درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 25 آذر 1396 - 15:24   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی

  عملیات جاسوس‌های چین در شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب دو

واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان

  واتس‌اپ؛ هشداردهنده افسردگی در نوجوانان


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی
  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید
  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران
  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود
  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای
  15 کشور با بیشترین تاثیر مثبت در جهان
  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ
  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف
  بریتانیا هم بریتانیای قدیم
  بریتانیا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29424صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 - 13:32
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تاکید کرد: نقش آفرینی رسانه ها در انتخابات با ترویج قانونمداری و اخلاق گرائی
مصطفی عرب مدیر کل روابط عمومی و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی استانداری، گفت: رسالت مهم رسانه ها در انتخابات، ترویج گفتمان قانون مداری و اخلاق گرائی و ترغیب مردم برای حضوری پرشور در انتخابات با حفظ اخلاق رسانه ای و همچنین آبرو و حریم اشخاص است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مصطفی عرب مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان با اشاره به نقش پر اهمیت رسانه ها در امر اطلاع رسانی انتخابات، اظهار کرد: کلیه عوامل و دست اندرکاران رسانه ها از جمله رسانه های نوین؛ همچون شبکه های پیام رسان موبایلی، می بایست با پاسداشت حرمت اخلاق و قانون تمامی تلاش خود را بکار گیرند تا روند اطلاع رسانی انتخابات به صورت حرفه ای دنبال و از انتشار مطالب خارج از چارچوب اطلاع رسانی سازنده، اجتناب شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت: مطابق ماده 68 قانون انتخابات ریاست جمهوری، انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی (‌به هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها و خبرگزاری های مشمول این ممنوعیت با اطلاعیه ای از سوی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده اند  که اطلاعیه مذکور در کانال تلگرامی استانداری مرکزی به آدرس https://t.me/ostan_mr_ir و پایگاه اطلاع رسانی استانداری به آدرس http://ostan-mr.ir/ قابل مشاهده است.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با بیان اینکه رسانه ها باید از جانبداری یا تخریب نامزدهای انتخابات اجتناب کنند، گفت:  فعالیت انتخاباتی رسانه ها مورد رصد ستاد انتخابات استان قرار خواهد گرفت لذا  اجرای  قانون از سوی رسانه ها امری لازم و ضروری است که باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت:  فراهم سازی شرایط برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از وظایف اصلی کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان است که مشارکت و همکاری  دستگاه های اجرایی در این زمینه نقش مهمی ایفا می کند.

مصطفی عرب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر دانست وگفت: دستگاه های اجرائی استان می توانند با بهره گیری از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات  با نصب بنر و ... در سطح شهر در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اقدام نمایند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان بر فضا سازی شهری برای برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: برای پیشگیری از آلودگی و ناهنجاریهای بصری در محیط شهری، باید جایگاه های مناسب برای نصب اقلام تبلیغاتی نامزدها (طبق چارچوب پیش بینی شده در دستور العمل تبلیغات انتخابات شوراها ) به تعداد متناسب با حجم فعالیت های تبلیغاتی هر شهر و روستا از سوی شهرداری ها و دهیاری ها تدارک و نصب شود.

مصطفی عرب با تاکید بر بهره گیری از  فناوری های نوین ارتباطی در امر تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی با این اقدام  می توانند در جهت حفظ محیط زیست ، جلوگیری از اسراف و هزینه های تبلیغاتی و همچنین جلوگیری از ایجاد آشفتگی در محیط شهری گام مهمی بردارند.

وی گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی باید از تبلیغات خارج از قانون پرهیز کنند چرا که با متخلفان برابر قانون  برخورد می شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری ابراز کرد: نامزد های انتخاباتی باید با مراجعه به سامانه بیتاک به آدرس http://bitaak.ir و استفاده از راهنمای مربوطه، در چارچوب قوانین و مقررات و بر طبق دستورالعمل فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات در فضای مجازی  نسبت به اعلام رسانه های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

وی افزود: هرگونه تبلیغات در فضای مجازی از طریق نامزدهای انتخاباتی تنها پس از ثبت و اعلام رسانه های تبلیغاتی آنها در این سامانه و با رعایت چارچوب های اعلامی مجاز است و همچنین هیچ یک از انتشار دهندگان نیز خارج از ضوابط اعلام شده و بدون ثبت چارچوب تبلیغی توافقی با نامزدها در سامانه بیتاک اجازه فعالیت انتخاباتی نخواهند داشت.

 مدیر کل روابط عمومی استانداری گفت: تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران در سطح  شهرستانها، پوشش خبری مناسب از حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین حضور احتمالی در شعب اخذ رای و فرمانداریها اندیشیده شده است و صدور کارت برای خبرنگاران با هماهنگی فرمانداری ها انجام خواهد شد.

 

منبع: استانداری مرکزی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پوشش بی سابقه رسانه ها به مردن یک نهنگ


  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  برترین عکس های خبری سال 2017 در مجله آتلانتیک


  مدیر جدید روابط عمومی اتاق بازگانی لرستان معرفی شد


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


  تاسیس معاونت ارتباطات سایپا برای پاسخگویی شفاف


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  قانون جدید برای برخورد با افراد تلفن به دست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد