درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29457صفحه نخست » شنبه، 23 اردیبهشت 1396 - 11:53
سمینار استانی ارتباطات مردمی در خراسان جنوبی برگزار شد
سمینار استانی ارتباطات مردمی با حضور بیش از یکصد نفر از مسئولان روابط عمومی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سمینار استانی ارتباطات مردمی با حضور بیش از یکصد نفر از مسئولان روابط عمومی استان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


به گزارش شارا، دکتر احمد یحیایی ایله ای مدرس و مشاور روابط عمومی در این همایش گفت: منافع مردم بر هر چیز دیگری در یک نظام مردمسالار اولویت دارد و اولویت اول روابط عمومی های سالم است.


وی بیان کرد: هر چند دوره ارباب و رعیتی تمام شده است اما مفهوم ارباب رجوع یعنی اینکه کسی که وارد سازمان شما می شود ارباب است و شما رعیت و بایستی همچون یک دوست با مردم برخورد کرد نه به عنوان یک غریبه و فردی که مزاحم است.


یحیایی ایله ای گفت: مدیریت ارتباطات مردمی بایستی یکپارچه دیده شود. هم مفهوم آن درک شود، هم سیستمی برای آن طراحی شود و هم الگوی اجرایی آن طراحی گردد و نهایتا مورد ارزیابی و کنترل مستمر قرار گیرد.


استاد روابط عمومی اظهار داشت: وقتی صحبت از ارتباطات مردمی می شود منظور صرفا اطلاع رسانی و تبلیغ نیست بلکه بیشتر تاکید بر شنیدن صدای مردم و پاسخگویی شفاف و صادقانه به مردم است.


وی گفت: استقرار روابط عمومی الکترونیک می تواند به کاهش هزینه های مردم و سازمان ها کمک کند و می تواند بستری برای شفافیت و خروج از رفتار تبعیض آمیز کارکنان با مردم شود. اما اگر مسئولان و کارکنان روابط عمومی در این زمینه مهارتهای کافی را نداشته باشند نه تنها مشکلات مردم حل نخواهد شد بلکه مشکلات با سیستم های نوین و افراد ناکارآمد بیشتر می شود.


گفتنی است این همایش با مدیریت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان خراسان جنوبی و همکاری استانداری و مشارکت مسئولان روابط عمومی ادارات استان برگزار گردید.


همچنین در روزهای بعد از این سمینار در شهر بیرجند همایش های مهارت های ارتباطات مثبت برای شرکت گاز استانی، اصول مشتری مداری برای درمانگاه و آزمایشگاه شفای بیرجند و تشریفات اداری برای مدیران و کارکنان ادارات با سخنرانی دکتر یحیایی ایله ای انجام گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد