درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 01:55   

حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی

  حمایت مالی فیسبوک از پژوهشی اخلاقی در آلمان درباره هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب یک

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

  پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»

  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اعتماد سنج ادلمن: در دو دهه گذشته یک روند ویرانگر از اعتماد به نهادهای اجتماعی دیده می شود
  لزوم مردمی بودن روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی
  استراتژی بانک مهر اقتصاد بر مبنای ارزش های انسانی قرار دارد
  رییس روابط عمومی گروه صنعتی بارز منصوب شد
  کارنامه موفق بانک ملت در جذب سپرده/ جذب سپرده فقط در گروی افزایش سود بانکی نیست
  استعفای معاون مطبوعاتی پذیرفته شد
  داووس ۲۰۱۹: کشاکش «جهانی شدن» و «پوپولیسم»
  یک روزنامه ‌نگار در مکزیک به قتل رسید
  پرزیدنت ترامپ: به دلیل رفتار زشت رسانه‌های جعلی جلسات خبری کاخ سفید را کاهش دادیم
  کارگاه خبرنویسی با حضور مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در کرمان برگزارشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29515صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
بیانیه موسسه کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی
موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ تبریک گفت.

به گزارش شارا، در بخشی از این پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی داشته و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام نماید، بسیار حایزاهمیت است.

در بخش دیگری از این پیام با اشاره به روابط عمومی دانش بنیان، تعامل و همکاری با سازمان ها و نهادهایی که مسئله ارتباطات و روابط عمومی از اولویت های اصلی آنان است، تجارب و اندوخته هایی را فراروی علاقمندان قرار داده است که پس از سال ها تلاش و علیرغم همه سختی ها و ناملایمات، ایشان را در انتخابی راهی که برای گشودن مسیر دانایی و توانمند کردن دست اندرکاران این حوزه در پیش گرفته، امیدوار تر کرده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اکنون که دوباره در آستانه روزی دیگر به نام ارتباطات و روابط عمومی قرار داریم، توصیه امسال موسسه کارگزار روابط عمومی بر "اعتمادسازی"، "اخلاق حرفه ای" و"تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی است تا انشالله گام هایی موثر در راه رسیدن به “روابط عمومی دانش محور” برداشته شود.

در فراز پایانی پیام موسسه کارگزار روابط عمومی تاکید شده است: چه خوب است که این تجربه موفق که با استقبال گسترده متخصصان، صاحب نظران، کارشناسان و مدیران روابط عمومی همراه شده است، فضایی را برای اخلاقی تر شدن این حرفه فراهم آورد و آنان که خود در صف اول اختصاص روزی بدین نام بوده اند با درک مسولیت خطیر این حوزه که همانا مدیریت و فرمانروایی بر قلب هاست، نقش ویژه خود را در این تحول و حرکت به سوی اخلاقی تر شدن به خوبی و شایستگی ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگاری که اعلامیه استقلال آرژانتین را نوشت


  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  شبکه های اجتماعی دریچه ورود به دنیای جدید


  مقاله/ چالش های سازمان های رادیو و تلویزیون داخلی و بین المللی


  روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری


  یحیایی، معاون روابط عمومی استانداری سمنان شد


  سیمان کرمان برترین شرکت در شفافیت اطلاع رسانی مالی دربین شرکت‌های سیمانی کشور


  توکلی کجانی: شفاف سازی و امید بخشی به مردم از وظایف کلیدی روابط عمومی هاست


  تقدیر مدیران روابط عمومی و تبلیغات فیلم‌های سینمایی از یک ادغام داروغه زاده


  آی‌بی‌ام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز