درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 - 15:02   

تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی

  تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی


ادامه ادامه مطلب یک

بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود

  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک

  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد
  روابط عمومی (Public Relations) چیست؟
  چهار نکته ضروری برای روابط عمومی
  مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک
  واکنش‌ کارشناس ارشد اندیشکده شورای روابط عمومی به سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد
  تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی
  چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟
  معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی‌ها نقش به‌سزایی در امر به معروف دارند
  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29568صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1396 - 19:53
پیام مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه سایپا به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات
شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- براساس شعار روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات با عنوان "داده های بزرگ برای تاثیر بزرگ "، اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها در تصمیم گیری های ملی، منطقه ای و بین المللی بیش از پیش آشکار می شود. روابط عمومی ها علاوه بر ارتباط موثر و دوجانبه با رسانه ها و ایفای نقش اطلاع رسانی برای سازمان ها، در افزایش آگاهی های عمومی و فرهنگ سازی در حوزه رفتار اجتماعی نقش تعیین کننده و مهمی دارند.


در اختیار داشتن داده های مفید و گسترده در امر روابط عمومی و ارتباطات، اساس عملکرد موثر حوزه های روابط عمومی و ارتباطات در سازمان ها است. از این رو جمع آوری اطلاعات دقیق و جامع برای تصمیم گیری های منطقی تر که منتج به رشد و بهبود کیفیت در عملکرد سازمان شود، امری ضروری است.


امروزه روابط عمومی هر سازمان نقش موثری در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک دارد. تلاش روابط عمومی ها در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطات و فناوری های پیشرفته اطلاع رسانی در برهه حساس فعلی با توجه به سرعت تغییر در روش ها و پیشرفت ابزارهای اطلاع رسانی بیشتر از هر زمان دیگر اهمیت دارد و توجه به محیط های برون سازمانی و عوامل درون سازمانی از شاخصه های روابط عمومی هوشمند است و در راستای انتقال صحیح اخبار و داده ها با حضور شبکه های مجازی، سرعت و دقت باید همراستا با یکدیگر مورد نظر قرار گیرند.


با توجه به انواع ابزارها و فناوری های پیشرفته انتقال اخبار و داده ها به صورت آنلاین، چنانچه روابط عمومی ها نتوانند خودشان را با پیشرفت های جهانی همراه سازند به یقین در آینده ای نزدیک به واحدی ناکارآمد و غیرموثر تبدیل خواهند شد و برای بقای آن ها باید به دنبال توجیه منطقی در سازمان ها باشیم. از اینرو ضرورت دارد همه روابط عمومی ها در سازمان های عمومی، دولتی و بخش خصوصی به سرعت خودشان را با سرعت پیشرفت و توسعه در جهان توسعه یافته همراه نموده و ضمن ارتقاء بهره وری در حوزه منابع انسانی، ابزارها و روش ها، به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات روز مجهز گردیده و دانش های کاربردی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات را در عرصه عمل نهادینه کنند تا بتوانند ابزارهایی قدرتمند در خدمت سازمان، مدیران، ذی نفعان و مردم باشند. از طرفی باید نقش تاثیرگذار و هدایتگرانه روابط عمومی ها در تامین منافع مشتریان و ذی نفعان در شرکت های تولیدی مدنظر قرار گیرد چرا که در صورت ایفای نقش صحیح روابط عمومی، سازمان در مسیر رشد و بالندگی و بهره وری مطلوب قرار می گیرد.


شایسته است رویکرد هوشمندانه در عملکرد و فعالیت های روابط عمومی ها، همچنان از سوی مدیران و کارکنان حوزه های روابط عمومی با جدیت پیگیری و دنبال شود تا سازمان، ذی نفعان و جامعه به این باور برسند که روابط عمومی ها نوک پیکان پیشرفت و توسعه هستند.


اینجانب به سهم خود با قدردانی از کوشش های علمی و عملی همه تلاشگران عرصه روابط عمومی و ارتباطات، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را گرامی داشته و آرزو می کنم روابط عمومی و ارتباطات به جایگاه اصلی خویش در عرصه های علمی، صحنه های کار و تلاش و فعالیت های اجتماعی دست یابند./سایپا نیوز

 

احد میرزایی

مدیر ارتباطات و روابط بین الملل گروه خودروسازی سایپا
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  واکنش‌ کارشناس ارشد اندیشکده شورای روابط عمومی به سخنان ترامپ در سازمان ملل متحد


  تاثیر پذیری روابط عمومی در افکار عمومی


  چگونه در استارت آپ، از روابط عمومی استفاده کنیم؟


  نظرسنجی: چگونه روزنامه نگاران در سال 2017 از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟


  بحران برای مجله «رولینگ استون»؛ مجله مشهور فروخته می‌شود


  تولد ۳۵ سالگی "اموتیکون" یا شکلک‌های اینترنتی


  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران


  مبانی روابط عمومی: چه زمانی و چگونه از روابط عمومی (PR) استفاده کنیم؟


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی پست بانک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد