درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:48   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29349صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 17 اردیبهشت 1396 - 08:12
هوش مصنوعی چگونه بر روابط عمومی تاثیر خواهد گذاشت
نویسنده: Abbi Whitaker - متخصصان دانا و باهوشِ روابط عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جهانی که ما امروز در آن زندگی می کنیم کاملا متفاوت از آنچه که در 20 و یا حتی 10 سال پیش بود، می باشد. پیشرفت های بوجود آمده در زمینه تکنولوژی در بعضی بخش ها زندگی ما را بهبود داده و در بعضی دیگر آن را مختل کرده است. برای مثال، این که هوش مصنوعی چگونه راه برقراری ارتباط و انجام کارهای ما را تغییر داده است را در نظر بگیرید. همچنین نمی توانیم از این که چگونه ماشین آلات جایگزین شغل هایی که ما به عنوان انسان برای چندین دهه انجام می دادیم شده اند، چشم پوشی نمائیم. اگر اوبر می تواند ماشین بدون راننده (خود-ران) بسازد، در افق آینده برای AI (هوش مصنوعی) چه پیش خواهد آمد؟


هوش مصنوعی به زودی تاثیر قابل توجهی در صنعت روابط عمومی خواهد داشت. اما سوال این است: آیا این اثر ممکن است یک کاهش در تعداد شغل باشد، و یا بهبود در عملکرد؟ John Bara، رئیس و CMO یکی از شرکت های پیشرو در بحث تکنولوژی پیش بینی بازاریابی، بر این باور است که کلان داده ها و هوش مصنوعی، صنعت روابط عمومی را در جهت مثبت دگرگون خواهند نمود. من Bara را به عنوان یکی از رهبران صنعت فکر، مدت طولانی است که تحسین می کنم، و افکار او را در تقابل هوش مصنوعی و روابط عمومی مورد بررسی قرار داده ام.


Bara در یکی از مصاحبه های ایمیلی خود می نویسد: "کلان داده ها و هوش مصنوعی، به صنعت روابط عمومی در درک بهتر خصوصیات (طرز فکرهای) اصلی خوانندگان کمک خواهند کرد". " آن را به عنوان یک DNA دیجیتال در نظر بگیرید، نه بر خلاف 23andMe برای DNA انسان".


هوش مصنوعی به شرکت های روابط عمومی در پردازش سریع داده های خود کمک خواهد کرد، و این امر سبب بهبود چگونگی انجام خدمات شرکت های روابط عمومی خواهد شد. با بهبود نگرش در این که مصرف کنندگان چه می خواهند، پیام ها به شکل مستقیم و قوی تحویل داده خواهند شد. Hod Lipson، استاد مهندسی مکانیک دانشگاه کلمبیا می گوید: "اطلاعات سوخت و الگوریتم موتور است". "ما از برنامه های کامپیوتری استفاده می کنیم. امروز آن یادگیری ماشینی می باشد، و ما فقط آن را با داده ها تغذیه می کنیم. "


با درک بهتر از DNA دیجیتال، متخصصان روابط عمومی خواهند توانست پیام ها به خوبی تنظیم شده ای برای مخاطبان خود ایجاد کنند. بنابراین، تبلیغات و پیشنهادات را می توان به طور خاص برای یک مصرف کننده خاص در زمان واقعی بهینه سازی نمود، که این امر بواسطه متناسب بودن پیام ها با مصرف کننده سبب تولید نتایج بهتری خواهد شد.


Bara می گوید: "آن چه که بسیاری از مردم نمی دانند این است که هوش مصنوعی هم اکنون نیز در این که چه اخباری در فیس بوک مان نشان داده شود و از طریق توصیه اخبار، تاثیرگذار می باشد". هنگامی که شما در حال دیدن پیام ها و تصاویری هستید که با آن موافقید، بیشتر احتمال دارد که بر روی تبلیغاتی که با افکار و نظرات تان مطابقت دارد، کلیک نمائید. Bara ادامه می دهد:"واقعیت این است که اخباری ما می گیریم برای ما متناسب سازی شده اند، و بنابراین، ما یک دیدگاه (نقطه نظر) کمتر متعادل شده خواهیم داشت".


متخصصان روابط عمومی و صنایع رسانه ای، با داده های زمان واقعی قابل استفاده به عنوان یک دارایی، قادر به ارائه محتوایی خواهند بود که مخاطبان آن ها می خواهند، به جای محتوایی که برای آن ها آزار دهنده باشد. این امر کمک می کند تا آن ها از هدر رفتن زمان بر روی محتوایی که مخاطبان شان به خوبی آن را دریافت نمی کنند، جلوگیری شود. انتخابات اخیر ریاست جمهوری یک مثال بزرگ از چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر اطلاعاتی که از طریق رسانه ها به ما ارائه می شود، بود. Bara می گوید: "سی ان ان و دیگر خروجی های رسانه ای قادر به نشان دادن کلان داده ها در زمان واقعی از روند رای گیری در بخش های (ایالت های) خاص و پیش بینی نتایج آن بودند". "این امر سبب هدایت چرخه خبری به سمت اخبار زمان واقعی شد."


آسوشیتد پرس در حال استفاده از هوش مصنوعی با ماشین هایی است که گزارش های درآمدی کامل می نویسند - هر سه ماه، بیش از 3500 عدد برای شرکت های ایالات متحده. آن همچنین برای تولید مقالات نوشته شده توسط هوش مصنوعی برای 10000 بازی لیگ کوچک بیس بال در هر سال، به کار گرفته می شود. آمار بازی به طور کامل توسط یک آمارگر Minor League Baseball (لیگ کوچک بیس بال) ضبط شده و یک عامل هوش مصنوعی برای تکمیل کار و پوشش خبری استاندارد AP از بازی ها لازم است. با اجازه دادن به ماشین های هوش مصنوعی در انجام این وظایف، کارکنان انسانی قادرند وقت خود را در کاری که نیازمند قابلیت های شناختی است، یعنی چیزی که ماشین ها ندارند، متمرکز نمایند.


Chatbotهای (ربات های سخنگوی یا چت بات: یک برنامه رایانه‌ای است که برای شبیه‌سازی یک مکالمه هوشمند با یک یا چند کاربر انسانی از طریق صدا یا متن طراحی شده، مورد استفاده قرار می گیرد) افزایش یافته با هوش مصنوعی همچنین برای ارتباط سریع و موثر استفاده خواهند شد. به عنوان مثال، فیس بوک در حال حاضر ارائه دهنده 11000 چت بات از طریق نرم افزار مسنجر (Messenger) می باشد، که به کاربران آن اجازه می دهد تا همه کارها را انجام دهند، از سفارش و پرداخت برای یک پیتزا گرفته تا پیدا کردن فیلم درست برای تماشا. هوش مصنوعی به این انواع امکانات اجازه می دهد تا به طور موثر کار کنند، چرا که هوش مصنوعی به ربات ها (چت بات ها) کمک می کند تا توانایی درک یک سوال را بدون در نظر گرفتن این که آن سوال چگونه پرسیده شده، داشته باشند و نتایج حاصل از منابع متعدد را به سرعت رعد و برق برای کاربر فراهم نمایند.


شرکت های روابط عمومی نباید از هوش مصنوعی بترسند، چرا که هوش مصنوعی سبب بهبود خروجی (نتایج) آن ها خواهد شد. همانطور که Bara نیز خاطرنشان کرده است: "متخصصان دانا و باهوشِ روابط عمومی، درک نموده اند که کلان داده ها و هوش مصنوعی می تواند برای خوانندگان آن ها تحقیقات غنی از داده با موضوعات شگفت انگیز بی شمار، فراهم نماید. شرکت ها نباید از کلان داده ها و هوش مصنوعی ترسی داشته باشند، بلکه به جای آن، آن ها باید از این روند استقبال نموده و آن را با داستان های جدیدی که با تحلیل کلان داده ها و پیام ها با مخاطب، مطابقت دارند، مورد آزمایش قرار دهند".


متخصصان روابط عمومی و بازاریابی به طور مداوم در حال شکار راه هایی برای تصمیم گیری های سریع تر و آگاهانه تر که سبب دستیابی به نتایج و اهداف شوند، هستند. تغییراتی که هوش مصنوعی ارمغان می آورد با دادن عمیق ترین و جامع ترین نگاه به چگونگی حل مشکلات، به شاغلین در حوزه روابط عمومی قدرت تصمیم گیری می دهد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد