شارا- فیلیپ کاتلر، لوراریس، مارتین لیندستروم به همراه صاحبنظران بازاریابی سیاسی، کلیدهای طلایی را برای کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری معرفی میکنند. در فهرست این فیلمها عبارتند از:
1. تبلیغات دولتی: نیاز اجتماعی یا ژست سیاسی؟
2. کاربرد نورومارکتینگ در سیاست
3. قدرت واژگان رؤسای جمهوری برای تسخیر آرا
4. کاربرد عصبشناسی در تأثیرگذاری و اقناع
5. برندسازی در انتخابات ریاستجمهوری
6. چگونه اوباما امید فروخت، آرای فراوانی جمع کرد؟
7. تأثیرگذار ساختار داستانی بر اقناع
8. چگونه در مناظرات انتخاباتی به رقیب حمله کنید؟
9. ساخت تبلیغات علمی بر پایهی عصبشناسی
11. شیوههای بازاریابی و تبلیغات انتخاباتی در روزهای پایانی
12. روش اندازهگیری تبلیغات انتخاباتی در مناظرهی کاندیداها
13. راهاندازی ستاد انتخاباتی با حضور "جمع مشاوران"
14. ضرورت حضور مشاوران حقوقی در ستاد انتخاباتی
15. چه کسانی را برای ستاد انتخاباتی استخدام کنیم؟
16. در ستاد انتخاباتی چه تخصصهایی را لازم دارید؟
17. ساخت فیلمهای تبلیغاتی بر اساس نورومارکتینگ
در پایان فیلم ها، سه عنوانبندی زیر برای علاقهمندان به بازاریابی سیاسی آمده است که عبارتند از:
• معرفی کتابهای تألیف و ترجمه شدهی بازاریابی سیاسی
• معرفی مقالات منتشر شده در نشریهی توسعهمهندسیبازار در حوزهی بازاریابی سیاسی
• معرفی فیلم های سینمایی تولید شده در حوزهی بازاریابی سیاسی بویژه کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا
گفتنی است این لوح فشرده حاوی مجموعهای از گفتگوهای اختصاصی بزرگان بازاریابی سیاسی است نظیر فیلیپ کاتلر. همچنین هر صاحبنظری از منظری خاص اشارهای دارد به بازاریابی انتخابات و شیوهها و ترفندهای رؤسای جمهور و راهاندازی ستادهای انتخاباتی و ترکیب مشاورانی که در ستادهای انتخاباتی حضور یابند.
قیمت لوحفشرده (DVD) : به مبلغ 10000 هزار تومان
محل توزیع: فروشگاه انتشارات بازاریابی: 51 و 66408271
|