درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:11   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29573صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 اردیبهشت 1396 - 10:20
پیام مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف به مناسبت روز روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی وارتباطات پیامی صادر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی وارتباطات پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است :
"ارتباطات، حلقه اتصال آحاد جوامع انسانی است و روابط عمومی ها به عنوان ارتباط گستران نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان سازمان‌ها و مخاطبان را ایفا می‌نمایند و در حقیقت نقش اصلی را در فرآیند برقراری ارتباط سازنده و موثر به عهده دارند.

اطلاع رسانی، آگاه سازی و ارتباطات کارکرد اصلی نهادهای ارتباطی و روابط عمومی‌ها است؛ از سوی دیگردور از ذهن نیست که اگر بگوییم اندیشه‌های الهی در حیات اجتماعی انسان‌ها در سنت هایی چون سنت نیک وقف که جایگاهی ویژه برای انتشار و جاری ساختن صفت نیکوی احسان و نیکوکاری در میان آحاد جامعه دارد، جاری و ساری ونهفته است.

بی تردید وقف، ذخیره‌ای الهی و ماندگار است که آثار و برکات آن در توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی در عرصه های مختلف جامعه اعم از درمانی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به وفور دیده می شود .

لذا روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن دعوت از تمامی روابط عمومی‌های کشور برای نهادینه سازی فرهنگ و سنت حسنه وقف به عنوان وظیفه‌ای دینی و ملی، آمادگی خود را برای هر گونه همکاری و حمایت برای ارتقاءو توسعه جایگاه روابط عمومی در گستره ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد مقاومتی : تولید واشتغال نام گرفته با عزم ملی و همتی جهادی و حرکتی آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی گام بردارند.

27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی وارتباطات را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و برای آنان در این مسیر خطیر، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون دارم.

مسعود رحمتی
مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل سازمان اوقاف وامور خیریه

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد