درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:29   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29434صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 - 08:06
دکتر سید مجتبی حورایی استاد دانشگاه: مثبت اندیشی؛ بسترسازتحقق موفقیت ها درکارها
سلسله گزارش های - در هر جایگاه و یا هرگونه فعالیتی که صورت می‌گیرد از یک خانم خانه‌دار تا رئیس جمهور یک کشور با هر جایگاه شغلی و اجتماعی، مثبت‌اندیشی لازمه موفقیت و انجام مناسب کارهاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به طور کلی در هر جایگاه و یا هرگونه فعالیتی که صورت می‌گیرد از یک خانم خانه‌دار تا رئیس جمهور یک کشور با هر جایگاه شغلی و اجتماعی، مثبت‌اندیشی لازمه موفقیت و انجام مناسب کارهاست.


قطعاً در هر حوزه کاری با یک سری مشکلات مواجه هستیم و قطعاً برای کسانی هم که در حوزه روابط عمومی مشغول کار هستند و فعالیت می‌کنند، مشکلات خاصی وجود دارد اما انسان‌های مثبت‌اندیش مشکلات را موهبت قلمداد می‌کنند که بستری برای رشد و فرصتی برای بهبود می‌دانند. هیچ‌گاه مشکلاتباعث یأس و ناامیدی و بی‌انگیزگی آن‌ها نمی‌شود. در صورتی که افراد غیرمثبت‌اندیش با کوچکترین مسأله‌ای که برایشان در مسیر فعالیت‌های شان پیش می‌آید انگیزه خود را از دست می‌دهند و اگر به کار خود ادامه دهند با دلسردی آن را انجام می‌دهند که راندمان و کارایی را هم کم می‌کند.


پس اولین نکته اینکه مثبت‌اندیشی باعث می‌شود کارکنان و مدیران روابط عمومی از مشکلات خسته نشوند و مشکلات پیش‌روی باعث دلسردی و ناامیدی آن‌ها نشود، بلکه عاملی برای رشد و پیشرفت باشد و حتی آنها را توانمندتر می‌سازد.


موضوع دیگر اینکه وقتی مثبت‌اندیش باشیم نسبت به آینده نظر امیدوارانه‌تری داریم و نکته دیگر اینکه به خصوص در روابط عمومی، در ارتباط با سایرین با افرادی مواجه می‌شویم که شاید برخورد ارتباطی مناسب و مثبتی ندارند، که در این شرایط لازم است، مدیران و کارکنان روابط عمومی در حوزه ارتباطات حتی افرادی که توهین می‌کنند، خلاف ادب رفتار می‌کنند، جواب سربالا می‌دهند با مثبت‌اندیشی که داریم طوری با آنان رفتار کنیم تا از این برخوردها نوعی بی‌رغبتی و دلسردی در آنها ایجاد نشود.


اگر با دیدگاه واقع‌بینانه و مثبت به این نوع ارتباط‌ها نگاه شود و این تصور را ایجاد ‌کند که شاید آن فرد مشکل داشته یا از موضوعی ناراحت یا دچار تفاوت اشتباهی شده نوعی برخورد می‌کند که برخوردهای دیگران او را از مسیر فعالیتش دلسرد نکرده و ناامید نمی‌شود. لذابه نظر من مثبت‌اندیشی در هر جایگاه اجتماعی لازمه کار و فعالیت است و نباید از رفتار و کردار منفی دیگران دلسرد و ناامید و ناراحت شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد