درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 11:26   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29503صفحه نخست » انجمن های روابط عمومیسه شنبه، 26 اردیبهشت 1396 - 09:06
انجمن متخصصان روابط عمومی خواستار توجه به تولید محتوا و مدیریت دانش در سازمان ها شد
بیانیه انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت روز ملی روابط عمومی - انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه یازدهمین سالروز ملی نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی با انتشار بیانه ای خواستار توجه بیشتر روابط عمومی ها به مقوله مهم تولید محتوای غنی واثربخش ومدیریت دانش شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه یازدهمین سالروز ملی نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی  با انتشار بیانه ای خواستار توجه بیشتر روابط عمومی ها به مقوله مهم تولید محتوای غنی واثربخش ومدیریت دانش شد.


به گزارش کمیته اطلاع رسانی انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: امروزه با توجه به توسعه ابزارهای نوین ارتباطی وفراهم شدن بستر ارتباط وتعامل آنلاین سازمانها با انبوه مخاطبان توجه بیش از پیش به تولید پیام های اثرگذار وانگیزشی از سوی روابط عمومی احساس می شود.


درادامه این بیانیه آمده، همچنین علیرغم گذشت بیش از 65 سال از تاسیس اولین واحد روابط عمومی در ایران ،متاسفانه هنوز بسیاری از واحدهای رو.ابط عمومی درسازمان ها از جایگاه و حمایت لازم برخوردار نبوده ودر سطوح پایینی از جایگاه وکارکردگرایی قرار دارند.


این بیانیه آورده است: نبود قانون جامع روابط عمومی در کشور ، نداشتن ردیف اعتباری مستقل ، عدم بهرمندی از نگاه تخصصی وکارشناسی به این حرفه،عدم توجه لازم به شایسته سالاری در انتصاب مدیریتی روابط عمومی ها، عدم توجه به اصلاح ساختار و جایگاه سازمانی ، بی توجهی به امر آموزش و توانمند سازی نیروهای روابط عمومی را می توان ازجمله مهمترین مشکلات و چالش‌های امروزی پیش روی روابط عمومی ها دانست.


در بخشی دیگری از این بیانیه آمده با توجه به عدم کارایی لازم بسیاری ازواحدهای روابط عمومی درایجاد ارتباط و تعامل موثر بین سازمانها ومخاطبانشان ، امیدوار است باحمایت دولت شاهد رفع مشکلات ساختارهای روابط عمومی ها در کشور باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تفاوت بین یک مطالعه موردی با یک توصیف چیست؟


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"