درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 6 مرداد 1396 - 07:21   

شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟

  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید

  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


ادامه ادامه مطلب دو

سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»

  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


ادامه ادامه مطلب سه

راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت

  راه‌هایی برای جلب اعتماد مشتریان به وبسایت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید
  شرکت اپل چه قولی به دونالد ترامپ داده است؟
  زندگی جان اف کندی در قاب تصویر
  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی
  فایل سخنرانی کوتاه استاد اسمعیل دمیرچی نویسنده و پیشکسوت عرصه چاپ در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد
  ضرورت اطلاع رسانی شفاف مدیران از عملکرد دولت
  عباسیان: روابط عمومی مسئول معرفی دستاوردها و اثربخشی مجموعه است
  کار روابط عمومی عکس گرفتن در جلسات نیست
  اپلیکیشن‌های کاربردی برای روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 19:53
پیام مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه سایپا به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- براساس شعار روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با عنوان "داده های بزرگ برای تاثیر بزرگ "، اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها در تصمیم گیری های ملی، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش آشکار می شود. روابط عمومی ها علاوه بر ارتباط موثر و دوجانبه با رسانه ها و ایفای نقش اطلاع رسانی برای سازمان ها، در افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی در حوزه رفتار اجتماعی نقش تعیین کننده و مهمی دارند.


در اختیار داشتن داده های مفید و گسترده در امر روابط عمومی و ارتباطات، اساس عملکرد موثر حوزه های روابط عمومی و ارتباطات در سازمان ها است. از این رو جمع آوری اطلاعات دقیق و جامع برای تصمیم گیری های منطقی تر که منتج به رشد و بهبود کیفیت در عملکرد سازمان شود، امری ضروری است.


امروزه روابط عمومی هر سازمان نقش موثری در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک دارد. تلاش روابط عمومی ها در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطات و فناوری های پیشرفته اطلاع رسانی در برهه حساس فعلی با توجه به سرعت تغییر در روش ها و پیشرفت ابزارهای اطلاع رسانی بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت دارد و توجه به محیط های برون سازمانی و عوامل درون سازمانی از شاخصه های روابط عمومی هوشمند است و در راستای انتقال صحیح اخبار و داده ها با حضور شبکه های مجازی، سرعت و دقت باید همراستا با یکدیگر مورد نظر قرار گیرند.


با توجه به انواع ابزارها و فناوری های پیشرفته انتقال اخبار و داده ها به صورت آنلاین، چنانچه روابط عمومی ها نتوانند خودشان را با پیشرفت های جهانی همراه سازند به یقین در آینده ای نزدیک به واحدی ناکارآمد و غیرموثر تبدیل خواهند شد و برای بقای آن ها باید به دنبال توجیه منطقی در سازمان ها باشیم. از اینرو ضرورت دارد همه روابط عمومی ها در سازمان های عمومی، دولتی و بخش خصوصی به سرعت خودشان را با سرعت پیشرفت و توسعه در جهان توسعه یافته همراه نموده و ضمن ارتقاء بهره وری در حوزه منابع انسانی، ابزارها و روش ها، به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز مجهز گردیده و دانش های کاربردی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات را در عرصه عمل نهادینه کنند تا بتوانند ابزارهایی قدرتمند در خدمت سازمان، مدیران، ذی نفعان و مردم باشند. از طرفی باید نقش تاثیرگذار و هدایتگرانه روابط عمومی ها در تامین منافع مشتریان و ذی نفعان در شرکت های تولیدی مدنظر قرار گیرد چرا که در صورت ایفای نقش صحیح روابط عمومی، سازمان در مسیر رشد و بالندگی و بهره وری مطلوب قرار می گیرد.


شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.


اینجانب به سهم خود با قدردانی از کوشش های علمی و عملی همه تلاشگران عرصه روابط عمومی و ارتباطات، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را گرامی داشته و آرزو می کنم روابط عمومی و ارتباطات به جایگاه اصلی خویش در عرصه های علمی، صحنه های کار و تلاش و فعالیت های اجتماعی دست یابند./سایپا نیوز

 

احد میرزایی

مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودروسازی سایپا
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ کانال تلویزیونی جنوب (تله سورTeleSUR) و گسترش جنگ امواج در قاره آمریکا


  شماره 43 فصلنامه کارگزار روابط عمومی منتشر شد


  چگونه کارشکنی ها و بهانه ها می تواند سبب از دست رفتن قدرت کاخ سفید شود


  بررسی پیرامون قدرت اثربخشی و متقاعد کنندگی ارتباط گـران روابط عمومی


  تولید یک فعالیت سازمان یافته در روابط عمومی


  گزارش 5WPR حاکی از افزایش دو رقمی درآمد در نیمه اول سال 2017 دارد


  سیلی از سوگواره‌های زمخت در شبکه‌های اجتماعی در خصوص خبر بازنشسته شدن برنامه «پینت»


  ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"


  تقدیر از میرزا بابا مطهری نژاد پیشکسوت عرصه ارتباطات


  گوگل پیکسل ۲ به بازار می‌آید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بیانیه هیئت داوران دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی