درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 دی 1397 - 20:05   

سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار

  سه تفاوت بین آدم مغرور و فرد با وقار


ادامه ادامه مطلب یک

حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت

  حسین محب اهری، بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون درگذشت


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398

  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


ادامه ادامه مطلب سه

رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد

  رفتاری که گوگل با لینک‌ها دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری همایش مدیران روابط عمومی استان مازندران
  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های همدان بهمن ماه برگزار می‌شود
  کارگاه استراتژی و مدیریت استراتژیک روابط عمومی در خراسان جنوبی برگزار می شود
  مناقشه عجیب بر سر یک روابط عمومی! / منتقدان: برخی رسانه ها پولکی شده اند و نمک گیر!
  توزیع نسخه‌های جعلی روزنامه واشنگتن پست با اخباری علیه ترامپ
  مراسم هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن سه شنبه شب برگزار شد/ توصیه های قدیمی ترین مدیرعامل بانک مسکن
  آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه زندگی
  مظاهریان اظهار داشت: تسهیلات یکم،ایده کارآمد برای تامین مالی مسکن
  در جشنواره ملی بهره‌وری عنوان شد: بانک مسکن «پیشرو» در بهره‌وری میان بانک‌های کشور
  انتصاب اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2951صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 3 اردیبهشت 1392 - 10:17
17 فیلم از تکنیک های بازاریابی سیاسی و تبلیغات نوین انتخاباتی
  

 

شارا- فیلیپ کاتلر، لوراریس، مارتین لیندستروم به همراه صاحبنظران بازاریابی سیاسی، کلیدهای طلایی را برای کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری معرفی می‌کنند. در فهرست این فیلمها عبارتند از:

 

1. تبلیغات دولتی: نیاز اجتماعی یا ژست سیاسی؟

2. کاربرد نورومارکتینگ در سیاست

3. قدرت واژگان رؤسای جمهوری برای تسخیر آرا

4. کاربرد عصب‌شناسی در تأثیرگذاری و اقناع

5. برندسازی در انتخابات ریاست‌جمهوری

6. چگونه اوباما امید فروخت، آرای فراوانی جمع کرد؟

7. تأثیرگذار ساختار داستانی بر اقناع

8. چگونه در مناظرات انتخاباتی به رقیب حمله کنید؟

9. ساخت تبلیغات علمی بر پایه‌ی عصب‌شناسی

10. نورولیدرشیبب چیست؟

11. شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات انتخاباتی در روزهای پایانی

12. روش اندازه‌گیری تبلیغات انتخاباتی در مناظر‌ه‌ی کاندیداها

13. راه‌اندازی ستاد انتخاباتی با حضور "جمع مشاوران"

14. ضرورت حضور مشاوران حقوقی در ستاد انتخاباتی

15. چه کسانی را برای ستاد انتخاباتی استخدام کنیم؟

16. در ستاد انتخاباتی چه تخصصهایی را لازم دارید؟

17. ساخت فیلمهای تبلیغاتی بر اساس نورومارکتینگ

 

در پایان فیلم ها، سه عنوان‌بندی زیر برای علاقه‌مندان به بازاریابی سیاسی آمده است که عبارتند از:

معرفی کتابهای تألیف و ترجمه‌ شده‌ی بازاریابی سیاسی

معرفی مقالات منتشر شده در نشریه‌ی توسعه‌مهندسی‌بازار در حوزه‌ی بازاریابی سیاسی

معرفی فیلم های سینمایی تولید شده در حوزه‌ی بازاریابی سیاسی بویژه کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری امریکا

 

گفتنی است این لوح فشرده حاوی مجموعه‌ای از گفتگوهای اختصاصی بزرگان بازاریابی سیاسی است نظیر فیلیپ کاتلر. همچنین هر صاحبنظری از منظری خاص اشاره‌ای دارد به بازاریابی انتخابات و شیوه‌ها و ترفندهای رؤسای جمهور و راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی و ترکیب مشاورانی که در ستادهای انتخاباتی حضور یابند.

 

قیمت لوح‌فشرده (DVD) : به مبلغ 10000 هزار تومان

محل توزیع: فروشگاه انتشارات بازاریابی: 51 و 66408271

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
آلیان
| 1397/5/28 - 09:49 |     0     0     |
باسلام و احترام

مستند به اطلاعات درج شده در بالا، روش تهیه این نسخه ی DVD چگونه است؟

باتشکر

مدیر سایت
| 1397/5/28 - 12:47 |     0     0     |
سلام
خیلی از این فیلمها از سی دی فروشی های معتبر قابل دریافت است


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مقاله روزنامه نگار نباید «ترتیب داده شده از قبل» و القاء و یا به خواست شخص ثالث باشد


  فراخوان همکاری در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1398


  سومین نشست اعضای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی برگزار شد


  اثرات منفی تبلیغات تجاری در برنامه‌های کودک: تبلیغات صدا و سیما برای جسم و جان کودکان مضر است


  مدیرعامل بانک ملی ایران: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست


  کتاب رسانه اجتماعی برای ارتباط استراتژیک


  سومین اجلاس مدیران و رؤسای روابط عمومی صنعت پتروشیمی برگزار شد


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  آقای روابط عمومی در شهرداری همدان چه می کند؟


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: پنج ویژگی یک متخصص روابط عمومی ممتاز