مشخص می کند. روابط عمومی در دیدگاه بسیاری از متخصصان " تلاش آگاهانه برنامه ریزی شده و مستمر برای ایجاد و حفظ حسن تفاهم میان یک سازمان و عموم افراد جامعه است.

 

وی تاکید کرد: برای حیات فعال و پویا این ساختار باید قائل به مدیریت تخصصی، دانشی و ارزشی با عملکردی آگاهانه بود. این موضوع بررسی پروژه شبکه ارتباطات شهروندی با محور روابط عمومی را به عنوان یک موضوع مهم شکل می دهد و نیز موجب می شود سیاستگذاری های کلانی به منظور انعکاس اهداف سازمان و برقراری ارتباط میان مردم و گسترده تر از آن با رسانه ها و دیگر سازمان و نهادها فعال جامعه شکل گیرد. ترکاشوند اضافه کرد: یک روابط عمومی موفق باید بتواند از آنچه روی می دهد و قرار است روی دهد، یک نقشه مناسب ترسیم و آنچه عملیاتی شده است را مستند سازی کند. دسته بندی اطلاعات و به روز کردن دانش نیز برگ برنده ای است که باید برای آن برنامه ریزی کرد. در زمانی که حتی تصورش را نمی کنیم، این موارد می تواند مانند چراغی نورانی مسیر تاریک را روشن و ما را به سر منزل مقصود راهنمایی کند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  گزارش جهانی ارتباطات 2018 منتشر شد/ خط بین اخبار و تبلیغات تار است


  همایش روز روابط عمومی


  هفت عامل مهم موفقیت در کار روابط عمومی


  علی ربیعی: مطبوعات سخنگوی فقرا باشند


  اصول روابط عمومی: اطلاعات تماس


  کورپوریت ویدیو گروه صنعتی پاکشو تاریخ ساز شد


  شورای روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان قم برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی