درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:18   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29528صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 16:06
یادداشت/ برنامه‌های محتوایی روابط‌عمومی، انعکاس مسیر بالنده شهر
میراعتماد عمادی مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز - با گسترش رسانه‌های جمعی و توسعه اطلاع‌رسانی، نقش روابط‌عمومی نیز برجسته شد. این آرمان تبریز-مفهوم سازمانی «روابط‌عمومی» در کشور ما از دیرباز، محدود به فعالیت‌های خاص دستگاه‌های اجرایی بوده و کارکرد چندانی در ارتباط با طیف‌های مختلف سنی و اقشار اجتماعی نداشته‌است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مفهوم سازمانی «روابط‌عمومی» در کشور ما از دیرباز، محدود به فعالیت‌های خاص دستگاه‌های اجرایی بوده و کارکرد چندانی در ارتباط با طیف‌های مختلف سنی و اقشار اجتماعی نداشته‌است.

 

با گسترش رسانه‌های جمعی و توسعه اطلاع‌رسانی، نقش روابط‌عمومی نیز برجسته شد. این آرمان تبریز-مفهوم سازمانی «روابط‌عمومی» در کشور ما از دیرباز، محدود به فعالیت‌های خاص دستگاه‌های اجرایی بوده و کارکرد چندانی در ارتباط با طیف‌های مختلف سنی و اقشار اجتماعی نداشته‌است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، با گسترش رسانه‌های جمعی و توسعه اطلاع‌رسانی، نقش روابط‌عمومی نیز برجسته شد. این نقش ویژه از حیث کمی و کیفی، تفاوت‌های ماهوی با سال‌های نه‌چندان‌دور دارد. نخست این‌که تحولات ارتباطی سالیان اخیر، موجب شده روابط‌عمومی، شانه‌به‌شانه فعالیت‌های خبری حرکت کرده و به یک ضرورت آنلاین و مستمر تبدیل شود. روابط‌عمومی‌ اگر خود را در قالب کلیشه‌های اداری، معطوف به ساعات محدود کند، مجموعه منفعلی است که عملاً از کارکرد اطلاعاتی خود فاصله گرفته‌است. دوم این‌که هم‌پوشانی رویدادهای شهری به قدری افزایش یافته که این نهاد نمی‌تواند وظایف خود را مستقل از نقش سایر مجموعه‌های خدمت‌رسان پیگیری کند. به بیان دیگر، با افزایش سطح مطالبات رسانه‌ای شهروندان، ضرورت تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز افزایش یافته‌ وهمین امر ایجاب می‌کند که روابط‌عمومی هر مجموعه، وظایف خود را در عرصه گسترده‌تری پیگیری کنند. چه بسا بی‌توجهی به این ضرورت، زمینه بروز و ظهور اطلاع‌رسانی‌های پراکنده و نادرست و حتی شایعات و حواشی را در فضای فرهنگی جامعه فراهم نماید.


نکته مهمی که باید در این فرصت، باید مورد تاکید قرار دهم، این است که معتقدم علی‌رغم تحولات رسانه‌ای و توسعه خیره‌کننده رسانه‌های دیجیتال، «روابط‌عمومی» در عین پویایی و استمرار خبری، باید اصالت خود را حفظ کرده و رویدادهای مختلف شهری را از دیدگاه سازمانی و تخصصی خود، تحلیل کند. متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد بوده‌ایم برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های مجری، تحولات اطلاع‌رسانی خود را در وهله نخست، متوجه تغییرعنوان سازمانی «روابط‌عمومی» کرده‌اند. این در صورتی است که جایگاه ویژه روابط‌عمومی در بخش‌های اقتصادی فرهنگی و به خصوص در حوزه برندسازی خروجی‌ها، چنان برجسته است که امروزه بخش مهمی از منابع گروه‌های مختلف تجاری، صرف تقویت حوزه‌های آموزشی روابط‌عمومی و افزایش ضریب نفوذ آن در جامعه می‌شود.


شهر، یک مجموعه پویا و به شدت متحرک است که هر ساعت از آن نیازمند رسیدگی و نظارت است. از این حیث، شهرداری به عنوان متولی اصلی برنامه‌های خدماتی شهر، تنها دستگاه خدمتگزار است که اولاً، فعالیت‌ بی‌وقفه و شبانه‌روزی، ویژگی اصلی آن است؛ ثانیاً، فعالیت‌های آن در معرض ارزیابی مداوم شهروندان است؛ ثالثاً، هر بخش از آن محل پوشش خبری و تحلیل رسانه‌ای است. همین امر موجب می‌شود حوزه روابط‌عمومی در شهرداری‌های کشور، نقش بسیار حساس، دشوار و پیچیده‌ای داشته باشد. کلان‌شهر تبریز به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در شاخص‌‌های عمرانی، فرهنگی و بین‌المللی، این نقش را در بستر متفاوتی مورد توجه قرار داده است. بستری که ویژگی نخست آن تلاش مجدّانه همکارانم در روابط‌عمومی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز است. دست گرم تک‌تک این عزیزان را می فشارم و حتم دارم، مسیر بالنده شهر، با تداوم برنامه‌های محتوایی روابط‌عمومی، افق‌های روشن‌تری پیش‌رو خواهد داشت.


همچنین لازم می‌دانم از اصحاب مختلف رسانه و فرهنگ، به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز قدردانی کنم. پل مستحکمی که عزیزان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ملی و محلی، بین شهر و شهروندان ایجاد کرده‌‌اند، سرمایه ارزشمند روابط‌عمومی در مدیریت شهری تبریز است.


فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به عموم فعالان ارتباطی و روابط‌عمومی تبریک گفته و یاد اساتید و پیشکسوتان این عرصه خطیر را که عمری، توان خود را در پشت‌صحنه خدمت، صرف روشنگری شهر و کشورمان کرده‌اند، گرامی‌ می‌دارم./ آرمان تبریز

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد